Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ken heel toevallig wel iemand met die naam. Die naam heeft ze zich pas vandaag aangemeten.
En als het dezelfde is, die hier al bekend is onder een andere naam, dan kan ik alleen maar zeggen dat ze gestopt is zc te neuken. Maar dat heeft ze vaker gezegd.
Ik ken haar toevallig ook. Deze dame acteert als een mooie sinus, met regelmaat komt ze terug en dan verdwijnt ze van het toneel. Heb haar al vaak lekker gen@@kt. Ze maakt niet echt reclame maar vind via haar eigen weg en of via haar vaste klantjes nieuwe neukertjes. Super dame. Als ze me weer appt ' Ik ben geil' dan kom ik dezelfde avond haar kinderkamer weer witten. Ze heeft een grote 'eigen' fanclub. Toppertje in onze hobby.
Edit moderatorteam: @Celtic.D , we laten jouw bericht nog even staan, maar zonder verdere info, wat de essentie van dit forum is, gaat dit zonder verwijl de vuilbak in.
Ik zag deze week op Redlights een advertentie met de naam Saadia. Vrij impopulaire site in Nederland, vooral als je dagelijks geen 1000 telefoontjes wil ontvangen.
Beste medewandelaars, diverse berichten werden verwijderd daar deze niet stroken met de forumregels.
Gelieve de volgende gedragsregels van dit forum nog een goed door te lezen en toe te passen in jullie volgende 'liefst voornamelijk recensies'.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.
Graag vanaf nu enkel nog recensies, al de rest zal verwijderd worden.
Waarschijnlijk terecht in de beerput. Ook de tweede bare gangbang een luchtkasteel. Zullen nu zeker weer lovende berichten komen met wat er allemaal gebeurd is