Rijp (bare) Thuishoertje, €50 pijpen & neuken ..

jan.fotograaf.87

Toogplakker
20 jun 2015
40
13
Iemand nog recentelijk ervaring met haar of is dit een gevalletje beerput?

Haar in het verleden wel op bezoek gehad, was toen ook met rubber. Gemaild via haar site, geen reactie

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Net met haar zitten chatten via de site, maar nu vakantie tot het eind van het jaar. Terug lezend in dit topic, vrees ik dat het een droogneuker is die via een site geile praat verkoopt.

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
ik heb haar in de afgelopen maanden een paar keer gemaild, maar ook hier 0 reactie. beerput dus

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Beerput
voor Dames/heren die je oplichten of toch niet zonder condoom doen ondanks ze het toch beloven.

Archief
Dames die gestopt zijn met ontvangen of met Bare aanbieden

RideOn69

Snuffelaar
17 okt 2022
19
2
Heb haar meerdere malen gemailt. Maar ook helaas geen reactie. En snap best dat ze het behoorlijk druk zal hebben. Heb 1x contact gehad via de chat op haar site. Had haar uitgelegd wat ik zocht en wou. Was allemaal geen probleem. Toen ik vroeg wat de kosten waren en wanneer het zou kunnen. Kreeg ik het antwoord dat ze zo weer weg moest i.v.m bezoek. Erna zou ze er meteen op terug komen. En zouden we ook meteen een date plannen. Maar kreeg helaas geen reactie meer. Ze was de rest van de dag wel nog online. Heb nog eens gevraagd op een lieve manier of ze er weer was. Maar helaas geen reactie meer. Heb nog meerdere malen geprobeerd via de chat. Ook of zij contact met mij zou willen opnemen via mail. Aangezien we al contact hebben gehad maar moesten stoppen. Maar ook daar komt geen reactie op :roll: :cry: . Erg jammer. Ze is precies de vrouw die ik al lange tijd zocht

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Drie volle pagina's met reacties, maar nergens lees ik dat iemand ze zonder condoom heeft geneukt. Dame heeft een veel beloofde site waar je voor een klein prijsje zonder condoom zou kunnen neuken. Krijg het idee dat het bij droog geilen blijft.

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Website is al een tijdje niet bereikbaar.
Begin Covid had ik geil chat contact met Sylvia en Jack. Maar vanwege Covid geen verder contact. Weet iemand of ze toch nog ontvangen? Graag telefoon of email.
Ik kan mijn contact gegevens sturen per persoonlijk bericht. Het liefst heb ik trio met hen...

Terug
Naar boven