Rijpe dames & slanke 50 en 60+ dames ( BE / NL / DE )

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
vanpimperseele zei:
henri66 zei:
vanpimperseele zei:
Heb een mailtje gestuurd naar Lynn Somers met de vrouw voor een beschrijving en een foto en met mijn concrete wensen, maar geen reactie teruggekregen.
Kan iemand mij Hilde beschrijven? Groot vs klein, slank vs volslank, geschoren vs ongeschoren, kleur haar?

Tx
Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.

Inderdaad, zonet een mailtje teruggekregen van Lynn Somers met de melding dat "Hilde even op stop is gezet wegens haar gezondheid". Natasha (66 jaar) wordt voorgesteld als vervangster, maar ook van haar staan er geen foto's op de site. :(

Ik heb ook een mailtje mogen ontvangen van Lynn Somers met de vermelding om voor Hilde te bellen naar een gsm-nr ? :ugeek:

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik heb een paar foto's van Hilde.

Destijds van de site geplukt toen ze er nog opstonden.
Laat maar weten of er interesse is,.

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
man56 zei:
Ik heb een paar foto's van Hilde.

Destijds van de site geplukt toen ze er nog opstonden.
Laat maar weten of er interesse is,.

Ja, natuurlijk is er interesse :)
Weet er iemand of Hilde ondertussen opnieuw ontvangt?

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
cedric78 zei:
vanpimperseele zei:
henri66 zei:
Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.

Inderdaad, zonet een mailtje teruggekregen van Lynn Somers met de melding dat "Hilde even op stop is gezet wegens haar gezondheid". Natasha (66 jaar) wordt voorgesteld als vervangster, maar ook van haar staan er geen foto's op de site. :(

Ik heb ook een mailtje mogen ontvangen van Lynn Somers met de vermelding om voor Hilde te bellen naar een gsm-nr ? :ugeek:

Dat zal het gsmnr. zijn van Lynn Somers zelf dan, met 96 aan het einde.....

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
bare-ie zei:
cedric78 zei:
vanpimperseele zei:

Dat zal het gsmnr. zijn van Lynn Somers zelf dan, met 96 aan het einde.....

idd

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Bieke ontvangt in Heist op den Berg en is einde 40 begin 50.

Ze adverteert regelmatig op afspraakjes, maar enkel de dagen dat ze ontvangt.
Op andere dagen zijn er geen advertenties van haar.

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Deze zijn toch niet echt slank te noemen, eerder mollig naar mijn mening. Maar Bieke en Joyce zijn wel 2 leuke dames.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Beste lezers ik Hollander wil een keer per trein belgie bezoeken.
Iemand tips waar dames goed per trein bereikbaar zijn?
Graag Vlaams sprekende 40+dames.
evt ook samen voor een bare trio.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
marius13 zei:
Beste lezers ik Hollander wil een keer per trein belgie bezoeken.
Iemand tips waar dames goed per trein bereikbaar zijn?
Graag Vlaams sprekende 40+dames.
evt ook samen voor een bare trio.

1 Topic is zat Marius... Samen gevoegd met een topic waar je al is gereageerd had. ( Zoek functie zit rechts boven )

nachtlicht

Snuffelaar
25 mrt 2016
6
0
Ik weet een slanke, 65+ dame in het Antwerpse die nog af en toe privé ontvangt.Wie heeft zin om eens mee te gaan voor een bare trio(50) zodat ik nadien haar gevuld kutje kan likken ?

nachtlicht

Snuffelaar
25 mrt 2016
6
0
Ik weet een slanke, 65+ dame in het Antwerpse die nog privé ontvangt.Wie heeft zin om eens mee te gaan voor een bare trio(50) zodat ik nadien haar gevuld kutje kan likken ?

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
nachtlicht zei:
Ik weet een slanke, 65+ dame in het Antwerpse die nog privé ontvangt.Wie heeft zin om eens mee te gaan voor een bare trio(50) zodat ik nadien haar gevuld kutje kan likken ?

Hoi, heb je een PB verstuurd.

Terug
Naar boven