Voormalig lid 43612
Snuffelaar
- 7 apr 2024
- 8
- 13
Zij doet diep pzc en je mag in haar mond klaar komen. Anal doet ze ook echt diep en hard . Ik heb altijd top tijd met haar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan jullie vertellen dat user franc hier dus grote onzin zit te vertellen.Zij doet diep pzc en je mag in haar mond klaar komen. Anal doet ze ook echt diep en hard . Ik heb altijd top tijd met haar
https://bordellcommunity.com/thread...-26-zimmer-707-1-og.133980/page-3#post-908873That user wasn't 100%. I even don't believe he visited her once, maybe he tried but got rejected, since then she became an obsessions for him or something like that.
Ik kan jullie vertellen dat user franc hier dus grote onzin zit te vertellen.
User Franc is tevens actief op Girlsreview onder de naam Obida https://www.girlsreview.nl/members/obida.27755/ waar hij dezelfde onzin over Sarah zit te roeptoeteren en ook was hij actief op het Duitse Bordellcommunity.com onder de naam keesodi waar hij inmiddels verbannen is vanwege de onzin die hij schreef over Sarah in het Sarah topic op die site https://bordellcommunity.com/threads/vulkan-sarah-erospark-26-zimmer-707-1-og.133980/#post-874581.
Naja, lees maar eens het gebrekkige Duits van keesodi en hoe zeer de schrijfstijl van Obida op die van Franc lijkt en je zal zien dat ik hier geen onzin zit te vertellen.
Andere users op het Duitse BC kregen snel lucht van het feit dat hij leugens zat te vertellen te meer vanwege het feit dat iedereen die bij Sarah Eros 27 kamer 707 aan de deur vroeg om wat AO actie nul op het rekest kreeg. Tja, die Duitsers zijn echt niet van gisteren hoor.
Ook op die Duitse site dezelfde grote verhalen over dat hij haar tegen overhandiging van vele honderden euro's anaal deed en compleet vol spoot. Dezelfde stoere praat dus als hier en op Girlsreview. Maar ondertussen zat hij dus in hetzelfde topic op BC te vissen naar haar telefoonnummer en haar aanwezigheid na te vragen bij andere leden. Hoe dan? Hoezo heb je het nummer niet van een dame die je zowat iedere week bezoekt en honderden euro's overhandigt? Simpelweg vragen toch? Een dame die iedere keer honderden euro's aan je verdient gaat jou echt wel haar nummer geven.
Een user die keesodi door had omschreef het als volgt
https://bordellcommunity.com/thread...-26-zimmer-707-1-og.133980/page-3#post-908873
En precies zo zal het zijn.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Een zeer kwalijke zaak om op die manier een dame zwart te maken door op allerhande fora onwaarheden over haar te gaan roeptoeteren.
De moderatoren van dit en dat andere forum vinden het blijkbaar vermakelijk om doorgedraaide idioot/notoire leugenaar Franc/Obida een podium te geven.Moderator, ik heb gisteravond met Sarah over deze kwestie gesproken.
Het is haar bekend dat er een Nederlandse man is die al langere tijd onwaarheden over haar schrijft op Nederlandse forums. Ze biedt geen "Neuken zonder condoom" aan, aan niemand. Ze staat boven dit soort berichten, en dat toont haar professionaliteit.
Velen zullen het op prijs stellen als u dit topic verwijdert, aangezien het niet voldoet aan "onze hobby". Het voegt niets toe. Dank u.
Je bent zeker de slimste thuis?Ik ga hier niet meer verder op in . Maar ik weet wat zij doet voor haar geld . En op het moment doen het steeds meer meiden. Zij heeft zich zelf laten filmen door een klant die haar neukt zonder en klaar komt in haar . Heeft me een meid in Eros laten zien. Fijne avond verder .
1 plus 1 is 2 en een beetje nuchter verstand, gesprekje met de dame in kwestie en heel veel interne mails over en weer met andere leden zowel op dit forum als op GR bewijzen dat de topic starter zijn sprookjes ter plekke uit zijn dikke duim zat te zuigen.WAAR werd WAT aangetoond? Ik heb een hoop beweringen gezien, niets aangetoond zien worden, ook niet door Topic-starter trouwens.
Wij waren laatst met een paar kameraden op de Vulkan in Duisburg. Onafhankelijk van elkaar gingen we op die avond op verschillende tijdstippen bij Sarah langs vragend om een pijpen zonder. Allemaal kregen we 0 op het rekest. Toeval? Hmmm, dacht het niet.WAAR en HOE werd dat dan aangetoond? Dat iemand niet meer post hier of op GR? Ik zie niets aangetoond worden.
Heel erg mooi voor je en koesteren zou ik zeggenEn ja, ik ken zat dames die niet 'met Jan en alleman' bare gaan, maar het wel met mij deden en nog een enkeling meer.