Sdc.com

A

Anonymous

Guest
Hallo iedereen sinds daarnet zijn wij, ik en mijn sexpartner lid geworden van van SDC maar door dat het een betaald platform is twijfelen we nog beetje hoewel het de kwaliteit wel zeker naar boven zal halen van de leden die er op zitten nu voor deze avond zoeken wij nog andere man, mannen, vrouw, of koppel die met ons komt mee sexen wij zijn beide jong en slank chemfr zend me gerust een berichtje op 0032471657712 via whatsapp jij graag niet ouder dan 40 jaar

garysoest

Snuffelaar
14 okt 2021
11
0
Sindskort ben ik op SDC, ik had al redelijk snel een vrouw aan de haak. Ik kon niet meteen bare, maar na de 3e keer lukt het wel. Via haar krijg ik meer toegang tot andere leden van SDC. Al met al een prima platform ;)

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I agree we have had very poistive contacts from SDC.
The best are the SDC hook up events that take place in some of the swingers clubs.
Bareboy

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik heb zojuist een account aangemaakt op sdc. Gratis voorlopig nog. Maar nu moet ik een profielfoto uploaden die goedgekeurd moet worden door een of andere joker bij sdc. Ik wil nog even niet met mijn gezicht herkenbaar op die site. Hoe hebben jullie dat opgelost?

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Foto van je lichaam of jezelf in boxershort, als profiel zonder deftige foto's is dat als man geen evidentie, toch vooral een koppel gebeuren.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi my fellow perverts.
My wife and myself have been members of SDC for more than 10 years and we have never found a fake profile.
Some exagerate or lie about age but always genuine contacts.Some profiles are just men who pose as a couple.But the way SDC works is you speak on the site firat then by phone with both of them usually a video call.
We have never had a fake date
Bareboy

GLjongen

Toogplakker
7 sep 2017
28
45
Hi, recently i made an SDC account and beginning to make some connections.
Do you have any tips? A pm is always welcome.

GLjongen

Edit moderatorteam: quote verwijderd.

Migliore73

Snuffelaar
9 mei 2022
5
0
rob1three5 zei:
Nog beter, wordt lid van de bare group op SDC. Wij neuken elke week andere geile stellen. Mannen alleen hebben weinig kans overigens, vooral als ze zichzelf opdringen. Wij hebben er al veel gebanned de afgelopen jaren...

Ik sta er als single man op met ruim 25 goede validaties.
Het kan dus wel als je je respectvol opstelt.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik zit pas op sdc.com met hetzelfde usernaam als hier, ben benieuwd of mijn geld de moeite waard is want vroegere negatieve ervaringen met betaal-swingersites (en paar keren in swingersclubs).

Wat is trouwens die Bare-groep daar omdat er verschillende zijn? Ik me trouwens aangemeld bij de Salsa-groep want dat dansen is mijn andere passie:).

A

Anonymous

Guest
Zoals migliore zegt, je kunt bij wijze van spreken met goud betalen voor je abbonnement, maar als je de mensen niet met je meekrijgt of daar geen moeite in steekt, dan wordt het niks.
Voor sex heb je een tweede persoon nodig en niet geld.
Er zitten veel singles op sdc, dus onderscheid jezelf door bv (kinky) thuisfeestjes te organiseren. Zet dat in een speeddate en Dan komt alles naar je toe.
Je kunt je op sdc daar boven op, aanmelden bij de niet-roken groep, de gangbang groep, de cuckold groep. Gebruik je phantasy

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Voorlopig is het dezelfde als een andere swingdatingsite: alleen daten op thuisfeestjes en in clubs. Ten eerste ga ik mijn geld niet weggooien in een club voor niks (negatieve ervaringen daar) en op uitnodigingen thuisfeestjes hoop ik niet want ik ken niemand. Je moet gewoon aan bepaalde voorwaarden voldoen maar ik blijf erop zolang ik kan. Hun gemis (koppels, transgenders en vrouwen), ik weet hoe ik ben. Gelukkig heb ik mijn passie van dansen waar ik mijn tijd kan besteden. Trouwens kom niet af met dat ik onbeleefd, enz. ben want ik zeer vriendelijk, eerlijk, beleefd, enz. Het is gewoon dezelfde vleeskeuring als op andere sites, voorlopig mijn geld dus verspild.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
De reacties zijn heel herkenbaar.
Ooit in players in Lelystad beland en op een blauwe maandag daarna op aanraden lid geworden. Daten met vnl tgirls en af en toe met dames en mv koppels deed ik al voor die tijd. Had in 2016 deze site misbruikt voor klanten werving van mijn toenmalige TS vriendin in Karlsruhe. Die Duitse swingers hielden wel van een White party en dat waren de beste dates. TS Kristal ontving 700 euro van een mv stel, waarvan enkel de vrouw enkel door mijn haar gepaald wou worden en die date was heel kort. Twee andere mv stellen kregen voor hetzelfde bedrag een geil feestje met ons van 6 uur. Daarvoor had ik 6 maanden een anti tgirl als partner in crime. Haar pik ging pas in een vrouwen kut als mijn paal het al volgeroomd had. Maar wat was zij klaar met zagende stellen die enkel met haar wou daten en was daardoor klaar met die swingers wereld. Zij was later de kinky kant op gegaan.

Ik heb tijdens een lidmaatschap 5 leuke dates gehad met 3 dames en 2 mv stellen. Maar voor anderhalf jaar lid is dat karig. Voor single mannen is het dus treffen en beter om de actieve feesten te bezoeken. Die chat vond ik erg belachelijk, hoe een groepje andere belachelijk maken. Hoe zeer je respect toont leuk uit mag zien, dit is een kwestie van geluk hebben dat je via deze site leuke contacten opdoet. Ik heb een paar handige contacten zoals iemand die spullen van een goeie kok haalt en een goede vriend leren kennen die met zijn vrouw om andere reden niet actief zijn. Sdc is puur een site voor koppels en dames waar de rest weinig te zoeken heeft.

Cumgiver

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Plus ik laat foto's van mijn gezicht zien vanop feestjes en lessen dus geen verschuil maar maak me niet meer druk over. Uit online- & app-datingervaring weet ik dat er misschien ooit 1 positief dossier uitkomt haha. Ik ben single dus mag ik op zo'n site proberen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Zo grappig trouwens, ik moest wachten van de geïnteresseerden waarmee ik eindelijk een soort klik had maar omdat ik even geen betalend lid ben krijg ik geen berichten meer. Tja, typisch. Ik gaf ze toch mijn contactgegevens voor buitenaf. Dus verder geduld hebben haha.

Terug
Naar boven