A
Anonymous
Guest
zoek geile oudere dames, lekker hoerige taal gebruiken,die je lekker kan neuken zonder, liefst omgeving westvlaanderen en oostvlaanderen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fritzhohen zei:Zijn die er nog wel?
CWP zei:
Spijtig dat er van Hilde (want dat is haar naam) geen foto's op de website van Lynn Somers staan. Het is als een kat in een zak kopen ;-(peter088 zei:Iemand ervaring met de dam van 77j bij Lynn Somers. Deze doet het ook zonder als ze is opgewarmd. Voor de liefhebbers van zeer rijpe dames. Ziet er nog behoorlijk goed uit voor haar leeftijd. Ben ze eens gepasseerd op de gang.
peter088 zei:vroeger stonden er wel foto's van Hilde op. Ik denk dat Lynn je wel foto's kan bezorgen als je dit vraagt
peter088 zei:Iemand ervaring met deze dame (Liz)
http://schatjes.net/telefoon.html?land=1&telefoon=0478192618Ga ze zelf ook eens proberen.
cedric78 zei:Ik heb net ook een mailtje verstuurd. Weet niet of je specifiek in je mail naar NZC hebt gevraagd, maar indien wel, zou dit misschien de reden kunnen zijn dat je geen reactie hebt. NZC steeds ter plaatse aan de dame zelf in kamer vragen !
Donaat zei:peter088 zei:Iemand ervaring met deze dame (Liz)
http://schatjes.net/telefoon.html?land=1&telefoon=0478192618Ga ze zelf ook eens proberen.
Waardeloos ben er geweest. Geld weggesmeten
Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.vanpimperseele zei:peter088 zei:vroeger stonden er wel foto's van Hilde op. Ik denk dat Lynn je wel foto's kan bezorgen als je dit vraagt
Heb een mailtje gestuurd naar Lynn Somers met de vrouw voor een beschrijving en een foto en met mijn concrete wensen, maar geen reactie teruggekregen.
Kan iemand mij Hilde beschrijven? Groot vs klein, slank vs volslank, geschoren vs ongeschoren, kleur haar?
Tx
henri66 zei:Tijdje geleden met Lynn contact gehad. Hilde zou (even?) gestopt zijn. Lynn en Natasja zouden klanten ''overnemen''. Zelf nooit geweest.vanpimperseele zei:peter088 zei:vroeger stonden er wel foto's van Hilde op. Ik denk dat Lynn je wel foto's kan bezorgen als je dit vraagt
Heb een mailtje gestuurd naar Lynn Somers met de vrouw voor een beschrijving en een foto en met mijn concrete wensen, maar geen reactie teruggekregen.
Kan iemand mij Hilde beschrijven? Groot vs klein, slank vs volslank, geschoren vs ongeschoren, kleur haar?
Tx