Roosje Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
mijn laatste reactie en dan hou ik het erbij:
Volgens mij mag een arts al überhaupt niet melden dat ze een soa 'had', want dat zou als schending zijn, (screef jij)
Dat is echt onzin, zolang er geen echte naam en andere privé gegevens worden neergezet is dat geen schending van beroepsgeheim o.i.d.
Wat dat betreft moet je nog maar eens juridisch advies inwinnen.
En ik blijf erbij dat zijn bijdrages nuttig waren en zeker voor mij, zijn hulp zal ik niet vergeten.
Dus ja, bij mij heeft hij zeker wel enige krediet opgebouwd. Jammer dat anderen zo snel alles neersabelen waar men het fijne ook niet van weet.
Maar dat was het probleem natuurlijk: zou hij alle details openbaren, dan zou er wel privacy geschonden worden.
Men doet het ook niet snel goed hier, zo veel is wel duidelijk. Ik snap hem heel goed gestopt te zijn, nu al helemaal.
Tegen een heksenjacht is niet op te boksen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maar weer ff on topic.
Al met al blijft Roosje gewoon doorwerken of ze nu wel of niet wat heeft en ook al is het met condoom.
En dat blijft een kwalijke zaak zonder eerst een uitslag te weten. Maar ik hou er nu maar verder over op er is al genoeg gezegd en geschreven over haar.

Enne ik ben/was pro Erasmusmc ;) maar dat hoort in een andere topic thuis.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Beste mannen.

Ik ben zonet gebeld door de arts over de soa test. Ik heb geen chlamydia!!!!!!! Ik heb helemaal niets. En zal donderdag t bewijs ophalen

Groetjes Roosje

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dat is dan mooi. Dan blijft de vraag waar de overige heren het vandaan hebben. :shock:

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
lekker ding zei:
Dat is dan mooi. Dan blijft de vraag waar de overige heren het vandaan hebben. :shock:

Dat is zeker mooi er is een last van me schouder af
Ik heb me dat ook afgevraagd het zijn er 2..En vandaag had ik het met iemand over. Waar de mannen het vandaan hebben. Ik weet t niet! Voor mij een vraag voor jou ook vraag. Voor ons allemaal de vraag. Maar ik ga me daar niet druk om.maken ik weet nu dat ik helemaal niets heb. Ik wist het al. Maar nou weet ik het zeker. Ga geen discussies aan

Dikke zoen roos

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zou mooi zijn als mr black die vandaag nog op het forum geweest is en Roosje haar bericht vast gelezen heeft zich zou melden.....

A

Anonymous

Guest
Blijft nog steeds haar woord tegen dat van anderen...iemand al bewijs gezien? En wie zegt dat dat niet uit Photoshop komt??
Lijkt me weer genoeg voer voor een vervolg'discussie' :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
PeeweeHerman zei:
Blijft nog steeds haar woord tegen dat van anderen...iemand al bewijs gezien? En wie zegt dat dat niet uit Photoshop komt??
Hel en vuur voor jou !! :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:

wat verwacht je nu. iemand laat zich opnieuw testen, vraagt daarvoor bewijs van op en dan ga je er weer zon bericht op zetten.

A

Anonymous

Guest
mickey19822 zei:
wat verwacht je nu. iemand laat zich opnieuw testen, vraagt daarvoor bewijs van op en dan ga je er weer zon bericht op zetten.
En daar ben je weer. Roosje kan voor haar zelf spreken dus daar heb ze jou niet nodig voor.

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
samurai zei:
mickey19822 zei:
En daar ben je weer. Roosje kan voor haar zelf spreken dus daar heb ze jou niet nodig voor.

Ach hy bedoelt t goed. En geef hem gelijk. Laten we aub ophouden. Fijne avond mannen

Xxx

A

Anonymous

Guest
Uit de reacties maak ik wederom op dat sommige mensen totaal geen gevoel voor humor hebben, niet zien of iets serieus is bedoeld of niet en zichzelf veel te serieus nemen.
Ik zie het als de nobele taak om het forum a) op te voeden, b) levendig te houden.
Doe er mee wat je wilt! :geek:

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
Hey mannen na de uitslag van me soa test die kwam.op dat ik clean ben. Komt er weer een bare GB

We gaan lekker knallen mannen om het te vieren!

5 augustus van 2 tot 4.

Advertentie komt.morgen online..Opgeven kan via de advertentie op sexjobs.

Douche aanwezig handdoeken aanwezig & hapjes en drankjes aanwezig. Geef je op en we maken er een knal middag van.

Daarna ben ik afwezig van 12 tot 23 augustus even vakantie!
tot dan lieve heren

Dikke kus Roosje

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
Dat wordt blijkbaar gemakshalve even vergeten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
mickey19822 zei:
PeeweeHerman zei:

Kan niet anders dan dat jij een partij bent van of voor roosje.
Die kan trouwens goed zelf reageren blijkt, of schrijf je dat ook uit haar naam?
Al je berichten zijn wel erg partijdig en alleen maar in voordeel van dame, hoe geloofwaardig is dat?
En voor je weer begint met al die enorme grote letters: ik kan ook de kleine letters lezen hoor.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
lekker ding zei:
Mij niet gezien. Na je opmerkingen over telefoonnummers en ip adressen :roll:
Dat wordt blijkbaar gemakshalve even vergeten.

Daar heb je een punt.
Dame - of degene die zich voor haar uitgeeft of meent voor haar op te moeten komen - heeft wel wat nare termen gebruikt en dreigementen.
Hoe begrijpelijk ook in een vervelende discussie, als je je zo laat gaan zegt dat wel veel.
Uiteraard is dat van die telefoonnummers en ip adressen kul maar zegt toch wel veel.
Maar ja, niveau is niet overal aanwezig denk ik dan maar.

A

Anonymous

Guest
Mick is de eigenaar van het pand waar roos ontvangt.
Maakt verder niet uit maar dan weten jullie meteen in welke context jullie de berichten van Mickey moeten plaatsen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Aha, en roosje moet geld binnenhalen zo de huur kan worden betaald. Dus natuurlijk Is roosje helemaal clean! :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven