Sarah eros 26 kamer 707

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Maar neuken met condoom? In dat geval hoort dit niet op dit forum thuis

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ok; wat vraagt ze nu voor een uur en die 2 uur hebben je wellicht 350€ gekost?

13 apr 2024
13
26
Zij doet diep pzc en je mag in haar mond klaar komen. Anal doet ze ook echt diep en hard . Ik heb altijd top tijd met haar
Ik kan jullie vertellen dat user franc hier dus grote onzin zit te vertellen.
User Franc is tevens actief op Girlsreview onder de naam Obida https://www.girlsreview.nl/members/obida.27755/ waar hij dezelfde onzin over Sarah zit te roeptoeteren en ook was hij actief op het Duitse Bordellcommunity.com onder de naam keesodi waar hij inmiddels verbannen is vanwege de onzin die hij schreef over Sarah in het Sarah topic op die site https://bordellcommunity.com/threads/vulkan-sarah-erospark-26-zimmer-707-1-og.133980/#post-874581.
Naja, lees maar eens het gebrekkige Duits van keesodi en hoe zeer de schrijfstijl van Obida op die van Franc lijkt en je zal zien dat ik hier geen onzin zit te vertellen.
Andere users op het Duitse BC kregen snel lucht van het feit dat hij leugens zat te vertellen te meer vanwege het feit dat iedereen die bij Sarah Eros 27 kamer 707 aan de deur vroeg om wat AO actie nul op het rekest kreeg:ROFLMAO:. Tja, die Duitsers zijn echt niet van gisteren hoor.
Ook op die Duitse site dezelfde grote verhalen over dat hij haar tegen overhandiging van vele honderden euro's anaal deed en compleet vol spoot. Dezelfde stoere praat dus als hier en op Girlsreview. Maar ondertussen zat hij dus in hetzelfde topic op BC te vissen naar haar telefoonnummer en haar aanwezigheid na te vragen bij andere leden. Hoe dan? Hoezo heb je het nummer niet van een dame die je zowat iedere week bezoekt en honderden euro's overhandigt? Simpelweg vragen toch? Een dame die iedere keer honderden euro's aan je verdient gaat jou echt wel haar nummer geven.
Een user die keesodi door had omschreef het als volgt
That user wasn't 100%. I even don't believe he visited her once, maybe he tried but got rejected, since then she became an obsessions for him or something like that.
https://bordellcommunity.com/thread...-26-zimmer-707-1-og.133980/page-3#post-908873
En precies zo zal het zijn.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik deed gisteren met mijn maat een dagje Duisburg waar we oa. de Vulkan en de Zooparkplatz bezocht hebben waarover in een ander topic meer.
Inderdaad op kamer 707 van Eros een prachtige slanke brunette met een werkelijk super strak figuurtje sexy gekleed in witte lingerie. Gewoon een fotomodelletje. Precies zoals in diverse fora topics omschreven. Zij stelde zich voor als Sarah uit Griekenland. Hele leuke sympathieke dame. Toen begon ik al te twijfelen of deze dame AO zou doen want dit soort goed bezochte en bijzonder knappe dames hebben het niet nodig om zich door jan en alleman zonder condoom te laten nemen. Die harken ook op een normale manier meer dan genoeg geld binnen. Bovendien, laat andere dames en/of de uitbater van Eros26 er niet achter komen dat je als dame je geld verdient met dit soort praktijken of onder de prijs werkt want dat betekent concurrentievervalsing en betekent dat ze je à la minute met je hele hebben en houden keihard buiten de deur zetten. En dat wil je niet als goed verdienende dvp.
Maar dan toch ff aan Sarah gevraagd of ze me tegen bijbetaling zonder condoom wilde pijpen. Je weet maar nooit immers. Nou, op dat moment begon ze zowat letterlijk vuur te spuwen. Natuurlijk deed ze dit niet. Nog niet tegen bijbetaling van 200 euro en of ik die onzin ook van de fora had? Hetgeen ik bevestigde en ik vertelde haar dat er een persoon op de Nederlandse fora de meest wilde verhalen over haar schreef over pijpen, neuken zonder, anaal en dat je haar zelfs mocht filmen tegen overhandiging van een half maandloon. Daarop werd Sarah witheet en ze vertelde me dat dit een onfrisse Nederlandse man was die zij een keer voor de deur had geweigerd en die haar sindsdien stalkte en uit wraak onzin over haar zit te schrijven op allerhande Nederlandse fora. Zegt allemaal wel weer genoeg dus en een bevestiging dat er veel onzin wordt geschreven op dit soort fora.
Toen ze wat was afgekoeld toch besloten bij haar binnen te stappen en genoten van een uitstekende service en wel alles met condoom. En dat kan ook lekker zijn zeker met de aanblik van zo'n pracht meid op je die je een fantastische service geeft.
Na deze zeer geslaagde kamer mijn maat weer getroffen bij de Imbiss voor Sexxxpalace. Hij had een uitstekende kamer gehad bij Roemeese Dea in het Vulkanhaus. Als bevestiging vroeg ik mijn maat ff langs kamer 707 te lopen in Eros 26 en aan Sarah te vragen of ze hem tegen meerprijs zonder ging pijpen. Even later kwam mijn maat weer terug en ook tegen hem had ze gezegd dat ze niets doet zonder condoom hetgeen mijn vermoedens bevestigde.
Kortom, deze mooie meid doet helemaal niets zonder condoom ook niet tegen betaling van vele honderden euro's.
Kortom, Franc is zo geobsedeerd door deze meid dat hij de meest wilde verhalen over haar uit zijn dikke duim zuigt.
Een zeer kwalijke zaak om op die manier een dame zwart te maken door op allerhande fora onwaarheden over haar te gaan roeptoeteren:mad:.

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Ik kan jullie vertellen dat user franc hier dus grote onzin zit te vertellen.
User Franc is tevens actief op Girlsreview onder de naam Obida https://www.girlsreview.nl/members/obida.27755/ waar hij dezelfde onzin over Sarah zit te roeptoeteren en ook was hij actief op het Duitse Bordellcommunity.com onder de naam keesodi waar hij inmiddels verbannen is vanwege de onzin die hij schreef over Sarah in het Sarah topic op die site https://bordellcommunity.com/threads/vulkan-sarah-erospark-26-zimmer-707-1-og.133980/#post-874581.
Naja, lees maar eens het gebrekkige Duits van keesodi en hoe zeer de schrijfstijl van Obida op die van Franc lijkt en je zal zien dat ik hier geen onzin zit te vertellen.
Andere users op het Duitse BC kregen snel lucht van het feit dat hij leugens zat te vertellen te meer vanwege het feit dat iedereen die bij Sarah Eros 27 kamer 707 aan de deur vroeg om wat AO actie nul op het rekest kreeg:ROFLMAO:. Tja, die Duitsers zijn echt niet van gisteren hoor.
Ook op die Duitse site dezelfde grote verhalen over dat hij haar tegen overhandiging van vele honderden euro's anaal deed en compleet vol spoot. Dezelfde stoere praat dus als hier en op Girlsreview. Maar ondertussen zat hij dus in hetzelfde topic op BC te vissen naar haar telefoonnummer en haar aanwezigheid na te vragen bij andere leden. Hoe dan? Hoezo heb je het nummer niet van een dame die je zowat iedere week bezoekt en honderden euro's overhandigt? Simpelweg vragen toch? Een dame die iedere keer honderden euro's aan je verdient gaat jou echt wel haar nummer geven.
Een user die keesodi door had omschreef het als volgt

https://bordellcommunity.com/thread...-26-zimmer-707-1-og.133980/page-3#post-908873
En precies zo zal het zijn.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een zeer kwalijke zaak om op die manier een dame zwart te maken door op allerhande fora onwaarheden over haar te gaan roeptoeteren:mad:.

In mijn beleving is dit relaas helemaal juist, fijn dat hier het e.e.a. even rechtgezet wordt.

Ik bezoek Duisburg regelmatig.
Ik weet dat er dames zijn die nzc aanbieden. Ze weten dat dit gevoelig ligt. Ze vragen dan ook geheimhouding. Ook proberen ze te weten te komen of jij ook bij andere vrouwen nzc doet.
Ik merk dat ze in de gaten hebben dat in deze tijd van lage verdiensten (de Laufhausen in Duisburg hebben ook last van mindere beztting en lagere inkomsten door het wegblijven van goed betalende wandelaars) aandacht zoeken om meer klanten te krijgen.
Let op, in Duitsland openlijk schrijven en praten over nzc is een no-go.

Ik geloof ook geen barst van de juichende praatjes van "Franc, Obido, Keesodi". Neem ze met een flinke korrel zout, hij ontregelt feiten.
Sarah is een schat van een meid, inderdaad voor velen aantrekkelijk door haar mooie, vriendelijke en uitnodigend verschijning, en niemand heeft het recht om haar te beschuldigen van diensten die ze niet verricht. Niemand!

radiopim

Snuffelaar
22 feb 2020
19
13
Moderator, ik heb gisteravond met Sarah over deze kwestie gesproken.
Het is haar bekend dat er een Nederlandse man is die al langere tijd onwaarheden over haar schrijft op Nederlandse forums. Ze biedt geen "Neuken zonder condoom" aan, aan niemand. Ze staat boven dit soort berichten, en dat toont haar professionaliteit.
Velen zullen het op prijs stellen als u dit topic verwijdert, aangezien het niet voldoet aan "onze hobby". Het voegt niets toe. Dank u.

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
Moderator, ik heb gisteravond met Sarah over deze kwestie gesproken.
Het is haar bekend dat er een Nederlandse man is die al langere tijd onwaarheden over haar schrijft op Nederlandse forums. Ze biedt geen "Neuken zonder condoom" aan, aan niemand. Ze staat boven dit soort berichten, en dat toont haar professionaliteit.
Velen zullen het op prijs stellen als u dit topic verwijdert, aangezien het niet voldoet aan "onze hobby". Het voegt niets toe. Dank u.
De moderatoren van dit en dat andere forum vinden het blijkbaar vermakelijk om doorgedraaide idioot/notoire leugenaar Franc/Obida een podium te geven.
Dit soort onzin trekt aandacht en wordt vaak gelezen en brengt dus clicks op het forum en daarmee inkomsten.
Dat daardoor dan een onschuldige dvp in moeilijkheden komt zal hun een dikke worst zijn.:mad:

Voormalig lid 43612

Snuffelaar
7 apr 2024
8
13
Ik ga hier niet meer verder op in . Maar ik weet wat zij doet voor haar geld . En op het moment doen het steeds meer meiden. Zij heeft zich zelf laten filmen door een klant die haar neukt zonder en klaar komt in haar . Heeft me een meid in Eros laten zien. Fijne avond verder .

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
Ik ga hier niet meer verder op in . Maar ik weet wat zij doet voor haar geld . En op het moment doen het steeds meer meiden. Zij heeft zich zelf laten filmen door een klant die haar neukt zonder en klaar komt in haar . Heeft me een meid in Eros laten zien. Fijne avond verder .
Je bent zeker de slimste thuis?
Dat zogenaamde filmpje waar je het hier en op GR constant over hebt, dat kan je zeker ook niet tonen?:D
Hou toch op jongen. Niemand die je onzin nog gelooft en ondertussen vertelt Sarah iedereen in geuren en kleuren hoe het werkelijk zit.
Namelijk dat jij een gefrustreerde wandelaar bent die haar constant loopt te stalken als je in Duisburg bent en uit wraak dat je door haar geweigerd werd allerlei vuiligheid over haar zit te roeptoeteren op de fora. Natuurlijk in de hoop op die manier haar business naar de kloten te helpen.
Jongen, ga liever professionele hulp zoeken ipv. een onschuldige dvp in diskrediet te brengen. :sleep:

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
Wat doe je als er door meerdere forumleden wordt aangetoond dat je vuile leugens over een dame zit neer te pennen en als je bewijzen die je zelf zegt te hebben niet kan aantonen?
Juist ja, dan maak je als de donder dat je weg komt en hef je gewoon je profielen op.
En dat is nu precies wat onze franc/Obida heeft gedaan:D
https://www.nzcforum.com/members/voormalig-lid-43612.43612/
https://www.girlsreview.nl/members/voormalig-lid-3334.3334/
Kortom, hiermee is dan ook wel duidelijk aangetoond dat er bij Sarah Eros 26 Duisburg geen ao, of iets wat daar in de verte op lijkt, valt te halen en dat franc van NZC en Obida van GR dezelfde figuren waren. Iets wat hij trouwens zelf tegensprak en dus weer één van zijn zovele leugentjes.
De verhalen van ene franc/Obida kunnen worden bestempeld als lulverhaal en op dit topic kan een slotje.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
"Wat doe je als er door meerdere forumleden wordt aangetoond dat je vuile leugens over een dame zit neer te pennen en als je bewijzen die je zelf zegt te hebben niet kan aantonen?"

WAAR werd WAT aangetoond? Ik heb een hoop beweringen gezien, niets aangetoond zien worden, ook niet door Topic-starter trouwens.

"Kortom, hiermee is dan ook wel duidelijk aangetoond dat er bij Sarah Eros 26 Duisburg geen ao, of iets wat daar in de verte op lijkt, valt te halen"

WAAR en HOE werd dat dan aangetoond? Dat iemand niet meer post hier of op GR? Ik zie niets aangetoond worden.

"en dat franc van NZC en Obida van GR dezelfde figuren waren."

En waaruit blijkt dat aantoonbaar dan? Heb je van beide het IP-adres of zo? Nee, die heb je niet. Je denkt het.

No ja, ik ben het met je eens dat er een redelijk grote kans is dat het hele verhaal van topic-starter een flinke fantasie is die nergens op gebaseerd is. Maar aangetoond is er niets. Wel zijn er een hoop aannames gedaan.

PS: Wat een dame met de ene doet, hoeft ze immers nog niet met de ander te doen. En ja, ik ken zat dames die niet 'met Jan en alleman' bare gaan, maar het wel met mij deden en nog een enkeling meer. Als je het ze zou vragen dan zou je klappen krijgen. Die dames post je hier dus niet!

Urbexpeditie

Snuffelaar
27 sep 2024
17
19
WAAR werd WAT aangetoond? Ik heb een hoop beweringen gezien, niets aangetoond zien worden, ook niet door Topic-starter trouwens.
1 plus 1 is 2 en een beetje nuchter verstand, gesprekje met de dame in kwestie en heel veel interne mails over en weer met andere leden zowel op dit forum als op GR bewijzen dat de topic starter zijn sprookjes ter plekke uit zijn dikke duim zat te zuigen.
Toevallig ook dat de 'heren' franc, Obida en keesodi, onder die laatste naam was onze TS actief op het Duitse Bordellcommunity, allemaal 'toevallig' online waren op exacte dezelfde tijdstippen, dezelfde gebrekkige schrijfstijl bezaten en dezelfde vunzigheid schreven over de betroffen dame. Trouwens, de 'heer' keesodi werd eerder al op BC geband toen een paar leden er achter kwamen dat hij onzin over Sarah zat te lullen. Ondertussen waren er meer dan 20 leden van dat zelfde forum bij Sarah aan de deur geweest en kregen 0 op het rekest op de vraag of Sarah hen tegen beste wel forse meerprijs zonder wilde pijpen. Nou èh, mooi niet dus en de waarheid kwam dus snel boven water.
Bovendien, de accounts van zowel franc als Obida werden op exact hetzelfde tijdstip opgeheven. Tja, hoe duidelijk wil je het hebben?
Je moet wel erg naif zijn als je in de sprookjes van deze idioot gelooft. Maar blijkbaar zijn er hier genoeg debielen die graag in dit soort onzin trappen.

WAAR en HOE werd dat dan aangetoond? Dat iemand niet meer post hier of op GR? Ik zie niets aangetoond worden.
Wij waren laatst met een paar kameraden op de Vulkan in Duisburg. Onafhankelijk van elkaar gingen we op die avond op verschillende tijdstippen bij Sarah langs vragend om een pijpen zonder. Allemaal kregen we 0 op het rekest. Toeval? Hmmm, dacht het niet.
En nee, IP adressen heb ik niet. Daarvoor moet je bij de moderatoren van GR zijn. Die grossieren in IP adressen van leden. Meldt je daar maar eens aan en kijk wat er met de inbox gebeurt van het mailadres waarmee je je aanmeldde. Van de één op de andere dag barst het daar opeens uit de voegen van de sexueel getinte spam mails.
Overigens, dit hele verhaal krijgt nog een flink staartje voor GR. Sarah heeft namelijk een klacht ingediend bij de autoriteit persoonsgegevens AP. En ja, dit kan ook gewoon in het Engels. Vanwege de schrijfsels van bovengenoemde idioot werd haar goede naam aardig door het slijk gehaald. Iedere avond tientallen idioten aan de deur die haar vroegen om sexuele diensten zonder condoom en dat ze dit wel moest doen. Immers, het stond toch vermeld op de fora? En wat denk je wat haar vaste klanten denken als ze dit soort vunzigheid lezen over een dame die ze vaak bezoeken en waar ze flinke bedragen achter lieten? Dit geintje heeft haar best wat schade berokkend en precies dit is waar het AP op doelt. Dat er op GR niet ingegrepen wordt, de goede naam van een dvp wordt besmeurd zonder ook maar 1 enkel bewijs. Reden genoeg dus voor de AP om weer eens in te grijpen. Net als destijds met Hookers gebeurde waar trouwens dezelfde dubieuze figuren de leiding hadden achter de schermen.

En ja, ik ken zat dames die niet 'met Jan en alleman' bare gaan, maar het wel met mij deden en nog een enkeling meer.
Heel erg mooi voor je en koesteren zou ik zeggen:ROFLMAO:. Er zitten helaas teveel van deze types op de fora die hun eigen constant op de borst kloppen zonder dat daar maar iets van te verifieren valt. Ik heb er niets aan en kan er niets mee.
Ik geloof alleen maar datgene wat ik zelf zie en mee maak en dat zouden er meer moeten doen ipv. in de sprookjes van fantasten te trappen die blijkbaar de hele dag niets anders te doen hebben dan onzin te schrijven op dit soort fora.

Terug
Naar boven