Rijp (bare) Thuishoertje, €50 pijpen & neuken ..

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
uit "Lekker Adverteren", Bare hoertje in Noord Holland.
Is een van jullie bekend met deze dame? Foto's zijn veelbelovend.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Foto komt me bekend voor.. Is volgens mij van Sylvia die in omgeving Schiphol ontvangt. Kan echter geen advertentie vinden op kinky of sexjobs.

4fun

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Site die in de advertentie genoemd is, is niet te bereiken.
Vroeger in haar "gewone" tijd Wel eens contact gehad.. maar om een of andere reden nooit tot een date gekomen..
En dat terwijl ze om de hoek bij mij zit..

Ben wel benieuwd of er iemand wel ervaring heeft

robbie58

Snuffelaar
27 nov 2016
22
2
Ben 2 jaar geleden voor het laatst bij haar geweest op erotisch avondje met nog 2 heren in omgeving Schiphol. Echter nog nooit nzc !!!

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Heb net kort gechat met Sylvia.
Voorlopig ontvangen ze nog niet, allebei niet.

Weet iemand waar ongeveer in Noord-Holland ze wonen, bv Haarlem noord of Amsterdam-zuid?

Bij voorbaat dank, Pieter.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Toch vreemd dat ze voorlopig nog niet ontvangt maar wel dagelijks haar advertentie update.

4fun

Blunder

Snuffelaar
30 nov 2019
23
1
Foto's zijn idd van Silvia. Geile milf, maar bare bied ze (tot nu toe in ieder geval ) niet aan... De foto's zijn van de site gehaald, misschien wel geleende foto's? :geek:

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ook ik heb in het verleden contact gehad met Sylvia, zeker toen ik regelmatig op kantoor van KPMG moest zijn, maar Bare is nooit voorgekomen of ter sprake gekomen.

jasperman

Toogplakker
14 mrt 2018
34
5
Zag haar advertentie net weer voorbij komen en de site is nu werkend. Daarop adverteert ze ook met bare voor heel schappelijke bedragen. Ze zegt wel pas weer te gaan werken als ze een corona vaccin heeft gehad. Wanner dat zo is ga ik zeker even langs.

John zuidholland

Snuffelaar
12 jun 2015
6
0
Bare heren .goedemorgen is er iemand die weet hoe je in contact kan komen met sylvia?
Helaas is lekkeradverteren ermee gestopt.en ik zou niet weten waar zij nu adverteert.
Een pm zou ik zeer op prijs stellen.
Mvg john

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Ze had altijd een eigen site met daarop een chatfunctie. Maar ik weet het adres niet meer, iets met bare erin

PieterW

Snuffelaar
17 jul 2015
20
5
Hallo iedereen, op mijn android mobiel kan ik nu wel de website van Sylvia bekijken, vernieuwd mooi !
Op mijn Windows 10 pc met Chrome en Edge lukt me niet, de inmiddels bekende melding Forbidden.

Op mij chatpoging wordt nog niet gereageerd.

Terug
Naar boven