lekker ding
Legende
- 1 apr 2015
- 2.513
- 832
- Topic starter
Mickey en modepoproosje zijn wel degelijk één en de zelfde persoon de door Glijmiddel genoemde naam. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samurai zei:Aha, en roosje moet geld binnenhalen zo de huur kan worden betaald. Dus natuurlijk Is roosje helemaal clean! :mrgreen:
lekker ding zei:Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
Dat wordt blijkbaar gemakshalve even vergeten.
Modepopje Roosje zei:lekker ding zei:Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
jij zou toch niks meer zeggen over mij waarom ga je door herrie schopper. zet even paar stappe terug. Je hoeft niet te komen wie heeft je gevraagd. Wat denkt men nou dat jullie me werk wat ik jaren met plezier doe kunnen verknallen! Heb toch in me hele.leven niet meegemaakt. Hou eens op
Ga na een andere dvp
lekker ding zei:Modepopje Roosje zei:lekker ding zei:Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
jij zou toch niks meer zeggen over mij waarom ga je door herrie schopper. zet even paar stappe terug. Je hoeft niet te komen wie heeft je gevraagd. Wat denkt men nou dat jullie me werk wat ik jaren met plezier doe kunnen verknallen! Heb toch in me hele.leven niet meegemaakt. Hou eens op
Ga na een andere dvp
En jij zou niet meer op deze site komen, of nee het was Mick of Mickey... doet er niet toe. tis één pot nat.
En naar jou ga ik zeker niet meer maar dat had ik al ergens geschreven. Ik wens je verder veel plezier en anderen een hoop wijsheid.![]()
mickey19822 zei:en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.
CWP zei:lekker ding zei:Mickey en modepoproosje zijn wel degelijk één en de zelfde persoon de door Glijmiddel genoemde naam.![]()
Dat zou barefan kunnen bevestigen... Ik mag toch aannemen dat hij in het Admin pannel kan zien van welk IP er ingelogd wordt.
mickey19822 zei:en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
dat komt omdat roosje door het strontgooien van jullie heren er voor deze week even geen zin meer in heeft en dus weekend gaat houden.
Goed zo jongen. En we zijn allemaal heel verdrietig dat haar adje niet te zien is. :roll:mickey19822 zei:en voor de slimmerikken onder ons die denken, hee waarom zijn roosje haar advertenties offline.
nestorix zei:kan hier geen slotje op, wordt eentoonig zo.
krijgen uitslag toch niet te zien, en tja , ik weet het nou allemaal wel.
Modepopje Roosje zei:Oke ik volg het allemaal.niet meer waar gaat dit nou weer over?
Waarom is dit by andere ook gebeurt en nou bij mij in die 7jaar dat ik werk heb ik.nooit dit meegemaakt. Hou gewoon op me.soa uitslag zal aanwezig zijn!