Ik ben meer een bezoeker en liefhebber van de raamdames maar nu met de lockdown had ik toch de neiging om naar privéontvangst over te stappen. Ik heb dit wel eens vaker overwogen maar dan lees ik weer slechte ervaringen van collega's of dan heb ik een leuke gevonden en dan is het weer te ver weg of ze is weer verhuisd. Soms wordt ik weer wakker en dan denk ik daar kun je ook corona oplopen dus laat maar.
De laatste tijd dus erg actief op sexjobs en kinky aan het zoeken naar een leuke dame maar het valt me op dat de prijzen abnormaal hoog zijn en ook enorm blijven stijgen. Voor mij weer een extra reden om uit principe niet te gaan.
Hoe denken jullie daar over? Ik heb zoiets van (om Femke Louise maar eens te citeren) #ikdoenietmeermee
Hooked
De laatste tijd dus erg actief op sexjobs en kinky aan het zoeken naar een leuke dame maar het valt me op dat de prijzen abnormaal hoog zijn en ook enorm blijven stijgen. Voor mij weer een extra reden om uit principe niet te gaan.
Hoe denken jullie daar over? Ik heb zoiets van (om Femke Louise maar eens te citeren) #ikdoenietmeermee
Hooked