Roosje Gouda

Status
Niet open voor verdere reacties.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
underkoffer zei:
Sorry, ik kan het ff niet laten, laten we dit zien als een geintje.................hahahahaha

actie deze maand = SOA?

Dit is een geintje hoor, niet te serieus nemen................

Sorry maar ik vind niet dat je dit soort geintjes kan maken Underkoffer.
ALS met de nadruk op ALS Roosje al een SOA heeft is het voor haar en de door haar bezochte heren al vervelend genoeg.
Trouwens wie zegt dat zij niet door 1 van haar bezoekende heren besmet geraakt is ?
En nee verder ga ik er geen woorden over vuilmaken en ga ik haar of een van haar bezoekers ook niet verdedigen.
Ben wel van mening dat diverse zogeheten volwassen mannen zich wel als kleuters gedragen hier en dat komt het forum niet ten goede.

De reactie van Roosje kan ik begrijpen al is niet alles wat ze zegt goed te praten (zoals nummers achterhalen en kijken waar jullie wonen enz...) maar in een opwelling zou ik waarschijnlijk het zelfde gereageerd hebben als haar.
Voor het geval jullie je afvragen ben ik iets van haar ? Nee
Heb ik haar al eens bezocht ? Nee helaas het geld niet voor anders had ik haar in het begin al opgezocht want ik vind haar wel een geil lekkerding.
Ga ik haar binnen kort bezoeken ? Nee helaas ivm geen geld voor.

Mooi dan zijn deze vragen ook alvast beantwoord. En nu graag iedereen weer netjes als volwassenen gedragen AUB.
Vergeet niet je mag reageren in een onderwerp je hoeft het niet. Gelukkig is n.a.v. de zogenaamde grap n.a.v. sexjobs advertentie al de Meldknop gebruikt anders had ik het namelijk gedaan want diverse mensen maken zich namelijk schuldig aan smaad c.q. laster mocht Roosje geen SOA hebben c.q. verspreid hebben aan haar bezoekers.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
beffer007 zei:
underkoffer zei:
Sorry, ik kan het ff niet laten, laten we dit zien als een geintje.................hahahahaha

actie deze maand = SOA?

Dit is een geintje hoor, niet te serieus nemen................

Sorry maar ik vind niet dat je dit soort geintjes kan maken Underkoffer.
ALS met de nadruk op ALS Roosje al een SOA heeft is het voor haar en de door haar bezochte heren al vervelend genoeg.
Trouwens wie zegt dat zij niet door 1 van haar bezoekende heren besmet geraakt is ?
En nee verder ga ik er geen woorden over vuilmaken en ga ik haar of een van haar bezoekers ook niet verdedigen.
Ben wel van mening dat diverse zogeheten volwassen mannen zich wel als kleuters gedragen hier en dat komt het forum niet ten goede.

De reactie van Roosje kan ik begrijpen al is niet alles wat ze zegt goed te praten (zoals nummers achterhalen en kijken waar jullie wonen enz...) maar in een opwelling zou ik waarschijnlijk het zelfde gereageerd hebben als haar.
Voor het geval jullie je afvragen ben ik iets van haar ? Nee
Heb ik haar al eens bezocht ? Nee helaas het geld niet voor anders had ik haar in het begin al opgezocht want ik vind haar wel een geil lekkerding.
Ga ik haar binnen kort bezoeken ? Nee helaas ivm geen geld voor.

Mooi dan zijn deze vragen ook alvast beantwoord. En nu graag iedereen weer netjes als volwassenen gedragen AUB.
Vergeet niet je mag reageren in een onderwerp je hoeft het niet. Gelukkig is n.a.v. de zogenaamde grap n.a.v. sexjobs advertentie al de Meldknop gebruikt anders had ik het namelijk gedaan want diverse mensen maken zich namelijk schuldig aan smaad c.q. laster mocht Roosje geen SOA hebben c.q. verspreid hebben aan haar bezoekers.

Hi Beffer,

Oke, misschien toch niet zo goed idee geweest, Maar zal het wel verwijderen, Als Roos zoiets had gezegd, had ik het ook wel verwijderd.
Dus ik kan het helemaal vinden met jou bericht hierover.....

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Vreemd dat het maar zelden om de essentie gaat en iedereen met modder gooit of allerlei nare ziektes.
Wie een soa heeft moet zich laten testen en behandelen.
Soms heeft men geheel geen last ervan, dat komt zeker voor.
Op een serieuze melding zou men dan wel in moeten gaan.
Tot een uitslag bekend is zou men dan niet moeten werken, of in ieder geval tijdelijk geen bare doen.
Wat dat betreft weet ik niet of Roosje nog werkt zc of niet. Mag aannemen en hopen dat ze tijdelijk safe doet dan.
En ja, als ze al een soa heeft opgelopen, dan komt die niet vanzelf toch?
Die heeft ze kado gekregen van een bezoeker.
Dat is nu éénmaal all in the game.
Dat heen- en weer uitschelden doet niemand goed en wat dat betreft zou ik haar zeker niet bezoeken, zo ordinair en grof, nee, dat stoot me al meteen af dus ik ben sowieso niet in voor afspraak. Al snap ik haar woede ook wel een beetje, zo reageren slaat nergens op en stoot eerder af dan dat het begrip kweekt, jammer en een gemiste kans voor haar.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Roosje het is niet de bedoeling te gaan dreigen niet voor anderen en niet voor jou.

En die foto die zie ik niet meer dus daar kan ik niet over oordelen. Ik ga zo even in de logs kijken of ik hem kan terug halen.

En dan zou ik het nu gemeend fijn vinden dat de rust terug keert op het forum.
Dat ieder zijn of haar conclusies trekt uit deze discussie en verder gaat mer de leuke dingen in het leven!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Barefan zei:
Roosje het is niet de bedoeling te gaan dreigen niet voor anderen en niet voor jou.

En die foto die zie ik niet meer dus daar kan ik niet over oordelen. Ik ga zo even in de logs kijken of ik hem kan terug halen.

En dan zou ik het nu gemeend fijn vinden dat de rust terug keert op het forum.
Dat ieder zijn of haar conclusies trekt uit deze discussie en verder gaat mer de leuke dingen in het leven!

Hi Barefan,

Als je doelt op mijn reaktie, het was geen foto hoor, maar een screen printje van haar adje.
Was inderdaad niet zo goede zet van mij, Ik zag het echt als een geintje, niets meer en niets minder.
Maar na het bericht van Beffer, heb ik deze verwijderd.
Hoop dat nu alles weer rustig wordt, en we kunnen doorgaan met ons verder leven.

Groet underkoffer

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
underkoffer zei:
Hi Beffer,

Oke, misschien toch niet zo goed idee geweest, Maar zal het wel verwijderen, Als Roos zoiets had gezegd, had ik het ook wel verwijderd.
Dus ik kan het helemaal vinden met jou bericht hierover.....

underkoffer

Hoi Underkoffer,

Ben blij dat je het ingezien hebt n.a.v. mijn bericht. En nu allemaal over tot de order van de dag wat mij betreft.

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
ik denk dat modepopje een ander forum moet gaan zoeken nu... dreigen doe je maar in je eigen omgeving
Inderdaad. Begrip echter niet dat dit soort leden hier mag rondhangen. Neem aan dat modepopje zelde persoon is als mickey19822.

willyfrits1

Toogplakker
25 apr 2015
44
0
Is er inmiddels al uitslag van de SOA test ?
Als je bij de GGD zegt dat een partner van je besmet is kan je DIRECT komen, hoeft geen 2 weken overheen te gaan....

Heb roosje lang geleden lekker volgespoten en het is een heerlijk ding en nog lief ook, als ik die soa-test gezien heb dan zal ik zeker weer gaan!
Dat was ergens 3 maanden geleden en heb mezelf getest daarna. Ik had niks en dus roosje had in elk geval tot die tijd een grote kans om schoon te zijn. (chlamydia en een druiper heb je meestal wel te pakken als je zonder neukt met een besmet iemand, ik had die niet dus roosje zal ook schoon geweest zijn met grote kans)

Begrijp wel jongens, nu wordt ze beschuldigd en iedereen zit er hier meteen bovenop. Denk dat het op haar overkomt als een aanval als we er allemaal zo op duiken, dit is gewoon niet fair. Logisch dat ze van zich afbijt al komt dat misschien niet handig over. We willen gewoon weten waar we aan toen zijn

FEIT: ER IS DUS ONDUIDELIJKHEID. Wij moeten even een pas op de plaats maken met beschuldigen en verder is het haar verantwoording (als ze een echte goede hoer is) dat ze tenminste even veilig werkt (of helemaal niet) tot ze zeker is of ze zelf besmet is of niet. Had haar wat dat betreft wat verstandiger ingeschat. Ze komt op mij over als een slimme meid. Wat geeft het nou om gewoon dat mooie poesje van d'r te laten testen, als ze dan niks heeft dan blijkt dat toch ook en is iedereen happy. Heeft ze wel wat dan heb je tenminste een eerlijke dame en kunnen we allemaal behandeld worden en is ook iedereen happy. Dan steek ik hem er met een geruster hart in want dan weet je in elk geval dat je te maken hebt met iemand die je gezondheid serieus neemt. Hoe dan ook de bacteriele soa zijn best te behandelen en eind goed al goed. Op de gene na die een vrouw thuis hebben haha. Doe die test en wij houden ons koest. Werkt beter als hier tekeer te gaan tegen elkaar zonder dat een van de twee partijen eigenlijk bewijs heeft.

:ugeek:

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
willyfrits1 zei:
Is er inmiddels al uitslag van de SOA test ?
Als je bij de GGD zegt dat een partner van je besmet is kan je DIRECT komen, hoeft geen 2 weken overheen te gaan....

Heb roosje lang geleden lekker volgespoten en het is een heerlijk ding en nog lief ook, als ik die soa-test gezien heb dan zal ik zeker weer gaan!
Dat was ergens 3 maanden geleden en heb mezelf getest daarna. Ik had niks en dus roosje had in elk geval tot die tijd een grote kans om schoon te zijn. (chlamydia en een druiper heb je meestal wel te pakken als je zonder neukt met een besmet iemand, ik had die niet dus roosje zal ook schoon geweest zijn met grote kans)

Begrijp wel jongens, nu wordt ze beschuldigd en iedereen zit er hier meteen bovenop. Denk dat het op haar overkomt als een aanval als we er allemaal zo op duiken, dit is gewoon niet fair. Logisch dat ze van zich afbijt al komt dat misschien niet handig over. We willen gewoon weten waar we aan toen zijn

FEIT: ER IS DUS ONDUIDELIJKHEID. Wij moeten even een pas op de plaats maken met beschuldigen en verder is het haar verantwoording (als ze een echte goede hoer is) dat ze tenminste even veilig werkt (of helemaal niet) tot ze zeker is of ze zelf besmet is of niet. Had haar wat dat betreft wat verstandiger ingeschat. Ze komt op mij over als een slimme meid. Wat geeft het nou om gewoon dat mooie poesje van d'r te laten testen, als ze dan niks heeft dan blijkt dat toch ook en is iedereen happy. Heeft ze wel wat dan heb je tenminste een eerlijke dame en kunnen we allemaal behandeld worden en is ook iedereen happy. Dan steek ik hem er met een geruster hart in want dan weet je in elk geval dat je te maken hebt met iemand die je gezondheid serieus neemt. Hoe dan ook de bacteriele soa zijn best te behandelen en eind goed al goed. Op de gene na die een vrouw thuis hebben haha. Doe die test en wij houden ons koest. Werkt beter als hier tekeer te gaan tegen elkaar zonder dat een van de twee partijen eigenlijk bewijs heeft.

:ugeek:
Ik vind je bericht lief en leuk! Fijn dat er iemand me begrijpt ik heb een test gedaan ik word volgende woensdag of donderdag gebeld erover en ik hoop natuurlijk dat ik niets heb. Heb ik wel wat dan is vers en zal ik me.keur krijgen en me behandelen. En zal ik jullie op de hoogte houden. En ik zal werken maar alleen met condoom! En na een week ben ik dan weer clean 'als' ik wat heb. Ik weet dat ik maanden geleden niets had. En als.ik nu wel wat heb is het kwestie van een keur en klaar is kees!.

Xx Roosje

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wat ik alleen jammer vind Roosje, is dat er gevloekt en getiert moet worden, waar je waarrempel hier zegt op 7 juli https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=3646#p3646 dat je bewijs op vraagt, en nu zegt " Ik weet dat ik maanden geleden niets had. "

Dit druist tegen elkaar in, en dan krijg je dit soort escalaties, Al moet ik ook toegeven dat ene mr Black en mickey19822 ook tot de groep stokers behoorde. Wat zou het leven makkelijk zijn, om in deze toch riskante tak van dienstverlening niet gelijk te wijzen, of te gillen, maar gewoon maandelijks € 46,50 uit te geven aan een SOA zelf test, http://www.dokteronline.com/soa-zelftest/

Zelf testen op SOA
Heeft u een vermoeden dat u besmet bent met Chlamydia, Gonorroe of Trichomonas, dan is de SOA Zelftest geschikt om dit zelf thuis te testen. De test is geschikt voor zowel mannen als vrouwen.

Als u de SOA Test bestelt, krijgt u de test discreet en in neutrale verpakking thuisgestuurd. Volg nauwkeurig de aanwijzingen in de bijsluiter. Mannen en vrouwen nemen een urinemonster af en vrouwen dienen hierbij nog een vagina swab af te nemen. De monsters stuurt u vervolgens op naar het bijgeleverde adres door middel van de port betaalde retourbox. U betaalt dus geen kosten voor het retourneren van de monsters. Het laboratorium onderzoekt de monsters en na 7 dagen kunt u de uitslag online inzien.

Wat dus inhoud dat je hem ook kan uitprinten, en vele klanten die toch graag bij je komen van dienst te kunnen zijn. Goede service is in deze business cruciaal, en vertaald zich ook in €€€. Als jij desnoods maandelijks kan aantonen dat je schoon bent, hoef je op den duur niet eens meer te adverteren....

Jij blij, wij blij. :cool: :cool:

Ik vind persoonlijk dat dit ook voor ons als bezoekers geld, wij weten allemaal donders goed dat een besmetting zo is opgelopen, en doorgegeven en wat is dan € 46,50 per maand of 2 maanden om je te testen ??

Ik zou zo maar een Sex Dominee kunnen worden, even een 0900 nummertje a € 1,30 pm. en hoppa, het geld komt binnen rollen :mrgreen:

Modepopje Roosje

Toogplakker
13 mei 2015
75
0
CWP zei:
Wat ik alleen jammer vind Roosje, is dat er gevloekt en getiert moet worden, waar je waarrempel hier zegt op 7 juli https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=3646#p3646 dat je bewijs op vraagt, en nu zegt " Ik weet dat ik maanden geleden niets had. "

Dit druist tegen elkaar in, en dan krijg je dit soort escalaties, Al moet ik ook toegeven dat ene mr Black en mickey19822 ook tot de groep stokers behoorde. Wat zou het leven makkelijk zijn, om in deze toch riskante tak van dienstverlening niet gelijk te wijzen, of te gillen, maar gewoon maandelijks € 46,50 uit te geven aan een SOA zelf test, http://www.dokteronline.com/soa-zelftest/

Zelf testen op SOA
Heeft u een vermoeden dat u besmet bent met Chlamydia, Gonorroe of Trichomonas, dan is de SOA Zelftest geschikt om dit zelf thuis te testen. De test is geschikt voor zowel mannen als vrouwen.

Als u de SOA Test bestelt, krijgt u de test discreet en in neutrale verpakking thuisgestuurd. Volg nauwkeurig de aanwijzingen in de bijsluiter. Mannen en vrouwen nemen een urinemonster af en vrouwen dienen hierbij nog een vagina swab af te nemen. De monsters stuurt u vervolgens op naar het bijgeleverde adres door middel van de port betaalde retourbox. U betaalt dus geen kosten voor het retourneren van de monsters. Het laboratorium onderzoekt de monsters en na 7 dagen kunt u de uitslag online inzien.

Wat dus inhoud dat je hem ook kan uitprinten, en vele klanten die toch graag bij je komen van dienst te kunnen zijn. Goede service is in deze business cruciaal, en vertaald zich ook in €€€. Als jij desnoods maandelijks kan aantonen dat je schoon bent, hoef je op den duur niet eens meer te adverteren....

Jij blij, wij blij. :cool: :cool:

Ik vind persoonlijk dat dit ook voor ons als bezoekers geld, wij weten allemaal donders goed dat een besmetting zo is opgelopen, en doorgegeven en wat is dan € 46,50 per maand of 2 maanden om je te testen ??

Ik zou zo maar een Sex Dominee kunnen worden, even een 0900 nummertje a € 1,30 pm. en hoppa, het geld komt binnen rollen :mrgreen:

Je hebt volkomen gelijk! Maar heb een beetje begrip voor mij situatie. Als er twee mensen zijn die de hele forum op zijn kop gooit inplaats van mij een mail sturen. En ik wou de vorige test uitlate printen maar toen dacht ik ja ik ga me gewoon opnieuw testen want die vorige uitslag heeft weinig zin. Omdat er 2 beweren dat ze wat hebben dus dacht ik de date van 29 juni beweert wat te hebben van mij laat ik me opnieuw testen. Ik heb me.zojuist opnieuw laten testen en voor de zoveelste keer de uitslag is volgende week. En natuurlijk hoop ik dat ik alsnog niets heb heb ik wel wat neem.ik een keur en is het klaar. Ik heb nou besloten om, om de 4 weken me te laten testen. En bij iedere test een bewijsje te vragen want ik doe het via de huisarts. Voor de rest hoop ik jullie hier genoeg geinformeerd te hebben anders blijf ik een herhaalde papegaai.

Dikke zoen Roos

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Omdat je een deel van het probleem bent....... Baat het niet dan schaad het niet. Een investering van €50.- pm, ik zou graag zien dat alle dvp dat zouden doen. Wedden dat ze punten scoort !! En elke keer naar de huisarts is ook zoiets.... Ik zie mij al aankomen elke keer. Mijn huisarts is net GTST.... Die praat met mijn vrouw.... Misschien heeft Roosje ook wel een prive leven??? Voor €50.- is dat opgelost, gewoon aan ajax3star door berekenen de volgende keer (!)

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
Die praat met mijn vrouw.
Jouw vrouw verstaat het toch niet, ze komt toch uit de Balkan of Post-Sovjetstaten?

CWP zei:
Voor €50.- is dat opgelost, gewoon aan ajax3star door berekenen de volgende keer (!)
Kan niet, budget is op na het aantrekken van Yaya Sanogo (Arsenal), Amin Younes (Borussia Mönchengladbach), John Heitinga (Hertha BSC), Mitchell Dijks (Willem II) en Nemanja Gudelj (AZ). :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
LOL zullen ze blij mee zijn dat hun namen hier in een zucht met SOA en Gangbang worden verweven. Hahaha goed gedaan jonguh -;)

Ik zal de google bot ff uit nodigen dit topic goed bij te houden

Code:
User-agent: [Google-bot]
Allow: [https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=76&t=73&start=40]

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
CWP zei:
Omdat je een deel van het probleem bent....... Baat het niet dan schaad het niet. Een investering van €50.- pm, ik zou graag zien dat alle dvp dat zouden doen. Wedden dat ze punten scoort !! En elke keer naar de huisarts is ook zoiets.... Ik zie mij al aankomen elke keer. Mijn huisarts is net GTST.... Die praat met mijn vrouw.... Misschien heeft Roosje ook wel een prive leven??? Voor €50.- is dat opgelost, gewoon aan ajax3star door berekenen de volgende keer (!)

Nou, die thuis tests zijn anders geheel niet zo geweldig hoor.
Herinner me nog dat Erasmusmc daar eens uitleg over gaf: instructies vaak niet duidelijk of lastig te volgen, luistert ook nauw wat voor kamertemperatuur, de manier van afname en de hoeveelheid.
Vaak vals positieve resultaten waardoor je dan alsnog een normale test moet doen voor zekerheid.
Nee, daar heb je weinig aan, dan maar naar de GGD, desnoods tegen betaling. Wel zo goed en betrouwbaar.
Die praten trouwens nooit met anderen over uitslag.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Cerato zei:
Herinner me nog dat Erasmusmc daar eens uitleg over gaf: instructies vaak niet duidelijk of lastig te volgen, luistert ook nauw wat voor kamertemperatuur, de manier van afname en de hoeveelheid..

Nou ja, Erasmusmc was ook nogal 'betrouwbaar'. Claimen dat je een medicus bent op een forum, en dan een dame (naam ga ik niet noemen) beschuldigen van een ernstige soa. Wat een vertrouwelijk 'arts'.

Iedereen die natuurlijk die megalomane fantast voor zoete koek slikt, net zoals nu bij deze beschuldigingen jegens Roosje. :x

ClassySL

Toogplakker
16 jul 2015
70
1
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
Die praat met mijn vrouw.
Jouw vrouw verstaat het toch niet, ze komt toch uit de Balkan of Post-Sovjetstaten?

CWP zei:
Voor €50.- is dat opgelost, gewoon aan ajax3star door berekenen de volgende keer (!)
Kan niet, budget is op na het aantrekken van Yaya Sanogo (Arsenal), Amin Younes (Borussia Mönchengladbach), John Heitinga (Hertha BSC), Mitchell Dijks (Willem II) en Nemanja Gudelj (AZ). :lol:

100 miljoen uitgegeven aan dat brandhout?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Hoort niet hier in dit topic want is een discussie zonder dat het om Roosje gaat maar toch:
Erasmus mc melde dat dame een serieuze soa had.
Dame boos en wilde dat hij dat bewees.
Door de test online te zetten zou hij juist haar privacy schenden wat niet mocht natuurlijk.
Hij stelde dus voor om haar eigen test die goed zou zijn dan te plaatsen, daar had ze geen zin in.
En ineens werkte ze nog kort met condoom om vervolgens verdwenen te zijn uit het circuit.
Dus hoezo was Erasmus dan onbetrouwbaar?
En zoals ik al eerder melde: mij en LekkerDing heeft hij goed geholpen met een probleem dat je echt niet op internet even opzoekt.
Dus voor mij niks onbetrouwbaar. Maar ja, als je je steeds moet verdedigen en emmers stront over je heen krijgt snap ik ook wel dat hij de brui eraan gaf.
Was er iemand die nuttige info kon geven om zeer ernstige zaken, was het ook weer niet goed.
En dat gelul dat hij privacy schond klopte ook niet: nooit werd er een naam of adres genoemd. Alleen de werknaam van een dame wat dus geen schending is. Die Mercedes, zo noemde die dame zich dreigde met aangifte, als hij werkelijk haar vals beschuldigde dan had ze dat ook wel gedaan lijkt me en hadden de kranten er vol over gestaan. Maar nee, ze liet haar test niet zien en ging ineens safe werken en vervolgens stoppen. Toeval? Nou, dat geloof ik dus niet. Jammer dat schrijver genaamd Loper hierboven maar de helft meld en de rest voor het gemak oversloeg.
Geen wonder dat Erasmusmc het wel genoeg vond.

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Cerato zei:
Jammer dat schrijver genaamd Loper hierboven maar de helft meld en de rest voor het gemak oversloeg.
Belangrijke dingen eerst; Cerato, ik waardeer je bijdragen op dit forum heel erg, maar ik sla dingen niet voor het gemak over. Ik zal alles wel in de omgekeerde volgorde behandelen:

Cerato zei:
Die Mercedes, zo noemde die dame zich dreigde met aangifte, als hij werkelijk haar vals beschuldigde dan had ze dat ook wel gedaan lijkt me en hadden de kranten er vol over gestaan.
Nou ja, de naam weet iedereen nu dus, ook al probeerde ik het te vermijden.
Overigens staat een gemiddelde aangifte echt niet in een krant, noch zal het op een forum zoals dit staan.
En geloof me, ik heb hilarische, achterlijke dingen gedaan in mijn leven, met justitie erbij, die niet in de krant zijn verschenen. :lol:

Cerato zei:
En zoals ik al eerder melde: mij en LekkerDing heeft hij goed geholpen met een probleem dat je echt niet op internet even opzoekt.
Wellicht heeft hij ooit in zijn leven een medische studie gedaan. Dan heb je best een breed kennis om over het één en ander mee te lullen.

Cerato zei:
Maar ja, als je je steeds moet verdedigen en emmers stront over je heen krijgt snap ik ook wel dat hij de brui eraan gaf.
Ik heb hem nooit aangevallen op het oude forum. Ik doe het slechts nu en hier, omdat ik vind dat geschiedenis zich herhaalt zonder dat mensen er conclusies uit trekken.

Cerato zei:
En ineens werkte ze nog kort met condoom om vervolgens verdwenen te zijn uit het circuit.
ErasmusMC was ook ineens verdwenen na de dreiging van aangifte; te heet onder zijn voeten door zijn web van leugens? Daarnaast zou het niet gek zijn dat ze gestopt is, omdat haar naam nou eenmaal zeer beschadigd was door de beschuldigingen.

Cerato zei:
Door de test online te zetten zou hij juist haar privacy schenden wat niet mocht natuurlijk.
Volgens mij mag een arts al überhaupt niet melden dat ze een soa 'had', want dat zou als schending zijn,

Cerato zei:
Hoort niet hier in dit topic want is een discussie zonder dat het om Roosje gaat maar toch.
Daar wil ik dan ook mee sluiten.
Ik hoop dat de admin meerdere berichten verplaatst naar de soa hoek, want in principe hoort dit hier niet thuis.

Toevoeging: als laatste, vergeet niet dat op het oude forum er ooit een dame was die klaagde over een klant (waarvan ze beweerde ErasmusMC) die dreigde dat hij een slechte recensie zou achterlaten.
Daarnaast vind ik het sterk dat ErasmusMC over meerdere dames mee kon praten, terwijl hij beweerde nooit dames te bezoeken. Vreemd allemaal. Misschien kan PWH uitleggen of ErasmusMC zelf op het forum kwam (omwille het feit dat hij ook van bare dames houdt), of aangespoord werd door iemand voor medisch advies.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven