Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bluesy zei:Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
vroeger wel eens een date met haar heb gehad,ze zag er niet uit en ik heb persoonlijk inzage in de dossiers
en hiermee kan ik last krijgen maar ik weet perfect wat er aan de hand is omdat ik er het laatste jaar
middenin zat,haar zelfdestructief gedrag tot daar toe maar mensen bewust ziek maken om het geld
dat kan niet en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door
de meest ongelooflijke fantasieverhalen over haar tegenslagen te vertellen,terwijl de waarheid is dat
ze mentaal serieus ziek is,het vele geld dat ze ooit verdiend heeft door haar eigen schuld kwijtgespeeld is
door ondoordacht zaken op te starten die snel failliet gingen,en dat ze nu op de vlucht is voor schuldeisers
en zichzelf,geen vrienden meer heeft,haar kinderen niks meer van haar willen weten en aan een tocht
begonnen is om zoveel mogelijk mensen mee te slepen in haar miserie,en ik raad iedereen aan die de laatste 8 maanden sexueel contact hebben gehad met haar zich te laten testen.
Bluesy zei:Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
vroeger wel eens een date met haar heb gehad,ze zag er niet uit en ik heb persoonlijk inzage in de dossiers
en hiermee kan ik last krijgen maar ik weet perfect wat er aan de hand is omdat ik er het laatste jaar
middenin zat,haar zelfdestructief gedrag tot daar toe maar mensen bewust ziek maken om het geld
dat kan niet en ik weet dat ze privé contact heeft gezocht met ex-klanten die ze om hulp vroeg door
de meest ongelooflijke fantasieverhalen over haar tegenslagen te vertellen,terwijl de waarheid is dat
ze mentaal serieus ziek is,het vele geld dat ze ooit verdiend heeft door haar eigen schuld kwijtgespeeld is
door ondoordacht zaken op te starten die snel failliet gingen,en dat ze nu op de vlucht is voor schuldeisers
en zichzelf,geen vrienden meer heeft,haar kinderen niks meer van haar willen weten en aan een tocht
begonnen is om zoveel mogelijk mensen mee te slepen in haar miserie,en ik raad iedereen aan die de laatste 8 maanden sexueel contact hebben gehad met haar zich te laten testen.
Bluesy zei:Als de dvp haar klant verteld wat er scheelt en die klant ermee akkoord is is dat geen probleem
domme mensen moeten er ook zijn.
Maar als de dvp op de hoogte is en haar klant niet inlicht is ze wel degelijk strafbaar er zijn al
zulke gevallen geweest,er is idd altijd een risico aan nzc met een dvp maar hier gaat het over voorkennis
en bewust je ziekte verzwijgen en zeveraars die is even gaan zeggen wat wel en niet kan zonder te
weten waar ze over spreken heb je blijkbaar overal.
Bluesy zei:In Belgie zijn er mensen veroordeeld wegens het niet vermelden dat ze hiv besmet waren en
ze dus bewust andere mensen ziek gemaakt hadden.
Schending van het beroepsgeheim zou betekenen dat ik de echte voor en familienaam van
Sam zou vermelden of een copie van het dossier zou afdrukken,tenslotte wie is Sam.
Dit is enkel bedoeld om mensen te waarschuwen om voorzichtig te zijn maar voel je je
aangesproken door haar ga vooral je gang,kan je achteraf een topic starten over hoeveel
pech je had door een besmetting op te lopen bij een dvp die bewust haar toestand
verzwegen heeft zoals ik eerder zei domme mensen moeten er ook zijn.
In tegenstelling tot jij ben ik hier niet om mijn gelijk te halen in een onnodige discussie
maar om te waarschuwen en iedereen heeft de keuze wat hij daarmee doet mijnheer de rector![]()
DriverT zei:Bluesy zei:Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
Moet je daar niet met 2 voor zijn?
Een DVP zc neuken is altijd een risico.
Sex hebben met H.I.V. is geen misdrijf, als vertrouwenspersoon (arts?) persoonlijke zaken uit een medisch dossier van een patiënt op een forum gooien is dat wel!
geilehenkie070 zei:DriverT zei:Bluesy zei:Omdat ik haar het laatste jaar beroepshalve heb leren kennen via instellingen en ik haar herkende omdat ik
Moet je daar niet met 2 voor zijn?
Sex hebben met H.I.V. is geen misdrijf, als vertrouwenspersoon (arts?) persoonlijke zaken uit een medisch dossier van een patiënt op een forum gooien is dat wel!
Betaald sex aanbieden terwijl je zelf weet dat je hiv positief bent is weldegelijk strafbaar!
DriverT zei:geilehenkie070 zei:DriverT zei:Moet je daar niet met 2 voor zijn?
Betaald sex aanbieden terwijl je zelf weet dat je hiv positief bent is weldegelijk strafbaar!
Blijkbaar veel juristen hier! :lol: :lol:
Bjorn Ketels
Juristenkrant
Jaargang: 23 maart 2011
Pagina: 3
"beschikking van de raadkamer van de rechtbank van eerste aanleg te Brugge houdende de buitenvervolgingstelling wegens verdenking van poging tot moord, lastens een persoon die zich burgerlijke partij had gesteld bij de onderzoeksrechter omdat de man met wie hij seksueel contact had, zijn seropositiviteit had verzwegen en seks had bedreven zoden condoom. De raadkamer volgde hierin het parket..
Het arrest van de KI die het beroep tegen dit vonnis op 1 juni 2010 afwees, omdat zij het opzet niet bewezen achtte.
Het arrest van het Hof van Cassatie van 21 decemeber 2010 waarin geoordeeld werd over het cassatieberoep tegen de beslissing van de KI, waarin het cassatieberoep werd afgewezen bij gebrek aan aangevoerd middel.
In België zijn dus nog geen gevallen van veroordelingen gekend zijn wegens het opzettelijk overdragen van een SOA."