Rijpe dames & slanke 50 en 60+ dames ( BE / NL / DE )

A

Anonymous

Guest
zoek geile oudere dames, lekker hoerige taal gebruiken,die je lekker kan neuken zonder, liefst omgeving westvlaanderen en oostvlaanderen.

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Iemand ervaring met de dam van 77j bij Lynn Somers. Deze doet het ook zonder als ze is opgewarmd. Voor de liefhebbers van zeer rijpe dames. Ziet er nog behoorlijk goed uit voor haar leeftijd. Ben ze eens gepasseerd op de gang.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
CWP zei:

Deze Nicky heb ik zo'n 4 jaar geleden (of meer ?) 2x ontmoet op een bare gangbang die ze organiseerde in die tijd. Ik heb nadien geen gangbangs meer van haar tegengekomen, anders was ik er waarschijnlijk nog geweest. Echt een lekker ding zonder taboes (lekker meermaals doorneuken in verschillende standjes en volspuiten, lekker gepijpt worden, tussen de borsten neuken,...) was echt zaalig ! Gangbang speelde zich af in Nederlands Limburg vlak aan de Belgische grens en was nog net haalbaar voor mij. Echter privé is ze te duur en te ver voor mij.

Een toppertje toen toch.

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
peter088 zei:
Iemand ervaring met de dam van 77j bij Lynn Somers. Deze doet het ook zonder als ze is opgewarmd. Voor de liefhebbers van zeer rijpe dames. Ziet er nog behoorlijk goed uit voor haar leeftijd. Ben ze eens gepasseerd op de gang.
Spijtig dat er van Hilde (want dat is haar naam) geen foto's op de website van Lynn Somers staan. Het is als een kat in een zak kopen ;-(

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
vroeger stonden er wel foto's van Hilde op. Ik denk dat Lynn je wel foto's kan bezorgen als je dit vraagt

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
In het menu boek dat aanwezig is in de kamers staan er foto's van Hilde.Ben ze ook is in Mol op de parking bij Lynn tegengekomen.Voor haar 77/78 ziet ze er nog goed uit.

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
peter088 zei:
vroeger stonden er wel foto's van Hilde op. Ik denk dat Lynn je wel foto's kan bezorgen als je dit vraagt

Heb een mailtje gestuurd naar Lynn Somers met de vrouw voor een beschrijving en een foto en met mijn concrete wensen, maar geen reactie teruggekregen.
Kan iemand mij Hilde beschrijven? Groot vs klein, slank vs volslank, geschoren vs ongeschoren, kleur haar?

Tx

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik heb net ook een mailtje verstuurd. Weet niet of je specifiek in je mail naar NZC hebt gevraagd, maar indien wel, zou dit misschien de reden kunnen zijn dat je geen reactie hebt. NZC steeds ter plaatse aan de dame zelf in kamer vragen !

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
cedric78 zei:
Ik heb net ook een mailtje verstuurd. Weet niet of je specifiek in je mail naar NZC hebt gevraagd, maar indien wel, zou dit misschien de reden kunnen zijn dat je geen reactie hebt. NZC steeds ter plaatse aan de dame zelf in kamer vragen !

Neen, in mijn mail enkel maar de kledijwensen en specifieke handelingen vermeld, maar NZC stond daar zeker niet bij! Ben benieuwd wie van ons beiden (of niemand?) een reactie terugkrijgt, al dan niet met foto ;-)

henri66

Snuffelaar
28 feb 2017
8
0
vanpimperseele zei:
peter088 zei:

Heb een mailtje gestuurd naar Lynn Somers met de vrouw voor een beschrijving en een foto en met mijn concrete wensen, maar geen reactie teruggekregen.
Kan iemand mij Hilde beschrijven? Groot vs klein, slank vs volslank, geschoren vs ongeschoren, kleur haar?

Tx
Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
henri66 zei:
vanpimperseele zei:
peter088 zei:

Tx
Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.

Inderdaad, zonet een mailtje teruggekregen van Lynn Somers met de melding dat "Hilde even op stop is gezet wegens haar gezondheid". Natasha (66 jaar) wordt voorgesteld als vervangster, maar ook van haar staan er geen foto's op de site. :(

Terug
Naar boven