Rijpe dames & slanke 50 en 60+ dames ( BE / NL / DE )

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Hilde bij Lynn Somers is ook al 77j. Werkt wel op afspraak. Als ze geil is komt er ook geen rubber aan te pas.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Agatha kan je zonder problemen bare neuken. Alle gaten staan bij haar altijd open. Niet praten maar rammen (houdt ze van). Hoe riskant ze is, kan ik niet beoordelen. Maar een check daarna lijkt me niet onverstandig. Ze heeft overigens wel cd's klaarliggen. Die zullen intussen wel over de datum zijn.
In Diemen heb je Angela, maar daar zou ik maar wegblijven. Heeft droge verschrompelde kut.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Agatha kan je zonder problemen bare neuken. Alle gaten staan bij haar altijd open. Niet praten maar rammen (houdt ze van). Hoe riskant ze is, kan ik niet beoordelen. Maar een check daarna lijkt me niet onverstandig. Ze heeft overigens wel cd's klaarliggen. Die zullen intussen wel over de datum zijn.
In Diemen heb je Angela, maar daar zou ik maar wegblijven. Heeft droge verschrompelde kut.

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Paar jaar geleden een (eenmailge) ervaring met Agatha gehad.
Een afbraakpand, enorme teringzooi binnen.. waarbij het ook nog eens gigantisch stonk naar zeik, en stront.
kortom vieze bende, waarbij de zin me verging.
Voor 25€ een blowjob laten doen, en snel weer vertrokken.
Voor mij een NoGo om weer eens te gaan, in ieder geval.

Grt Orakel

yogbare

Toogplakker
12 feb 2016
25
3
Stael zei:

Is dit deze Angela?
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...me-is-de-gehele-dag-beschikbaar-/default.aspxDoet zij nzc?

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
nee niet deze. maar als deze angela je aardig vind dan wel . mij is het wel gelukt. niet bellen en erom vragen, dan hoor je nee.

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Thedoctor, heb jij meer gegevens van Renate bij Spassgirls....adres, telefoonnummer voor mij?

Mvg. Respect

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
amanda ze adverteerd op kinky.nl(heenvliet) dik in de 60... :lol:
lena ze adverteerd op kinky.nl(nu in zoetermeer)over de 70.... :lol:

beide zijn oud(amanda vrij slank)lena vrij stevig eidenlijk dik :lol:

smate

Toogplakker
17 apr 2015
25
6
Lena in Delft is 70 plus en alles gewoon Zonder condoom, is een prima adres en is 50 euro dus niet duur. Smate.

Gary

Toogplakker
9 jan 2017
45
1
Voor degene die mij een PB heeft gestuurd. Ik heb geen idee hoe ik je kan beantwoorden. Dus dan maar even zo:

Ellen uit Gouda is een lieve oma. Heeft geen pruik of iets dergelijks. Puur natuur.
Pijpen doet ze (bij mij) met condoom. Kan ze overigens heel erg goed. Ik heb haar heerlijk mogen beffen, daar kan ze ontzettend van genieten.
Daarna in verschillende standjes genomen.
Uurtje afgerond met een heerlijke massage.

Als je zonder condoom wil en intern doneren, dan kan ik je Lena aanbevelen. Ook een 70 plusser. Ook aanbevolen als je van (erg veeeel) squirting houdt :D

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
smate zei:
Lena in Delft is 70 plus en alles gewoon Zonder condoom, is een prima adres en is 50 euro dus niet duur. Smate.
http://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/97276-lenaInderdaad een prima adres in Delft Postcode 2624 wijk Voorhof, de dame geniet er zelf ook van, ze komt meerdere keren duidelijk merkbaar klaar. Zeer goed als je van een oudere dame en een heerlijk nat kutje houd. Normaal tot mollig postuur en zeker niet dik.

Terug
Naar boven