Sdc.com

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Looks zijn 1 ding, maar eens je 'echt' bent nodigen ze je wel vaker uit. Koppels waarvan de vrouw altijd op vakantie of werken is, dan val je ook wel door de mand en nemen ze je niet serieus. Wees eerlijk en wees jezelf.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Wat vooral veel helpt op SDC is als je koppels in een leuke accommodatie kunt uitnodigen.
Ik zie 50plus singles op SDC met meer dan 100 validaties.
Dat kan ik inderdaad wel geloven. Als je een koppel thuis kan uitnodigen en je hebt een jacuzzi, sauna en zwembad staan. Dan gaat het inderdaad wel lukken. Of je huurt een privé sauna af. Maar dan word het een dure aangelegenheid en kan je net zo goed naar een parenclub gaan.
Dus met die insteek geloof ik het graag.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Dat kan ik inderdaad wel geloven. Als je een koppel thuis kan uitnodigen en je hebt een jacuzzi, sauna en zwembad staan. Dan gaat het inderdaad wel lukken. Of je huurt een privé sauna af. Maar dan word het een dure aangelegenheid en kan je net zo goed naar een parenclub gaan.
Dus met die insteek geloof ik het graag.

Daar zit misschien iets heel oneerlijks in.

Mannen met een leuke villa en een jacuzzi maken veel meer kans. Dus welvaart is een component.
Looks, fitheid en leeftijd ook.

Allemaal waar. Maar waar je wel wat aan kunt doen is een sterk profiel in elkaar zetten. Soms zit je met open mond te kijken naar hoe dramatisch slecht veel single mannen zich presenteren. Profielen met 1 lullig fotootje (als er al 1 is), een tekst van 1 nietszeggende zin, enz.

Sturen ze ook nog suffe mailtjes van "Hey!" of "Hoe gaat het".

Geil zeg!!!

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Allemaal goed verhaal en lekker kort. Maar laat het mij dan maar doen op mijn manier. Niet helemaal eerlijk, maar het werkt wel 😁. En ja met email generators en wat andere trucjes kun je ook heel veel 😉. Ja je moet wat anders wordt het nooit wat.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Technisch trouwens een pak beter dat joyclub , sdc is bedroevend op technisch vlak, zeker voor een betalende site. Joyclub betalende leden krijgen ook vaak korting bij clubs en dergelijke.

Stef & de dame(s)

Toogplakker
31 mei 2016
104
135
Joyclub is opgericht door mensen met een hart die het echt omarmen SDC is puur een verdienmodel.
Ze zouden een hoop kunnen leren van Joyclub! Wij vermaken ons daar dan ook erg goed.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Het zijn allebei verdienmodellen (waar niets mis mee is).
Joyclub ziet er beroerd uit dat heeft sdc veel beter op orde.

Joyclub is wel handig voor mensen die events en clubs (In duitstalige gebieden of Mallorca en Gran Canaria) willen bezoeken;

Voor condoomloos is Joyclub waardeloos. Daar waar sdc diverse openlijke bareclubs heeft (met duidenden leden!) loop je het risico Joyclub te worden afgeschopt als je alleen al de term "AO" durft te gebruiken in je profiel. Het moet daar heel stiekem.

Terug
Naar boven