Sdc.com

A

Anonymous

Guest
Via sdc.com al heel wat bare dates gehad met stellen.
Dit is een swingers site waarvoor je per maand/kwartaal/ of jaar een abonnement kan afsluiten.
De site is fakevrij en echt iedere euro waard..
Bare neukers zijn vaak te herkennen aan hun "apk controle"

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik had deze site 3 jaar geleden een kans gegeven door een jaar abonnement te investeren. Ik had in dat jaar 3 dates gehad met supergeile nymphen waarvan 1 bare zonder interne donatie. Die vrouw was een heavy chems user zo erg dat ik ze bij mij thuis een uur in mijn bad moest laten bijkomen. Zij was 3 dagen bij mij voor een wap date en een avond verpeste een thuisparty doordat zij weer out ging. Tip is om als stel lid te worden en aangeven dat je enkele partners in crime heb. Mannen alleen maken kans als je een afgetrainde lijf heb en bereid bent om entree te betalen. Op de chat wordt je als man afgeschoten als je je daar aangeeft een date te willen. Veel kliekerige stellen die beweren open minded te zijn, maar altijd hun oordeel over bi en of single mannen. Ik ben een niet betalend lid helaas niet meer mogelijk om speeddates te plaatsen, heel soms staan er speeddates met kik of tel nr. Ik ben op dates geweest bij stellen waarvan ze hun wensen terplekke aanpassen waar ik niet voor in bent man man contact. Je kan genoeg interessante contacten maken en voor een regelmatige parenclub bezoeker biedt dit ook wel mooie mogelijkheden.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
Myself and my beautiful wife are members of SDC.
We have been members for 10 years.
We have found so many couples who when they get to know you are delighted to NZC.
It helps when you discuss testing we are tested about 2 times a year.
Couples who are married are careful with sexual health and are happy if you test.
Last weekend we had a great time with a couple from North Holland .We met up with them in Acantus on a Friday a few months ago and repeated the experience in their own home
for Friday and Saturday.
36 hours of bare fun.
SDC.COM
Bareboy recommends it.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I should have said we arranged to meet up with the other couple in Acantus .After they contacted us via SDC when they liked our profile.
Just to be clear.
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Nog beter, wordt lid van de bare group op SDC. Wij neuken elke week andere geile stellen. Mannen alleen hebben weinig kans overigens, vooral als ze zichzelf opdringen. Wij hebben er al veel gebanned de afgelopen jaren...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Rob1three5 je zegt het zelf al dat er een negatieve toon gedrukt op single heren.
Ik heb 1 loyaal stel gekend die terug kan kijken naar mijn verrassingen en leuke dates. Sommige singles hebben vele leuke contacten en daar slaan velen sdc leden de plank mee mis, met hun bevooroordeelde stempel. Open minded zijn is ook onbevooroordeeld zijn.

A

Anonymous

Guest
Hi, probleem is een beetje dat er veel fakers zijn, foto verzamelaars en stalkers. En SDC is een swingers site, geen single dating gebeuren. Wij nodigen soms wel een man uit maar net als zoveel andere stellen zijn we door schade en schande erg selectief geworden. Ik probeer niet een negatief stempel op te leggen maar wel aan te geven hoe SDC werkt. Als je echter als single man goed bevalt gaat er een wereld open met veel geneuk ;) Wij hebben zelf een goede single bi vriend waar we op feestjes veel lol mee hebben.

BTW, ik ga zelf regelmatig alleen op pad dus hoe meer positiviteit hoe beter!

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi Rob1three5 dat kan ik zeker begrijpen. Door dat gedrag sluiten veel leden daar van af. De single heren die serieus een stap willen zetten in deze site, raad ik toch aan om als stel aan te melden en regelmatig foto's in het profiel op te nemen met andere dames of tgirls, die met jou samen met anderen willen daten.

A

Anonymous

Guest
Als je je als stel aanmeld terwijl je alleen bent en men komt daarachter lig je er wel heel snel uit... plus dat je als faker wordt gemeld bij SDC

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Ik heb welgeteld twee dates via SDC gehad. Dames gaan probleemloos bare, maar ja dat is normaal in het niet commerciële circuit. Dat zijn dames geweest die voor een 1 op 1 date met me afgesproken hebben. Want het nadeel van SDC is dat het merendeel stellen zijn die een man erbij wel leuk vinden maar in een avondvullend programma. Of single vrouwen die erheen gaan. Alles vaak top verzorgt maar toch anders dan DVP bezoek. Vaak meerdere stellen en paar singles die tot in de vroege ochtend teasen, pleasen, beetje wippen hier en daar, liggen op een matrasje, lekker chill. Moet je van houden.

Voormalig lid 881

Snuffelaar
7 jun 2015
10
2
Als single man is het op SDC enorm moeilijk, zoniet onmogelijk, om af te spreken.
Het erge is, dat ik hen nog snap ook, veel single mannen welke erop zitten durven niet of zijn anders dan ze zich voordoen.

Op SDC zitten bijna uitsluitend stellen, welke op zoek zijn naar een ander stel of naar een vrouw.
De vrouwen welke erop zitten, zoeken veelal een stel (of vrouw), zelden een man, waarbij de keuze uit mannen, indien men die zoekt, voor hen ook nog eens zeer ruim is wegens een overaanbod ;)

Zodra je een partner hebt is SDC ideaal / een aanrader!

A

Anonymous

Guest
Klopt, wij neuken ons suf via sdc en we doen het vaak met bare groepjes. Ideaal, bijna elke week raak!

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ook ik ben een alleenstaande man met sexuele behoeftes. Tot 2x toe een abotje genomen, profieltje gemaakt enz. Echter, ik ben er door schade en schande achter gekomen dat een man alleen een no-go zone is. Ik ben afgebrand door diverse dames en heren die zich zelf openminded noemen. Als man alleeen heb je geen toekomst bij SDC. Ben je daarentegen vrouw alleen, dan ben je aan alle kanten welkom. Ik voel mij echt gediscrimineerd door sommige ruimdenkende leden van de site. Ik ben volledig klaar met SDC. Het is niet de organisatie die verkeerd handeld,maar sommige leden die het voor de alleenstaande heren verpesten. Kennelijk moeten we maar vergeten dat wij sexuele behoeften hebben of anders maar naar een DVP moeten gaan.

A

Anonymous

Guest
Hoe kun je je nou gediscrimineerd voelen? Stellen daten met stellen in 99,99% van de gevallen. 95% van de vrouwen is bi dus een extra vrouw is bij veel stellen welkom. Sommige stellen kikken op black dus ben je een leuke neger kun je regelmatig gratis neuken. Blanke mannen, tja, in de samenstelling van de meete SDC stellen zit al een blanke man dus trek je conclusie.

Wat niet wil zeggen dat het onmogelijk is trouwens, wij hebben ook wel 'ns een leuke vent binnen gehaald om de vrouw ff lekker te raggen. Wat je niet moet doen is jezelf aanbieden (opdringen). Als je een leuk profiel hebt, je er goed (!) uitziet en herkenbaar op de foto staat wordt je vast wel eens uitgenodigd. Maar gezien je berichtje hier gaat dat niet lukken. Wat dacht je nou, dat je rechten hebt of zo?

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
Beetje vreemde reactie er zijn zeker stellen die er wel eens een man bij willen hebben, maar er is natuurlijk wel keus uit heel veel mannen zodat je wel wat extra moet brengen, je profiel foto teksten uiterlijk moeten beter zijn als die van de andere mannen anders wordt het een moeilijk verhaal.Ik heb zelf in een vorige relatie wel eens op verschillende sites gezeten en is niet normaal hoeveel reacties van mannen je krijgt.
Ik ben zelf een neger dan heb je het geluk dat sommige een neger erbij willen en er niet zo heel veel negers zijn op dat soort sites worden er overigens wel steeds meer de laatste jaren valt me op. Aan de andere kant zijn er ook genoeg die een neger juist helemaal niks vinden dus het het is niet helemaal zaligmakend als je een kleurtje hebt.
Een vrouw alleen is natuurlijk een ander verhaal er zijn zowiezo in verhouding maar heel weinig vrouwen alleen op dit soort sites , en dan wil ook nog bijna iedereen er wel een vrouwtje alleen erbij . Zijn ook vrouwen die het een veiliger gevoel vinden om met een koppel af te spreken en dan natuurlijk de bi wens die ook wel eens meespeelt. En dan zijn er ook heel veel vrouwen en zelfs ook koppels die overgestapt zijn op paydates , dit komt ook een beetje door de mannen zelf die vaak als ze geen date kunnen scoren koppels en vrouwen benaderen of ze geen paydate willen en als je er dan toch iemand bij wilt waarom dan geen pay zijn zich steeds meer koppels gaan afvragen.
Heb dat zelf meegemaakt met best wel wat koppels die een aantal jaren geleden geen paydates deden maar nu toch zijn overgestapt.

A

Anonymous

Guest
Dat laatste kan ik wel beamen. Wij kennen ook wel koppels die soms mannen tegen betaling laten aanschuiven. 1 maakt het behoorlijk bond, die nodigt inmiddels elke avond zo ongeveer iemand uit, man vind het geil om te zien. En een ander stel doet nu 2x in de week een bare gangbang, die harken aardig wat binnen zo en zij wordt lekker aan de lopende band geneukt. Ieder z'n ding. Wij houden het lekker zo, voor de lol.

Migliore#73

Toogplakker
6 mrt 2019
90
6
- Ik heb morgen een date gepland met een koppel die graag een nette man erbij willen hebben… hij beetje sub, zij beetje Top…
Willen er een kinky ochtend/middag van maken…. Ik laat wel weten hoe het is…

- Binnenkort een date met een belgische die tekort komt thuis en er al een fuckbuddy bij heeft… ze zocht er nog 1 of 2 voor erbij en wilt veel geneukt worden…. Ze zat nu even thuis vast ivm corona van partner… Daarna wil ze los…

- Vrijdagavond uitgenodigd door en koppel uit eindhoven, die graag 3 mannen thuis hebben om haar te verwennen… Hij kijkt meestal alleen toe.

- 27e paydate in wellness met dame van koppel, die al aangaf dat (pay) vanwege WW is.. Inmiddels is ze weer aan de slag, en er is en leuke klik dagelijks via KIK met zowel haar als haar man (man op de hoogte).. Denk dat ik daarna gratis ga daten…

Tot nu toe kan ik beamen wat er hierboven allemaal als bezwaren geopperd wordt. Echter denk ik dat eerlijkheid en betrouwbaarheid het langst duren..
NZC bij 2 van de 4 genoemde dates… De andere zouden zomaar nzc kunnen worden..

Keep you posted...

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Dat Migliore nog überhaupt tijd en zin kan vinden om de reguliere betaal dames te neuken :lol: je hebt een aardig druk agenda zo

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Misschien een secretaresse erbij zoeken voor te neuken, kan ze gelijk agendabeheer doen! :D

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hij vertelde mij via KIK dat ie bezig is met een Exel bestand om alles bij te houden ;) :lol: :lol: :lol:

En dan heeft ie ook nog een gewone job... :roll:

Terug
Naar boven