Sarah - Hilversum

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
gisteren contact gezocht met haar kreeg een mail terug met wat ik wilde kwa wensen dit aangegeven en dat was geen probleem alleen schrok wel enorm van de prijs half uurtje 125 en uurtje 250 ze kon eventueel zakken naar 200 vraag me persoonlijk af of het wel de moeite waard is en hoe ze er voor de rest uit ziet ze vertelde wel dat ze ruim 125 kg woog

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

dat is het zeker ja haha maar betwijfel of ze wel serieus is want vaak is de advertentie naar een paar uur alweer off line en zie hier trouwens ook niet een reactie van iemand die er pas nog geweest is en wat de ervaring was

Laatst bewerkt door een moderator:

Kosom

Toogplakker
22 jan 2023
47
65
Mij is het gelukt om een afspraak te krijgen zonder enig gezeik. Dame doet wat ze belooft en als bbw je ding is dan ben je hier zeker aan t juiste adres. Bij binnenkomst zie je dat ze gewoon een leuk koppie heeft en alles is gewoon netjes. Het is een spontane dame waar je een leuk gesprekje mee kan hebben maar al snel gaan de kleren uit en kan de pret beginnen.

Ze is botergeil en al helemaal nat voordat je überhaupt begint, echt geweldig. Zoenen en pijpen gewoon met inzet en goed en een schoon kutje om te beffen. Volgende keer zeker ook anaal proberen want wil graag een keer mn pik in dr kont steken.

als ik dan toch iets moet vinden om over te zeiken dan is het de manier van haar prijsopbouw. Zou graag eigenlijk een uurtje met haar willen afspreken maar dat is gewoon twee keer zo duur als een half uurtje, dat moedigt niet aan om een uur langs te gaan. Ook is ze voor mij net wat ver van huis maar dat is mijn probleem.

Kortom, als je van bbw houdt en je kan een afspraak krijgen met haar dan moet je zeker gaan. Ik ga snel terug

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nou ja, vrouwen worden tegenwoordig vaak zwaarder dan vroeger ......

image1.png

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
348
ik waag ook nog een poging. Hopelijk willen de agenda's passen. En hoop ook op een sloppy second. Lekker een volle volgespoten kut bijvullen.

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
sloppy seconds met haar dik kutje zal heerlijk zijn, maar ik het heel onzeker of sarah uberhaupt afspreekt.
Zodra er ontwikkelingen zijn zal ik een update plaatsen.

Langelul90

Snuffelaar
8 okt 2020
1
0
Deze dame zal wel heel druk zijn met al haar klanten, tenminste dat denk ik want ik heb haar een aantal keer gemaild maar er komt geen reactie. Iemand andere ervaringen?

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
306
348
Exact dezelfde ervaring. Meerdere keren gemaild. Ook met concrete voorstellen voor datum/tijd. Geen reactie.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
dame adverteert de afgelopen weken ook met gangbangs, iemand daar wel respons op gekregen of geweest?

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Lekker gepland dan. Volgens mij weet een dame wel wanneer ze ongeveer ongesteld gaat worden

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
ze doet op dit moment alleen nog maar aan half uurtjes en daarnaast weet ik niet hoe de dame er voor de rest uit ziet
zelf twijfel ik heel erg om eens met haar te gaan afspreken vooral omdat ze maar voor een half uurtje afspreek en ik bijna 2 uur onderweg ben naar haar

Terug
Naar boven