Recensies delen

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Als laatste aanvulling verband houdend met de discussie.

Want stel je voor de één of andere hoek naar haar gegaan was. Zij was gewoon een moeder die dit deed voor wat extra geld

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi,

Ik geef Piet allereerst mijn complimenten voor het openen van dit onderwerp. De erfenissen die daarin opgenomen zijn en volgen zijn heel herkenbaar. Ik heb helemaal geen moeite met lezers, als ze maar hun vervelende opmerkingen voor zich houden. Ik gun ze alle plezier en genot van de inhoud van de bijdragen.

Ik ben een jonge 50+ man met een redelijk lange wandel carrière, swinger en ook actief met transen en tgirls. Wat ik beleef komt hier terecht met alle passie en genot. Daarnaast geef ik steun aan deze forum om dubieuze advertenties te ontmaskeren en daar laat ik regelmatig tips los. Dit alles nodigt reacties en vragen op en daar moet eigenlijk wel mee kunnen dealen of anders gezegd indien ze vervelend zijn een flink portie schijt aan hebben. En hier mag best humor aan te pas komen en dat maakt deze forum levend. Toch heb ik zelf enkele opmerkingen van het team en dat zijn leermomenten.

Komen er nieuwe leden bij ... Welkom en ook zij kunnen leermomenten treffen en dat zijn zeker nog geen irritatie punten. Wat wel irritant is zijn berichten in je eigen email box. Daar wil ik wel een sterk punt :!: van maken. We hebben hier een pm functie daarvoor en hier kan het team wat mee doen. Gewoon deze contact mogelijkheid blokkeren, want ik had emails ontvangen met email adressen waar een voornaam en een achternaam in voor komt. Gelukkig heeft mijn emailadres dat niet, maar toch is dit een vorm van privacy inbreuk. Wil men van een ander zijn contact gegevens vraag het gewoon netjes via de pm.

Zeker ook irritant zijn leden die enkel vragen posten en niets bijdragen maar voor mij zijn ze kansloos. Jaloezie in de berichten vind ik ook erg storend, want ik begrijp niet waarom men dat is. En vooral de toon die sommigen zetten. Respecteer elkaar en hou je svp aan de forum regels. Zie je dit, druk gerust op het uitroepteken van het bericht. Maar niet op dit bericht hè :D :lol: :lol: :lol:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Ik geniet Dagelijks te lezen op deze forum :lol: :lol: :lol: :lol:

We zien allemaal mens en hebben behoeften , ik schaam zeker niet met wat ik doe en niet doe

Ik deel graag een paar van mijn ervaring , kan niet alles schrijven , komt vragen hoe kan hij zo vaak neuken :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Niet alle meiden willen dat de hele wereld weet dat ze Bare doen en niet alle meiden neuken iedereen zonder

Dats een van de reden dat meiden altijd hoofd prijs vragen voor bare , uit mijn ervaring want niet iedereen wil hoofd prijs betalen

Ik betaal graag hoofd prijs eerste keer en duurt niet lang voor prijzen gaan omlaag voor mij

Ik neuk liever een meid die echt kies keurig is met bare doen dan een meid die iedereen bare neuk vanaf je betaal

Mannen hier moeten begrijpen niet alles moet je delen en vertellen

Ik hou van stevig en oudere vrouwen

Teveel hier vragen alleen maar en delen niks :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zijn ook mannen hier die screenshots laten zien aan meiden etc :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik deel wat ik deel , wat niet pech

Mijn vasten meiden , niemand kan wat ik met hun verpesten , ik ga jaren naar een paar al , denk je iemand die net kom of stoer praat kan verpesten

wat ik heb opgebouwd dacht ik niet , dus ik maak me nooit druk :cool: :cool: :cool:

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
Lekkerbare zei:
Prima hoor, ik heb ook wel eens een antwoord geschreven waar ik later van dacht 'oef toch verkeerd gedaan'.
Ik kwam vorig jaar tijdens de eerste lockdown bij een Braziliaanse (ik noem haar naam niet) waarmee ik zo klikte dat ik dacht 'misschien….' en jawel ik kon haar bare neuken. Niets extra's betalen gewoon gedaan. Ik ben nog een keer of 5 a 6 bij haar geweest. Steeds bare.
Nooit gemeld hier. Waarom?
Ik vermoedde dat het niet op prijs werd gesteld.
Bij het eerste bezoek vroeg zij na de daad waar ik boodschappen deed, hoe goed ik Spaans sprak en zo meer.
Later vertelde zij over haar dochter en het zoeken naar een woning in Amsterdam.
In de zomer was zij gestopt maar zou weer beginnen in de winter. Ik had haar tel nr en mailde haar soms. Zij stuurde mij vakantie foto's en foto's van haar nieuwe huis.
Tijdens de tweede lockdown kreeg ik een afscheidsmailtje. Ik bleek dus de enige te zijn waarmee zij bare neukte.
Er was dus een klik en ik ben blij het hier nooit gemeld te hebben

dit heb ik al meerdere keren meegemaakt.. volgens de meid mag ik alleen haar poes bare nemen .. maar helaas lees ik dan met hulp van het forum.. :D

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Al die meiden roepen dat jij de enige bent.

Heel erg goed voor je ego , dus je blijft ook vaker terug komen.
Maar je gezonde verstand zou ook moeten weten dat deze moneymachines altijd omkoopbaar zijn.

het blijft helaas een illusie die je krijgt vvoorgeschoteld

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Kijk als een dame een hele tijd actief is als dvp.
Op andere fora werd over haar geschreven zonder dat het woord bare valt en op dit forum geen één woord over haar en met mij neukt ze bare dan blijf ik geloven dat ik de enige ben.
Als ik dan ook een persoonlijk afscheidsmail krijg ben ik blij dat ik het nooit met jullie gedeeld heb.
Wat jullie daar ook van mogen vinden.
Dat is trouwens het topic van deze discussie!

Inloggegevens

Snuffelaar
10 mrt 2019
3
1
Met periodes ben ik een actief lezer van dit forum. Zelf heb ik geen ervaring met het bare neuken van dvp's (op een tiener vakantie in Thailand na dan) en dat komt
vooral omdat ik het niet durf. Ik weet dat ik een van de 'lezers' ben waar sommige van jullie over klagen, maar ik zou nooit ongepaste vragen gaan stellen zonder zelf enige bijdrage te leveren.

Ik geniet heel erg van jullie verhalen en recensies en ik zou het jammer vinden als leden als ik hier in de toekomst geweigerd zouden worden. Misschien herkennen wel meer leden zich in het feit dat ze kicken op bare, maar het (in het begin voor sommige) niet aandurven. Wie weet is het een interesse waar ik naar blijf verlangen en dat het in de toekomst ook mijn hobby zou kunnen worden.

Terug
Naar boven