Sarah - Hilversum

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Druk met wat...!!??

Hierop kruipen is net een heldendaad als ''Hamburger Hill' veroveren (film)
Zou een eremedaille (en TBS met dwangverpleging moeten krijgen) als je hierop durft te kruipen.

Die Hamburgers gaan er wel in zo te zien :lol: ...

(Ieder zijn ding trouwens)

Jeroen91

Snuffelaar
29 mei 2022
2
0
Ze adverteerde een tijdje geleden nog om zich gratis te laten neuken. Toen prima contact gehad via Kik, tot ze opeens geen gehoor meer gaf. Ik probeer het nu opnieuw tegen betaling, hopelijk nu meer succes.

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Ik ben reuze benieuwd of zij afspreekt, een echte vrouw is die geilt op aandacht maar niet afspreekt, of dat het een kerel is.

Jeroen91

Snuffelaar
29 mei 2022
2
0
Ik heb helaas op mijn laatste toenaderingspoging geen reactie meer gekregen en kan nu ook haar advertentie niet meer vinden. Erg jammer, zag er lekker uit en het eerste contact was zeer positief.

Perjohan

Toogplakker
31 jan 2017
41
8
Ik denk dat ik een jaar of 2 geleden bij haar ben geweest,
De max leeftijd komt me bekend voor, ik zat er toen al boven, maar niet over gehad.

Ontving in Hilversum dicht bij CS.

Afspreken was toen moeilijk ivm opvang van haar kinderen, ze deed het er af en toe bij. Ik denk dat dat de rede ook was dat ik geen review heb geschreven in der tijd.

Anaal zc was toen wel mogelijk en ook gedaan en intern klaar gekomen, dit was toen de rede dat ik haar bezocht.

vaginaal zc was toen niet mogelijk ivm kans op zwangerschap melde ze, maar in latere sexjob advertenties kon het weer wel.

Mischien speelt het kinderopvang probleem nogsteeds.

Perjohan

Toogplakker
31 jan 2017
41
8
Er stond toen expliciet alleen anaal in haar advertentie.
Vaginaal stond er niet in, wel stond er toen "zonder mogelijk" vandaar dat ik haar toen bezocht heb en ook alleen anaal zonder gedaan heb.

Haar advertenties veranderden nogal eens.

Vlak nadat ik haar bezocht had stond NZC (vaginaal) er ineens wel in ( en anaal zc) dit viel mij toen op omdat dit eerst totaal niet mogelijk was.

Nu staat anaal er niet meer in.

De advertenties waren onder verschillende namen
zoals Roos, Sarah en Suus als ik het me goed herinner.

het doel van mijn 1e post was meer om aan te geven dat in die tijd het ook al moeilijk was om af te spreken.
Mocht later blijken dat ik toch 2 dames doorelkaar haal dan zal ik hem verwijderen.

Terug
Naar boven