Rijpe dames & slanke 50 en 60+ dames ( BE / NL / DE )

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
nachtlicht zei:
Ik weet een slanke, 65+ dame in het Antwerpse die nog privé ontvangt.Wie heeft zin om eens mee te gaan voor een bare trio(50) zodat ik nadien haar gevuld kutje kan likken ?
Ik heb dezelfde fantasie ..... een door een andere man volgespoten (behaard) poesje proper likken ..... hmmmmm.
Maar voor mij geen trio. Ik kom pas binnen nadat de vorige klant zijn pleziertjes heeft gehad en vertrokken is ..... Dus hij die de gedachte geil vindt dat nadien iemand anders zijn sperma oplikt, mag me zeker contacteren .....

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
deze dame heb ik bare geneukt in moenchengladbach.
Ze heet angie . haar advertentie is weg.
Leuke vrouw . eerst deed ze een hiv test kosten 20 euro extra.totaal 120 euro.
Daarna eerst douchen en vol er tegen aan ze neemt alle tijd voor je erg lekker met die grote tieten.
Ik heb er al eerder een topic van gemaakt.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Is inderdaad Angie. Zij stond ook op mijn to-do list. Nog steeds trouwens. Maar ze adverteert niet meer helaas.

A

Anonymous

Guest
Greetje uit putte bij Stabroek, pure ongeremde bare seks mondje ,kutje en kontje bare vol spuiten en niet duur is een echte geile slet en geniet er zelf ook van.

nachtlicht

Snuffelaar
25 mrt 2016
6
0
Iemand zin om vanavond mee te gaan naar Greetje in Putte voor een geil trio waarbij ik nadien haar kutje mag uitlikken tijdens een 69 ? :D

A

Anonymous

Guest
Greetje 48.En word op 2 dagen wel 48 keer volgespoten in haar 3 gaatjes lol.

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Wat ik mij afvraag beste wandelbroeders, of vrouwen die achter in de 50, in de 60 en zelfs in de 70 zijn, nog een nat kutje kunnen krijgen? Lijkt me allemaal een droge bedoeling.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik kom vaak bij een stel en zij wordt erg nat . En ze ziet er prima uit en ik glijd altijd heerlijk bare in haar kutje.
Haar man vind het prachtig als ik haar volspuit.

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Ik ben wel geïnteresseerd in het adresje mits het in Nederland is.....

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Van hun kan ik helaas geen adres geven. Zeker niet aan adresjes verzamelaars.

Aad80

Toogplakker
23 jun 2018
135
28
Dus de kutten van vrouwen die de 50 ruim zijn gepasseerd kunnen dus nog steeds nat worden.

Heb er niet zoveel ervaring mee, dus dacht dat ze helemaal waren uitgedroogd. Goed om te weten.

Dank voor jullie antwoorden, beste wandelbroeders.

A

Anonymous

Guest
Vrouwen van achter in de 40 of 50 de beste ongeremde sex . En anaal is geen taboe voor hen . En zijn er nog leuke en slanke bij ook .en geen gezever suplementje dit of dat gewoon Bare alle gaatjes aan een leuk prijsje .

Terug
Naar boven