Roosje Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mickey en modepoproosje zijn wel degelijk één en de zelfde persoon de door Glijmiddel genoemde naam. ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
samurai zei:
Aha, en roosje moet geld binnenhalen zo de huur kan worden betaald. Dus natuurlijk Is roosje helemaal clean! :mrgreen:

Eindelijk iemand die het door heeft ;) :D

Al met al zijn er de laatste tijd geen nieuwere recensies over haar geschreven en daar gaat dit forum voor al om... wie o wie? :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lekker ding zei:
Mickey en modepoproosje zijn wel degelijk één en de zelfde persoon de door Glijmiddel genoemde naam. ;)

Dat zou barefan kunnen bevestigen... Ik mag toch aannemen dat hij in het Admin pannel kan zien van welk IP er ingelogd wordt.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Oke ik volg het allemaal.niet meer waar gaat dit nou weer over?

Wat heeft mick hier mee.te maken ik werk voor me zelf niet voor mick !! Sommige zoudem toch niets meer zeggen hier? En ik kan er niks aan doen dat er geen resencie geplaatst word. Waarom gaat dit door? Waarom kunnen jullie een dame.niet met rust laten. Niemand heeft gevraagd of je komt of niet. Waarom is dit by andere ook gebeurt en nou bij mij in die 7jaar dat ik werk heb ik.nooit dit meegemaakt. Hou gewoon op me.soa uitslag zal aanwezig zijn!

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
lekker ding zei:
Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
Dat wordt blijkbaar gemakshalve even vergeten.

jij zou toch niks meer zeggen over mij waarom ga je door herrie schopper. zet even paar stappe terug. Je hoeft niet te komen wie heeft je gevraagd. Wat denkt men nou dat jullie me werk wat ik jaren met plezier doe kunnen verknallen! Heb toch in me hele.leven niet meegemaakt. Hou eens op
Ga na een andere dvp

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Modepopje Roosje zei:
lekker ding zei:

jij zou toch niks meer zeggen over mij waarom ga je door herrie schopper. zet even paar stappe terug. Je hoeft niet te komen wie heeft je gevraagd. Wat denkt men nou dat jullie me werk wat ik jaren met plezier doe kunnen verknallen! Heb toch in me hele.leven niet meegemaakt. Hou eens op
Ga na een andere dvp

En jij zou niet meer op deze site komen, of nee het was Mick of Mickey... doet er niet toe. tis één pot nat.

En naar jou ga ik zeker niet meer maar dat had ik al ergens geschreven. Ik wens je verder veel plezier en anderen een hoop wijsheid. ;)

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
lekker ding zei:
Modepopje Roosje zei:
lekker ding zei:

Ga na een andere dvp

En jij zou niet meer op deze site komen, of nee het was Mick of Mickey... doet er niet toe. tis één pot nat.

En naar jou ga ik zeker niet meer maar dat had ik al ergens geschreven. Ik wens je verder veel plezier en anderen een hoop wijsheid. ;)

IK BEN ROOS GEEN MICK. ik mag komen op deze site ben er nooit van af gegooid. Voor jou 1000 miljoen andere dagggggggggg sjon!

A

Anonymous

Guest
en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
mickey19822 zei:
en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.

Dus toch.... :shock: ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
lekker ding zei:

Dat zou barefan kunnen bevestigen... Ik mag toch aannemen dat hij in het Admin pannel kan zien van welk IP er ingelogd wordt.

Ach, er zijn zat IP adressen in omloop en je kan zelf op je pc continue andere ip adressen inzetten. Is zelfs een speciaal progamma`tje voor dus ip adres zegt weinig of niks.
Mijn ip adres is ook continue anders. Ook beter voor je beveiliging van je pc.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
mickey19822 zei:

En weer moet hij voor de dame spreken!
Kom op man, laat dame zelf aan het woord of als ze dat niet wil dan blijft ze weg maar waar bemoei jij je mee?
Of ben je soms haar "beschermer" of zo? Daar is ook een ander mooi woord voor toch?
Nee, eerder belanghebbende als ze van je huurt.
Schei uit met voor haar te spreken en wij hier maken wel uit of we onze mening over haar neerpennen of niet, like it or not!

A

Anonymous

Guest
mickey19822 zei:
Goed zo jongen. En we zijn allemaal heel verdrietig dat haar adje niet te zien is. :roll:
Zo te zien heb jij 'r meer last van dan de rest want je krijg geen geld binnen.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
kan hier geen slotje op, wordt eentoonig zo.
krijgen uitslag toch niet te zien, en tja , ik weet het nou allemaal wel.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
nestorix zei:
kan hier geen slotje op, wordt eentoonig zo.
krijgen uitslag toch niet te zien, en tja , ik weet het nou allemaal wel.

Dan zou ik zeggen: lees het dan niet.
Je mag het best ééntonig vinden hoor, maar ik vermaak me best bij deze discussie.
En zo te zien meerdere leden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82

Latitude

Snuffelaar
18 apr 2015
12
0
Modepopje Roosje zei:
Oke ik volg het allemaal.niet meer waar gaat dit nou weer over?

Waarom is dit by andere ook gebeurt en nou bij mij in die 7jaar dat ik werk heb ik.nooit dit meegemaakt. Hou gewoon op me.soa uitslag zal aanwezig zijn!

In de advertentie staat dat ze 21 jaar is. Ze schrijft zelf dat ze dit werk al 7 jaar doet ????
Tweede Kimberly ?

Hoe oud/jong is ze nu werkelijk ?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
nou, echt geen 21 hoor, tel er maar zo`n tien jaar bij.
dat is eigenlijk met bijna alle dames zo: nooit echte naam, nooit echte leeftijd enz.
willen beetje privacy maar ook klanten lokken.
meerderheid zoekt jong dus er wordt wat afgelogen haha.
er zijn er die adverteren met 18 jaar, nou, dat is zelden het geval, een enkeling misschien maar de meesten niet hoor.
vaak 21 of meer.
maar ja, het lokt klanten....

A

Anonymous

Guest
Roosje is 28,

En eerlijk is eerlijk het is een knappe meid, tegenover mij heeft ze nooit toe willen geven dat ze Marokkaans bloed in zich heeft maar volgens mij heeft ze dat wel.

Glijmiddel

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Glijmiddel ,

Het Marokaanse ras is toch heel duidelijk herkenbaar ook bij vrouwen , ook al komt ze misschien uit een gemengd gezin de marokaanse
invloeden zijn altijd in overmate herkenbaar . Verder verbaast het mij weer dat je zoveel van deze dame weet en dit komt mij heel erg
bekend voor van vorige forums welke betrekking hadden op sex zonder condoom .

Ik Hecht dan ook weinig waarde aan het merendeel van de verhalen die je schrijft .

Verder heb ik geen enige binding met Roosje en heb ook geen behoefte om haar te bezoeken , zeker ook omdat de tijden waarop zij werkt
mij niet uitkomen , en daarbij is ze mijn type dame niet ,

maar goed ieder zijn meug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven