Recensies delen

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Goededag allemaal,

Het valt mij op dat er een heel hoop meelezers zijn op dit forum maar geen enkele recensie schrijven. En als het even kan zomaar even een print screen delen aan een dame die niet met intiem zonder adverteerd omdat diegene zijn zin bv niet krijgt.
Zoals laatst werd gedaan door een of ander triest figuur en het ook hier gewoon had laten zien en om te bewijzen dat die dame geen intiem zonder deed.
Zoals we allemaal weten of de meeste althans moet er bij sex sprake zijn van een bepaalde chemie. Als b.v. " Chantal"
met " Alex " zonder rubber neukt en niet met mij hoef ik er niet om te huilen. Ja balen voor mij en leuk voor " Alex".
Dan hoef ik hier verder niet om te gaan huilen en een print screen of even aan de dvp kenbaar te maken dat zij dit op dit forum wordt besproken

Ik vind dit onacceptabel en het brengt dit forum in gevaar.
Waar ik eigenlijk naar toe wil is de volgende idee inbrengen:
Lezers die nu al enkele maanden lid zijn en nog geen enkele recensie hebben gedeeld om die eruit te gooien uit dit forum. Het is leuk om een forum te hebben met tig leden, maar nog leuker is het om actieve leden te hebben en zo houd je het forum ook een beetje schoon.
Ook wordt ik moe van lezers die alleen maar vragen stellen maar geen enkele recensie schrijven.

Ik vind het ook jammer om bij sommige algemene onderwerpen in subrubrieken,achter te komen dat een bepaalde dvp ook aan intiem zonder doet.

Weet niet of het hier thuishoort of dit onderwerp al besproken is en graag hoor ik van andere leden wat ze hier van vinden.
Dus dat

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik herken zeker veel in je verhaal.
Ik erger me ook aan leden die nul recensies hebben geschreven en alleen maar vragen.
Of iemand heeft wel 5 berichtjes op het forum staan maar alleen met vragen of opmerkingen.
Ik geef nooit informatie als iemand zelf ook geen recensies schrijft.
Dat is zo makkelijk en ondanks dat het is toegestaan zal ik dat dus nooit belonen.
En ja, misschien inactieve leden of de alleen maar vragen stellers eruit zetten.
Missen we niks aan lijkt mij.
Beter een kleiner forum met actieve leden dan een groot forum met veel profiteurs of vragenstellers.

fred99

Toogplakker
23 dec 2019
76
39
Als je verplicht aan leden om recensies te schrijven dan is er wel een groot risico dat ze fake recensies gaan schrijven, geen idee hoe je dit kan vermijden.

Maar het stoort me ook, als je een recensie plaatst hier dan krijg je direct een heleboel vragen via pb maar bijna niemand die achteraf een recensie plaats...

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Is volkomen waar.. ik zie het ook als ,,ik deel een hoop hier dan krijg je ook nog wel eens wat privé door gestuurd en stuur je ook nog wel eens wat privé door. Geven en nemen ,,bij een dame die er niet mee adverteert en ook duidelijk zegt mondje dicht houden meld ik ook niks over.. behalve als er meerdere zijn en ze dan hier wordt besproken..
voor de rest proberen bij de dames en er zit er altijd wel een tussen dat je denk ,,nou deze doet het later wel..!!

loper

Toogplakker
10 mei 2015
144
14
Ik heb ook een hekel aan die vragenstellers die zelf geen info delen.

Maar anderzijds blijft dit wel het internet waarop de 90-9-1 % regel van toepassing is.
90% leest slechts en draag nooit wat bij, 9% schrijft wel eens wat, en 1% van de gebruikers schrijft 90% van alle content op de site.
Ga maar naar de link ''Leden'' onderaan de pagina. Sorteer het vervolgens op berichten gebruikers, dan zul je zien dat 124 pagina's van de 635 pagina's leden heeft die überhaupt iets hebben geschreven. De rest leest slechts mee. Als je op hun account klikt, zul je aan de datum van de laatste login ook zien dat ze regelmatig terug komen om alleen maar te lezen.

Van de 15854 leden is dus slechts een fractie nuttig voor dit forum.

A

Anonymous

Guest
Als er een dame vermeld wordt zonder contactgegevens dan is je mailbox/berichtenbox zo vol met pm. Iedereen wil de gegevens

Plaats je dezelfde dame maar dan met al haar gegevens dan heb je geluk als er 5 een recensie schrijven.
Ga je bij die dame langs dan is het net als met corona dat je in een rij buiten staat en je beurt moet afwachten :lol: :lol:

Ik maak dus alleen nog maar dames bekend die er mee adverteren of als ik er op uitgekeken ben....de afdankertjes voor de ondankbare leden

mathpieuler

Snuffelaar
3 jun 2018
0
1
Wellicht als (on)nodige aanvulling:

1. Mensen die je 'spammen' met vragen over de dame, nadat je een recensie hebt gezet
2. Mensen die enkel commentaar leveren: als te duur, wegblijven, Foto's zijn gedateerd, terwijl ze er zelf niet geweest zijn.

Prima als iemand enkel leest. Maar onthoud je van iedere commentaar

Gr

M

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik deel wel eens wat, maar stoor me niet echt aan de leden die niks bijdragen. Stoor me wel aan de soms idiote vragen achteraf. Dingen die al in de recensie staan of makkelijk te vinden zijn als je naar het profiel van de desbetreffende dame gaat.

Stonecold

Toogplakker
27 mrt 2020
137
101
Ik stoor mij enorm aan dit soort topics, vaak van dezelfde auteur ook nog! Als je er zo instaat kun je beter zelf een site of appgroep oprichten met een kleine club.

Brick

Toogplakker
18 okt 2020
36
20
Ik vind dat als je wat vraagt,
er ook wat tegenover moet staan bij PB

in het forum zie je inderdaad vaak de bedelaars
Steeds weer terugkomen

En dan vervolgens naar de dame in kwestie gaan
en laten meelezen
Dame beslist wat ze doet en met wie
Jij bepaalt of je gevraagde prijs OK vindt

Ik snap dus wel dat mensen uitkijken
met wie ze wat delen

Ik val op aziatische btw
Hehehe 😂

HuggyBear

Toogplakker
10 apr 2019
71
1
De laatste tijd heel rustig met onze hobby. Vandaar dat ik niet veel plaats, uitgezonderd hier en daar een reactie op een post.

Schrik altijd weer wanneer er zo'n eencellige met een printje naar een dame gaat, welke er niet mee adverteert.
Geeft mij te denken om nog iets te plaatsen. Zeker bij een spontane NZC.

En de beschreven CTE dames uit Amstelveen, tja je hebt geluk of niet.
Heb er een aantal van bezocht en geen van allen bare. Helaas pindakaas, het is en blijft de keuze van de dame.
Desondanks toch hele fijne herinneringen aan die bezoeken.

Het begint weer een beetje te kriebelen, dus wie weet volgt er nog (of volgen...) nog wat ervaringen.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Amen :cool: :cool: :cool:

Dits de internet , en zal altijd dit en dat zijn .

Wats pas klote , je gaat meid naam zoeken , vind je die zie je 7 pagina , en tussen al die bericht klein 3 mens geweest ofzo , rest alleen maar vragen

of onnodig spam op de forum

Ik post alleen meiden die NZC in hun profiel zet , die niet heeft , hoeft ook niemand te weten

Laat we eerlijk zijn , condooms zijn echt duur in Nederland , vandaar dat zoveel tog zonde doen

Zonder rubber is tog het lekkerste dat er is .

Meiden schrijven vaak niet alles in hun profiel , vanwege rare belletjes dat ze krijgen , en ja is net als hier zoveel vragen , maar weinig die iets delen .

Dus meiden worden zat van alle vragen en geen daden

Ik ga liever voor een meid die weinig in haar profiel heeft en zeker geen NZC , je weet je ben niet de enigste die ze neuk zonder , maar tog voelt het

beter dan als je naar meid die well met NZC in haar profiel heeft , Ik kijk en zeg gelijk voor die is alleen maar $$$$$ in haar gedachten

Ook wat mij opvalt mensen die schrijven meer dan 1 review over zelfde meid ,eerlijk dat heeft geen nut zou ik zeggen

Fijne Weekend Iedereen

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Er is altijd een keerzijde aan de medaille, gerust zal ik een hoop bagger over me heen krijgen maar goed.

Met een vorig account had ik meerdere recensies geschreven, over dames die wel openlijk bare aanbieden als dames die dit niet openlijk aanbieden puur in de veronderstelling dat een ieder hier wat aanheeft. De één heeft geluk de ander niet.
Ik werd ook geconfronteerd met leden hier actief als niet actief die mij persoonlijk aanvielen en zelfs bedreigde dat ik het bij hun meisje verknalde door hier te melden dat ze bare gingen.
In mijn beleving gaat het om betaalde sex en vind ik het naïef om te denken dat je een meisje voor zichzelf heeft!
Dit heeft me besloten het account te verwijderen, ook is bare sex voor mij geen pre meer.
Lezen doe ik nog wel vragen nooit, mocht ik een dame pareltje tegen komen zou ik het hier wel delen.

Nogmaals kom maar op met de bagger
Een goed weekend!

Theghost

Toogplakker
29 okt 2020
47
5
Theghost zei:
Er is altijd een keerzijde aan de medaille, gerust zal ik een hoop bagger over me heen krijgen maar goed.

Met een vorig account had ik meerdere recensies geschreven, over dames die wel openlijk bare aanbieden als dames die dit niet openlijk aanbieden puur in de veronderstelling dat een ieder hier wat aanheeft. De één heeft geluk de ander niet.
Ik werd ook geconfronteerd met leden hier actief als niet actief die mij persoonlijk aanvielen en zelfs bedreigde dat ik het bij hun meisje verknalde door hier te melden dat ze bare gingen.
In mijn beleving gaat het om betaalde sex en vind ik het naïef om te denken dat je een meisje voor zichzelf heeft!
Dit heeft me besloten het account te verwijderen, ook is bare sex voor mij geen pre meer.
Lezen doe ik nog wel vragen nooit, mocht ik een dame pareltje tegen komen zou ik het hier wel delen.

Een goed weekend!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik wandel niet meer zo veel, heel weinig nog zelfs.
Niet omdat ik de zin verloren heb maar ik ga eerlijk zijn, die prijzen tegenwoordig liggen serieus hoog.
Waar je voordien 75 gaf voor een half uurtje vragen ze nu niet zelden 120 of 130.
Als ik nog eens iets doe deel ik het wel, maar dat zijn misschien maar een kleine handvol namen op een gans jaar....
Er is echter 1 meisje dat ik, sorry, niet deel.
1. Ze doet het echt niet met iedereen bare. Ik ben niet de enige bare klant dat zegt ze eerlijk maar ze doet niet standaard bare.
2. Dat is een schat van een meisje en als ik hier lees wat een smeerlapperij er soms op gekickt word door sommigen denk ik neen, die parel laat ik niet kapot breken door enkele met achterlijke fantasietjes.
Ik heb hier al gelezen van een "kut vol zeiken" terwijl ze er in zitten en zo... echte vieze vuile handelingen.
Neen, als ik een echt lief zacht vrouwtje tegen kom stel ik haar niet bloot aan mensen met dergelijke waanideeën

Sorry als dit bij sommigen slecht overkomt.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Djingo zei:
Ik wandel niet meer zo veel, heel weinig nog zelfs.
Niet omdat ik de zin verloren heb maar ik ga eerlijk zijn, die prijzen tegenwoordig liggen serieus hoog.
Waar je voordien 75 gaf voor een half uurtje vragen ze nu niet zelden 120 of 130.
Als ik nog eens iets doe deel ik het wel, maar dat zijn misschien maar een kleine handvol namen op een gans jaar....
Er is echter 1 meisje dat ik, sorry, niet deel.
1. Ze doet het echt niet met iedereen bare. Ik ben niet de enige bare klant dat zegt ze eerlijk maar ze doet niet standaard bare.
2. Dat is een schat van een meisje en als ik hier lees wat een smeerlapperij er soms op gekickt word door sommigen denk ik neen, die parel laat ik niet kapot breken door enkele met achterlijke fantasietjes.
Ik heb hier al gelezen van een "kut vol zeiken" terwijl ze er in zitten en zo... echte vieze vuile handelingen.
Neen, als ik een echt lief zacht vrouwtje tegen kom stel ik haar niet bloot aan mensen met dergelijke waanideeën

Sorry als dit bij sommigen slecht overkomt.

:lol:

Wat is daar mis mee als de dame dat zelf ok vind? Dus pis vind je goor, maar in iemand anders zaad roeren vind je wel ok? :lol:

Ik heb ook een dame die bare doet en die ga ik zeker ook niet delen want ze doet het met echt een enkeling en ik heb er jaren over gedaan om rustig dat vertrouwen op te bouwen, maar ik ga geen rare teksten als dit neerzetten.

Ik ben verder niet van het pissen (in het echt), maar ik kan zeker wel LP pr0n waarderen waarbij de top dames inderdaad regelmatig worden vol gezeken maar dan in hun reet. Dat ziet er super geil uit en de dames doen dat gewillig voor het geld dat ze ontvangen. Ik zelf kan totaal niet tegen luchtjes dus zal dit helaas nooit in real life doen.

Dit is nog wel de meest onschuldige kink om aan te vallen hier op dit forum :lol: .

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Ik denk deghuvo@ dat je het verhaal van djingo niet goed begrijpt. Volgens mij heeft hij het over het onbeschofte gedrag van sommige mede wandelaars van dit forum. Hij gaf wat voorbeelden daarbij. Natuurlijk niet wetend dat jij juist kikt op de voorbeelden.
Maar jij bent het toch ook eens met ons? Sommige mede wandelaars zijn echt niet aardig

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Lekkerbare zei:
Ik denk deghuvo@ dat je het verhaal van djingo niet goed begrijpt. Volgens mij heeft hij het over het onbeschofte gedrag van sommige mede wandelaars van dit forum. Hij gaf wat voorbeelden daarbij. Natuurlijk niet wetend dat jij juist kikt op de voorbeelden.
Maar jij bent het toch ook eens met ons? Sommige mede wandelaars zijn echt niet aardig

Ik heb het dan inderdaad verkeerd begrepen, excuus.
Respect voor de dames is met sommige medewandelaars inderdaad ver te zoeken.

Iedere wandelaar hoort vast wel zoals ook ik soms de meest bizarre verhalen van dames over de gekke fratsen die klanten uithalen.

Bedankt voor de uitleg :)

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Prima hoor, ik heb ook wel eens een antwoord geschreven waar ik later van dacht 'oef toch verkeerd gedaan'.
Ik kwam vorig jaar tijdens de eerste lockdown bij een Braziliaanse (ik noem haar naam niet) waarmee ik zo klikte dat ik dacht 'misschien….' en jawel ik kon haar bare neuken. Niets extra's betalen gewoon gedaan. Ik ben nog een keer of 5 a 6 bij haar geweest. Steeds bare.
Nooit gemeld hier. Waarom?
Ik vermoedde dat het niet op prijs werd gesteld.
Bij het eerste bezoek vroeg zij na de daad waar ik boodschappen deed, hoe goed ik Spaans sprak en zo meer.
Later vertelde zij over haar dochter en het zoeken naar een woning in Amsterdam.
In de zomer was zij gestopt maar zou weer beginnen in de winter. Ik had haar tel nr en mailde haar soms. Zij stuurde mij vakantie foto's en foto's van haar nieuwe huis.
Tijdens de tweede lockdown kreeg ik een afscheidsmailtje. Ik bleek dus de enige te zijn waarmee zij bare neukte.
Er was dus een klik en ik ben blij het hier nooit gemeld te hebben

Terug
Naar boven