Henkspermatank89
Snuffelaar
- 30 jul 2018
- 20
- 6
Ik heb een massage genomen 2 jaar geleden bij een beauty salon. De masseuse heeft me hierna afgetrokken. Seks was niet mogelijk overigens. Nu lees ik net dat de betreffende plek een paar maanden geleden gesloten is door de Burgemeester. De salon blijk hier geen vergunning voor te hebben. Er is overigens geen aanwijzing voor dwang of iets. Was gewoon een Nederlandse dame die er werkten als ZZPer. Echt een milf van in de 40.
Vraag is nu ben je als klant hiervan eigenlijk strafbaar? Gaat dus niet om dwang,.minderjarig of mensenhandel. Alleen geen vergunning op locatie.
Het lijkt me iets te overdreven dat je van klanten verwacht om te checken of een pand de juiste vergunningen heeft toch? Dit check ik bijvoorbeeld ook niet bij mijn kapper. Ik heb het over Nederland dus Nederlandse wetgeving.
Vraag is nu ben je als klant hiervan eigenlijk strafbaar? Gaat dus niet om dwang,.minderjarig of mensenhandel. Alleen geen vergunning op locatie.
Het lijkt me iets te overdreven dat je van klanten verwacht om te checken of een pand de juiste vergunningen heeft toch? Dit check ik bijvoorbeeld ook niet bij mijn kapper. Ik heb het over Nederland dus Nederlandse wetgeving.