Saadia - Rotterdam

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ken heel toevallig wel iemand met die naam. Die naam heeft ze zich pas vandaag aangemeten.
En als het dezelfde is, die hier al bekend is onder een andere naam, dan kan ik alleen maar zeggen dat ze gestopt is zc te neuken. Maar dat heeft ze vaker gezegd.

bijzonder.

groet,
LD😏

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik ken haar toevallig ook. Deze dame acteert als een mooie sinus, met regelmaat komt ze terug en dan verdwijnt ze van het toneel. Heb haar al vaak lekker gen@@kt. Ze maakt niet echt reclame maar vind via haar eigen weg en of via haar vaste klantjes nieuwe neukertjes. Super dame. Als ze me weer appt ' Ik ben geil' dan kom ik dezelfde avond haar kinderkamer weer witten. Ze heeft een grote 'eigen' fanclub. Toppertje in onze hobby.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Misschien handig me even te zeggen om wie het nou gaat? Anders wordt dit weer zo'n broodje aap topic

patje&peer

Ervaringsdeskundige
25 mei 2020
345
95
Is er een link oid. Misschien is het inderdaad een dame die al eerder beschreven is. Vaak veranderd een dame haar naam om nieuwe klantjes te werven

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: @Celtic.D , we laten jouw bericht nog even staan, maar zonder verdere info, wat de essentie van dit forum is, gaat dit zonder verwijl de vuilbak in.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ik zag deze week op Redlights een advertentie met de naam Saadia. Vrij impopulaire site in Nederland, vooral als je dagelijks geen 1000 telefoontjes wil ontvangen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars, diverse berichten werden verwijderd daar deze niet stroken met de forumregels.

Gelieve de volgende gedragsregels van dit forum nog een goed door te lezen en toe te passen in jullie volgende 'liefst voornamelijk recensies'.
- Dit forum is bedoeld om ervaringen met anderen te delen. Hier is dus geen plaats voor scheldtirades, dreigementen, beledigingen of ondoordachte puberpraat.
- Indien je niet akkoord kunt gaan met iemands mening, ga dan in op de inhoud van zijn bericht. Persoonlijke aanvallen worden niet getolereerd.
- Post geen berichten die racistisch, schokkend, obsceen, haatdragend of beledigend zijn, of de wet op de privacy schenden.
- Forumgebruikers brengen in hun berichten en privéberichten respect op voor ieders persoon en mening, ongeacht huidskleur, geslacht, leeftijd, religie en seksuele voorkeur.

Graag vanaf nu enkel nog recensies,
al de rest zal verwijderd worden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou volgende week gaat ze barebangen dan volgen er hopelijk weer recensies over haar.😁.

en dank voor het opschonen moderators.👍

groet,
lD😃

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Waarschijnlijk terecht in de beerput. Ook de tweede bare gangbang een luchtkasteel. Zullen nu zeker weer lovende berichten komen met wat er allemaal gebeurd is

Terug
Naar boven