gheysenjos
Snuffelaar
- 18 okt 2020
- 14
- 5
Ik heb een regular die ik zie in antwerpen elke 2-3 weken. Wel met condoom helaas, maar dan nog is de sex fantastisch en achteraf geeft ze me de beste massages. Echt heerlijk.
Meestal stuur ik ze gewoon in de ochtend als ik geil sta "hey available tonight at 8pm for X hours?" en dan laat ze me weten rond de middag of het lukt of niet.
Vandaag stuurde ik ze en kreeg ik volgende repliek terug:
Nou die ziet me niet meer terug.
Maar dan vroeg ik me wel af of jullie dat anders doen?
Ik dacht altijd dat ik de gemakkelijkste klant ooit was. Twee berichtjes over en weer en ze had weer een paar honderd euro verdiend. Nu moet ik ze nog gaan vragen hoe het met hen gaat zeker jawadde
Meestal stuur ik ze gewoon in de ochtend als ik geil sta "hey available tonight at 8pm for X hours?" en dan laat ze me weten rond de middag of het lukt of niet.
Vandaag stuurde ik ze en kreeg ik volgende repliek terug:
hello??? how are you???? you can not even be nice you just ask hey can we fuck tonight??? you dont know how to treat lady with respect
Nou die ziet me niet meer terug.
Maar dan vroeg ik me wel af of jullie dat anders doen?
Ik dacht altijd dat ik de gemakkelijkste klant ooit was. Twee berichtjes over en weer en ze had weer een paar honderd euro verdiend. Nu moet ik ze nog gaan vragen hoe het met hen gaat zeker jawadde