underkoffer zei:Sorry, ik kan het ff niet laten, laten we dit zien als een geintje.................hahahahaha
actie deze maand = SOA?
Dit is een geintje hoor, niet te serieus nemen................
Sorry maar ik vind niet dat je dit soort geintjes kan maken Underkoffer.
ALS met de nadruk op ALS Roosje al een SOA heeft is het voor haar en de door haar bezochte heren al vervelend genoeg.
Trouwens wie zegt dat zij niet door 1 van haar bezoekende heren besmet geraakt is ?
En nee verder ga ik er geen woorden over vuilmaken en ga ik haar of een van haar bezoekers ook niet verdedigen.
Ben wel van mening dat diverse zogeheten volwassen mannen zich wel als kleuters gedragen hier en dat komt het forum niet ten goede.
De reactie van Roosje kan ik begrijpen al is niet alles wat ze zegt goed te praten (zoals nummers achterhalen en kijken waar jullie wonen enz...) maar in een opwelling zou ik waarschijnlijk het zelfde gereageerd hebben als haar.
Voor het geval jullie je afvragen ben ik iets van haar ? Nee
Heb ik haar al eens bezocht ? Nee helaas het geld niet voor anders had ik haar in het begin al opgezocht want ik vind haar wel een geil lekkerding.
Ga ik haar binnen kort bezoeken ? Nee helaas ivm geen geld voor.
Mooi dan zijn deze vragen ook alvast beantwoord. En nu graag iedereen weer netjes als volwassenen gedragen AUB.
Vergeet niet je mag reageren in een onderwerp je hoeft het niet. Gelukkig is n.a.v. de zogenaamde grap n.a.v. sexjobs advertentie al de Meldknop gebruikt anders had ik het namelijk gedaan want diverse mensen maken zich namelijk schuldig aan smaad c.q. laster mocht Roosje geen SOA hebben c.q. verspreid hebben aan haar bezoekers.