Regular kwaad dat ik to the point ben

gheysenjos

Snuffelaar
18 okt 2020
14
5
Ik heb een regular die ik zie in antwerpen elke 2-3 weken. Wel met condoom helaas, maar dan nog is de sex fantastisch en achteraf geeft ze me de beste massages. Echt heerlijk.

Meestal stuur ik ze gewoon in de ochtend als ik geil sta "hey available tonight at 8pm for X hours?" en dan laat ze me weten rond de middag of het lukt of niet.

Vandaag stuurde ik ze en kreeg ik volgende repliek terug:
hello??? how are you???? you can not even be nice you just ask hey can we fuck tonight??? you dont know how to treat lady with respect

Nou die ziet me niet meer terug.

Maar dan vroeg ik me wel af of jullie dat anders doen?

Ik dacht altijd dat ik de gemakkelijkste klant ooit was. Twee berichtjes over en weer en ze had weer een paar honderd euro verdiend. Nu moet ik ze nog gaan vragen hoe het met hen gaat zeker jawadde :ROFLMAO:

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Langs de andere kant: het is maar een kleine moeite (en gratis) om er wat meer smalltalk tegenaan te gooien. Een simpele "Hey how are you? Everything ok? Wanna meet tonight?" Bij een dame die je al wat langer bezoekt, heb je al een beetje een band. En zij ook met jou.

Als je een dame hiervoor alleen al links wil laten liggen, dan ben jij misschien degene die snel op zijn teentjes is getrapt.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Het blijft natuurlijk een business transactie voor betaalde sex maar ik ben het wel eens met lieverleffe, wat lieve en geile berichtjes over en weer zijn soms een wereld van verschil, zeker als je de dame al wat kent: ik krijg bij een regular dan een kort WhatsApp videootje terug waar ze langzaam haar slipje uitdoet en juist niet haar poes toont, ja dan sta ik op springen en kan ik niet wachten om haar te neuken (en dat weet ze goed!).

Ik had eens een afspraak gemaakt en de meid was niet super enthousiast op mijn bericht en wat down maar zei toch ja, ik heb dan een flesje witte wijn meegenomen, niets duur of zo, en samen met haar opgedronken, betaald voor 1u en 2,5u gebleven zonder meerkost.

Gevoelige wezens die vrouwen 😄

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
zoals altijd is mist er wel wat nuance. Sommige vinden het misschien vervelend als je meer berichten stuurt dan nodig is? you dont know. Is ze zelf al begonnen met wat meer vertrouwde/persoonlijke berichten sturen? you dont know. Vind haar toon ook wel meer offensief dan nodig is gezien de situatie.

punt is. Beetje judgemental zonder alle informatie. En blijft vervelend bij een hobby zo persoonlijk als deze houd je het 100% zakelijk of niet. Zijn basically de langste topics op dit soort fora

gheysenjos

Snuffelaar
18 okt 2020
14
5
Meestal als ik wat probeerde te flirten in het begin klapte ze toe, dus voor mij hoefde het ook niet meer. Ze was ook 6 weken op vakantie, en ik had vroeger andere regulars die wel eens een fotootje durfden sturen, maar deze was gewoon van de aardbol verdwenen.

En @lieverleffe, dames genoeg op Kinky, als deze denkt lastig te kunnen doen dan ga ik gewoon met mn geld naar een ander hoor.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Een beetje als dat je 'in je vaste restaurant komt' en de eigenaresse herkent je daarom 'en vraagt je hoe het met je gaat'.

Je antwoord dan "gaat jou toch geen zak aan, ik kom hier om te vreten, niet om te praten".

Ook al kan je in je eigen beleving helemaal gelijk hebben, soms kan een beetje sociale vaardigheid en een aardig contact- het een stuk leuker maken. Misschien niet direct voor jou, maar dan wel voor haar- en DUS ook voor jou uiteindelijk.

Je hebt van die DVP-klanten die graag ook de dames willen strelen, kussen, of zelfs een babbeltje maken.
Stel je voor dat die te horen krijgen "Neuken doe je met je pik joh, niks geen gestreel, gekus of gebabbel, ben jij gek geworden!"

Voor velen zou de lol eraf zijn. Anderen denken: YESS, meteen ter zake! En ja, iedereen ervaart het weer anders.

Misschien een jaar niet naar de DVP's gaan en het geld wat je uitspaart aan een goede therapeut(e) uitgeven?

Josgheysen

Snuffelaar
15 sep 2020
11
10
@ed-de-bef als ik ter plekke ben praat ik natuurlijk wel een beetje, maar als ik bel om te reserveren dan ben ik graag efficient

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Een beetje als dat je 'in je vaste restaurant komt' en de eigenaresse herkent je daarom 'en vraagt je hoe het met je gaat'.

Je antwoord dan "gaat jou toch geen zak aan, ik kom hier om te vreten, niet om te praten".

Nee het is helemaal niet zo. Je stuurt de gastvrouw een berichtje "vanavond om 8 uur?" en dan word ze pissed op jou. Je verdraaid de boel hier kerel

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
haha, wat kunnen sommigen toch overdrijven. Sex met een dvp is zaols naar de garage of dokter of winkel gaan, je houdt een korte babbel maar het zijn niet jouw vrienden, familie of partners in relatie. Bij mij zou de reactie van de dame van gheysenjos en josgheysen (waarom 2 dezelfde users trouwens lol?) ook niet pakken en ga ook niet meer terug. Er is een groot verschil tussen betaalde dates, sexdates met fwb/vriendschap en dating voor relatie. Beetje babbelen en zelfs sms'in is goed maar het blijft om de sex gaan waarbij, de dvp haar best moet doen om een dienst te leveren en ik/jij als klant hierop reageert. Ik ben ook enkele keren gestopt met dames wegens hun opmerkingen tijdens dates en erbuiten. Ik zit in de dienstensector en je moet de "social talk" beperken want het gaat om tijd en geld van beide.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik lees hier niets over het feit dat een dame elke dag heel veel berichtjes krijgt en elke dag een paar verschillende kerels over haar krijgt.
Mij lijken korte, aardige maar zakelijke berichtjes dan erg welkom.
Aan hele geile lange lul verhalen waar je je dan doorheen moet worstelen geschreven in een taal die voor beide vreemd is kan je een dag taak hebben. En het lezen levert geen geld op.
Ik kom bij een regular die in het uurtje dat ik bij haar ben een vol scherm met berichtjes ontvangt. Op dit forum wordt door leden geklaagd dat deze dame vaak niet reageert op hun berichtjes.
Dank je de koekoek

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik heb een regular die ik zie in antwerpen elke 2-3 weken. Wel met condoom helaas, maar dan nog is de sex fantastisch en achteraf geeft ze me de beste massages. Echt heerlijk.

Meestal stuur ik ze gewoon in de ochtend als ik geil sta "hey available tonight at 8pm for X hours?" en dan laat ze me weten rond de middag of het lukt of niet.

Vandaag stuurde ik ze en kreeg ik volgende repliek terug:

Nou die ziet me niet meer terug.

Maar dan vroeg ik me wel af of jullie dat anders doen?

Ik dacht altijd dat ik de gemakkelijkste klant ooit was. Twee berichtjes over en weer en ze had weer een paar honderd euro verdiend. Nu moet ik ze nog gaan vragen hoe het met hen gaat zeker jawadde :ROFLMAO:
Misschien een slechte dag. Ik zou het nog eens proberen. Met iets meer oneliners erbij.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ja gewoon het pakje verpakken, vrouwen hebben nu eenmaal hormonen, maar hey vanavond ff neuken voor een paar meier ook bij een dvp werkt meestal niet.

Ze geeft het in haar app ook aan

App haar eens en kleedt het een beetje aan

Succes

Jurgiejurgie

Toogplakker
31 jan 2021
86
35
hello??? how are you???? you can not even be nice you just ask hey can we fuck tonight??? you dont know how to treat lady with respect

Mijn ervaring

Ik zeg die is gewoon verliefd geworden,

wat interesseert een Dvp het nou, uiteindelijk gaat het om het geld bij hun, wij betalen hun en ze hebben nog eisen ook hoe wij hun moeten aanspreken kom nou . Zolang jij dat wel met respect doet en ook behandelen tijdens de date moeten ze niet zeuren

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon All , Manners don't cost anything

My dailies i message in the morning/ Good morning.. her name... let me know if later possible, same time if not let me know, if not i see you another day, have a Blessed day further

Only Amanda from Lelystad i message and call Schat

Morge schat laat me weten als later jouw uitkom en zie je me als ik klaar met werk ben

I keep it simple and no spamming and asking a bunch of questions, too many men call/ message women and ask a bunch of questions, and after
don't even plan a date, so certain chicks who in groups, share your number if trusted or not and that's how many get on a black list without knowing and when you really want to plan a date, it doesn't work out 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Baley :cool::cool::cool:

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
voor een " regular " vind ik het inderdaad wel kort door de bocht met zo een botte reactie ... maar als ik ooit zo een reactie zou krijgen van een regular .. zou ik zelfs wel beginnen twijfelen of dit antwoord ook werkelijk door haar geschreven is .. want de optie die hier niet aan bod is gekomen zie ik nergens staan, dus wie zegt dat zij zelf dit bericht heeft beantwoord ? .. het zou ook best kunnen dat het toevallig haar "pooier / vriendje " is die na een ruzie eens haar anvragen zal afkatten ! .. of was het mischien een ex-pooier die door haar aan de kant is gezet ?? .. wie weet was het wel een andere jaloerse DVP die minder klanten kreeg dan zij , en die haar bericht heeft beantwoord op haar telefoon terwijl ze mischien met een andere klant bezig was ...niemand weet of ze haar telefoon continu bij de hand heeft ! dit kan dus zoveel redenen hebben .. om dan meteen na zo een antwoord te gaan zeggen "" je kan me de boom in , en ik breng m'n geld wel ergens anders heen "" vind ik even kort door de bocht dan het antwoord dat je kreeg .. waarom stuur je dan niet een bericht met de vraag waarom zij plots zo fel naar jou als vaste bezoeker uithaalt ?? terwijl alle vorige berichten precies de zelfde zakelijke inhoud hadden ?? je geeft haar dus niet eens de kans om zich te verantwoorden over het antwoord .. wie is er dan de ezel ???

Laatst bewerkt:

rubbertruck

Toogplakker
19 dec 2019
152
49
Stuur meestal een WhatsApp voor over een aantal dagen
Vraag netjes of zij tijd heeft en krijg dan een bericht terug met datum en tijd wat bij haar past
Werkt voor beide partijen prima

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Conclusie van het verhaal:

Waar de één over precies hetzelfde denkt:

"Lul niet zoveel, hou het kort en bondig en verknoei mijn tijd niet, lekker efficiënt zo "

Denkt de ander:

"Pfoe, wat een botterik! Kan je je niet eens normaal, sociaal en met respect gedragen? "

Echt waar, iedereen heeft een ander referentiekader. Een ander idee van wat normaal is- en wat absoluut niet normaal is.
Laten we daar eerst maar eens aan wennen en niet perse denken dat zoals wij het zelf zien, de enige juiste manier is.

Wordt de wereld een heel stukje mooier van. Hebben ze ook een woord voor, iets met empathie ;)

Terug
Naar boven