Sam ( Sammeke ) - Antwerpen

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
WoW, bedankt voor de waarschuwingen. Hoe we ten million dar ze hiv+ is?

A

Anonymous

Guest
Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
vroeger wel eens een date met haar heb gehad,ze zag er niet uit en ik heb persoonlijk inzage in de dossiers
en hiermee kan ik last krijgen maar ik weet perfect wat er aan de hand is omdat ik er het laatste jaar
middenin zat,haar zelfdestructief gedrag tot daar toe maar mensen bewust ziek maken om het geld
dat kan niet en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door
de meest ongelooflijke fantasieverhalen over haar tegenslagen te vertellen,terwijl de waarheid is dat
ze mentaal serieus ziek is,het vele geld dat ze ooit verdiend heeft door haar eigen schuld kwijtgespeeld is
door ondoordacht zaken op te starten die snel failliet gingen,en dat ze nu op de vlucht is voor schuldeisers
en zichzelf,geen vrienden meer heeft,haar kinderen niks meer van haar willen weten en aan een tocht
begonnen is om zoveel mogelijk mensen mee te slepen in haar miserie,en ik raad iedereen aan die de laatste 8 maanden sexueel contact hebben gehad met haar zich te laten testen.

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Bluesy zei:
Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
vroeger wel eens een date met haar heb gehad,ze zag er niet uit en ik heb persoonlijk inzage in de dossiers
en hiermee kan ik last krijgen maar ik weet perfect wat er aan de hand is omdat ik er het laatste jaar
middenin zat,haar zelfdestructief gedrag tot daar toe maar mensen bewust ziek maken om het geld
dat kan niet en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door
de meest ongelooflijke fantasieverhalen over haar tegenslagen te vertellen,terwijl de waarheid is dat
ze mentaal serieus ziek is,het vele geld dat ze ooit verdiend heeft door haar eigen schuld kwijtgespeeld is
door ondoordacht zaken op te starten die snel failliet gingen,en dat ze nu op de vlucht is voor schuldeisers
en zichzelf,geen vrienden meer heeft,haar kinderen niks meer van haar willen weten en aan een tocht
begonnen is om zoveel mogelijk mensen mee te slepen in haar miserie,en ik raad iedereen aan die de laatste 8 maanden sexueel contact hebben gehad met haar zich te laten testen.

Bedankt voor de waarschuwing. Ik hoop echt dat je er geen problemen van krijgt.

A

Anonymous

Guest
Dan is het maar zo maar ik laat niet iemand anderen bewust besmetten omdat ze wegens
mentale en persoonlijke problemen geen andere uitweg meer zien en andere mensen proberen
meetrekken in hun zelfdestructie.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Bluesy zei:
dat kan niet
en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door

Moet je daar niet met 2 voor zijn?
Een DVP zc neuken is altijd een risico.

Sex hebben met H.I.V. is geen misdrijf, als vertrouwenspersoon (arts?) persoonlijke zaken uit een medisch dossier van een patiënt op een forum gooien is dat wel!

A

Anonymous

Guest
Als de dvp haar klant verteld wat er scheelt en die klant ermee akkoord is is dat geen probleem
domme mensen moeten er ook zijn.
Maar als de dvp op de hoogte is en haar klant niet inlicht is ze wel degelijk strafbaar er zijn al
zulke gevallen geweest,er is idd altijd een risico aan nzc met een dvp maar hier gaat het over voorkennis
en bewust je ziekte verzwijgen en zeveraars die is even gaan zeggen wat wel en niet kan zonder te
weten waar ze over spreken heb je blijkbaar overal.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Bluesy zei:
Als de dvp haar klant verteld wat er scheelt en die klant ermee akkoord is is dat geen probleem
domme mensen moeten er ook zijn.
Maar als de dvp op de hoogte is en haar klant niet inlicht is ze wel degelijk strafbaar er zijn al
zulke gevallen geweest,er is idd altijd een risico aan nzc met een dvp maar hier gaat het over voorkennis
en bewust je ziekte verzwijgen en zeveraars die is even gaan zeggen wat wel en niet kan zonder te
weten waar ze over spreken heb je blijkbaar overal.

Zuiver theoretisch zou het kunnen, hoewel U geen enkele bronvermelding of juridische precedenten voor uw stelling kan geven...

Maar vertrouwenspersonen die privé info lekken op fora, stellen zich wel kwetsbaar op m.b.t. juridische vervolging. ;)
Moest ik die dame of haar advocaat zijn zou ik het hierbij niet laten.
En moeten we U zomaar op uw woord geloven?

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Sinds een uitspraak van de hoge raad (in Nederland) in een zaak tegen een man die z'n sexpartner opzettelijk besmet zou hebben is de discussie over de verwijtbaarheid beëindigd.
DUS: bij vrijwillige seks waarbij iemand met hiv betrokken is en waarbij geen condoom wordt gebruikt, er geen rol meer is voor het strafrecht.

Voor België kan ik zelfs geen juridische voorbeelden vinden.

Dus best niet zo'n toontje professor... ;)

U schendt het beroepsgeheim wanneer u opzettelijk geheimen bekendmaakt, ook wanneer u niet de bedoeling heeft om iemand schade of nadeel te berokkenen. Wanneer u een geheim bekendmaakt door nalatigheid of onoplettendheid, is er geen sprake van schending van het beroepsgeheim. Hoe u een geheim kenbaar maakt, is van geen belang: u kunt een geheim doorvertellen of in een e-mail vermelden, u kunt documenten doorgeven of iemand bewust op uw scherm laten meekijken. Ook als u een bekend feit bevestigt, schendt u het beroepsgeheim.

Bron: https://www.belgium.be/nl/justitie/privacy/beroepsgeheim

A

Anonymous

Guest
In Belgie zijn er mensen veroordeeld wegens het niet vermelden dat ze hiv besmet waren en
ze dus bewust andere mensen ziek gemaakt hadden.
Schending van het beroepsgeheim zou betekenen dat ik de echte voor en familienaam van
Sam zou vermelden of een copie van het dossier zou afdrukken,tenslotte wie is Sam.

Dit is enkel bedoeld om mensen te waarschuwen om voorzichtig te zijn maar voel je je
aangesproken door haar ga vooral je gang,kan je achteraf een topic starten over hoeveel
pech je had door een besmetting op te lopen bij een dvp die bewust haar toestand
verzwegen heeft zoals ik eerder zei domme mensen moeten er ook zijn.
In tegenstelling tot jij ben ik hier niet om mijn gelijk te halen in een onnodige discussie
maar om te waarschuwen en iedereen heeft de keuze wat hij daarmee doet mijnheer de rector ;)

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Bluesy zei:
In Belgie zijn er mensen veroordeeld wegens het niet vermelden dat ze hiv besmet waren en
ze dus bewust andere mensen ziek gemaakt hadden.

Schending van het beroepsgeheim zou betekenen dat ik de echte voor en familienaam van
Sam zou vermelden of een copie van het dossier zou afdrukken,tenslotte wie is Sam.

Dit is enkel bedoeld om mensen te waarschuwen om voorzichtig te zijn maar voel je je
aangesproken door haar ga vooral je gang,kan je achteraf een topic starten over hoeveel
pech je had door een besmetting op te lopen bij een dvp die bewust haar toestand
verzwegen heeft zoals ik eerder zei domme mensen moeten er ook zijn.
In tegenstelling tot jij ben ik hier niet om mijn gelijk te halen in een onnodige discussie
maar om te waarschuwen en iedereen heeft de keuze wat hij daarmee doet mijnheer de rector ;)

Bron?

A

Anonymous

Guest
Jij schijnt niet te willen snappen wat ik schrijf het gaat erom dat mensen weten waar ze aan
beginnen en als de partner bewust niet ingelicht wordt of het nu om een dvp gaat of niet is dat
een strafbaar feit.
www.academia.edu De de strafrechtelijke context van risicovol seksueel gedrag.

Misschien dat even lezen en daar gaat het helemaal niet om zoals ik in mijn vorig bericht al
schreef in tegenstelling tot jij ben ik hier niet om mijn ego op te poetsen.
En misschien kan je Sam contacteren en haar voorstellen dat jij haar kan vertegenwoordigen
als haar advocaat om een rechtszaak in te spannen,veel succes daarmee zou ik zeggen ;)

En hiermee is deze onzinnige discussie over schuld en onschuld voor mij gesloten daar ging
het in de eerste plaats helemaal niet om.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
DriverT zei:
Bluesy zei:
dat kan niet
en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door

Sex hebben met H.I.V. is geen misdrijf, als vertrouwenspersoon (arts?) persoonlijke zaken uit een medisch dossier van een patiënt op een forum gooien is dat wel!

Betaald sex aanbieden terwijl je zelf weet dat je hiv positief bent is weldegelijk strafbaar!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zullen we terug gaan naar de inhoud ipv een juridisch gevecht te houden, dit is geen welles / nietes forum

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Vanaf het moment dat u weet dat u seropositief getest hebt op HIV (dit wil zeggen u besmet bent maar de ziekte nog niet hebt) en u seks heeft met een persoon en deze hiervan niet op de hoogte brengt, ben je in België alvast strafbaar. Aanklacht is dan "poging tot moord"

Da iemand hier komt melden dat SAM HIV heeft (is op zich geen ziekte) bewijst dat hij niet weed waarover hij spreekt je hebt geen HIV.
Ofwel ben je seropositief ofwel heb je AIDS.

HIV is het virus dat de ziekte AIDS veroorzaakt, het tast je immuunsysteem aan, in tegenstelling tot de meeste andere virussen blijf je een gevaar voor anderen eenmaal dat je antistoffen hebt tegen het HIV virus. Dit noemt men dus seropositief testen op HIV, je hebt het virus, antistoffen, maar nog niet de ziekte. U kan wel anderen besmetten.

Nu kan het zijn dat de schrijver Sam gezien heeft en uitgaat van de symptomen van AIDS, namelijk snel heel erg vermageren en steeds moe zijn (veel slapen) zijn de bekendste, maar, ook heroïne gebruikers hebben deze symptomen. Wie AIDS doormaakt krijgt ook de ene ontsteking op de andere.

Door AIDS remmers te nemen kan men het virus afremmen, als de medicatie aanslaat, bestaat de kans dat de ziekte niet uitbreekt. aar, je kan wel anderen besmetten.

Het is in ieder geval niet slim dat de schrijver zegt dat hij aar medisch dossier kan of kon inkijken, hij kon gewoon schrijven dat hij uit goeie bron weet dat ze besmet is, en dat hij zijn bronnen niet kan en wil prijsgeven (paraplu van elke journalist trouwens). Zij die vragen blijven stellen over de melding moeten op dat moment slimmer zijn en voor zich beslissen of zij het risico wellen nemen om toch met haar seks te hebben.

Bovendien staat hier van een korte tijd geleden een berichtje van iemand die met haar date en schreef dat er niets overblijft vn de Sam uit har glorietijd. Dat alleen is al genoeg om niet met haar te daten. :evil:

A

Anonymous

Guest
Ze is dus seropositief en weigert medicatie te slikken,is gevlucht uit de psychiatrie en heeft geen
vaste verblijfplaats meer,zoekt oude klanten op en probeert nieuwe klanten bij te krijgen door
hier en daar kort een add te plaatsen.En ik hoef geen paraplu ik zeg zoals het is en doe niet mee
aan dat hypocriet gedoe ik heb persoonlijk alles ingekeken en het enige wat me wel interesseert is
dat mensen niet besmet worden omdat ze door haar niet ingelicht worden en het dan nog onbewust
verder zouden doorgeven,het gaat me niet om gelijk of ongelijk en als een klant weet dat ze seropositief
is en er voor kiest om toch het risico te nemen is dat zijn zaak.
Verder heb ik hier niets meer over te zeggen en als er personen zijn die over schuld en onschuld
en aansprakelijkheid voor de rechtbank verder willen gaan daar zijn ander fora voor.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Bluesy trek het je niet aan.Ik vind het goed dat hij dit komt melden.
En diegene die nog met haar willen daten doe maar,maar kom dan achteraf niet wenen.
En men mag idd geen medisch dossier lekken maar mensen bewust besmetten is ook strafbaar dus ... 1 = 1 gelijke stand.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
geilehenkie070 zei:
DriverT zei:
Bluesy zei:
dat kan niet

Betaald sex aanbieden terwijl je zelf weet dat je hiv positief bent is weldegelijk strafbaar!

Blijkbaar veel juristen hier! :lol: :lol:

Bjorn Ketels
Juristenkrant
Jaargang: 23 maart 2011
Pagina: 3

"beschikking van de raadkamer van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge houdende de buitenvervolgingstelling wegens verdenking van poging tot moord, lastens een persoon die zich burgerlijke partij had gesteld bij de onderzoeksrechter omdat de man met wie hij seksueel contact had, zijn seropositiviteit had verzwegen en seks had bedreven zoden condoom. De raadkamer volgde hierin het parket..

Het arrest van de KI die het beroep tegen dit vonnis op 1 juni 2010 afwees, omdat zij het opzet niet bewezen achtte.

Het arrest van het Hof van Cassatie van 21 decemeber 2010 waarin geoordeeld werd over het cassatieberoep tegen de beslissing van de KI, waarin het cassatieberoep werd afgewezen bij gebrek aan aangevoerd middel.
In België zijn dus nog geen gevallen van veroordelingen gekend zijn wegens het opzettelijk overdragen van een SOA."

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
In grijs en ver verleden heb ik haar ook eens bezocht. Toen was er weinig mis mee en de sex was prima.

Hoe kan het zo mis gaan?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
DriverT zei:
geilehenkie070 zei:
DriverT zei:

Blijkbaar veel juristen hier! :lol: :lol:

Bjorn Ketels
Juristenkrant
Jaargang: 23 maart 2011
Pagina: 3

"beschikking van de raadkamer van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge houdende de buitenvervolgingstelling wegens verdenking van poging tot moord, lastens een persoon die zich burgerlijke partij had gesteld bij de onderzoeksrechter omdat de man met wie hij seksueel contact had, zijn seropositiviteit had verzwegen en seks had bedreven zoden condoom. De raadkamer volgde hierin het parket..

Het arrest van de KI die het beroep tegen dit vonnis op 1 juni 2010 afwees, omdat zij het opzet niet bewezen achtte.

Het arrest van het Hof van Cassatie van 21 decemeber 2010 waarin geoordeeld werd over het cassatieberoep tegen de beslissing van de KI, waarin het cassatieberoep werd afgewezen bij gebrek aan aangevoerd middel.
In België zijn dus nog geen gevallen van veroordelingen gekend zijn wegens het opzettelijk overdragen van een SOA."

Googlen kunnen we allemaal, maar daardoor verkrijg je nog geen juridische kennis. Je haalt een arrest van 2010 aan, bijna 7 jaar oud. In de tussentijd is er een hoop veranderd. Dus hop, even verder zoeken...je vindt het vast wel Google advocaatje!

Terug
Naar boven