Prijzen

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik ben meer een bezoeker en liefhebber van de raamdames maar nu met de lockdown had ik toch de neiging om naar privéontvangst over te stappen. Ik heb dit wel eens vaker overwogen maar dan lees ik weer slechte ervaringen van collega's of dan heb ik een leuke gevonden en dan is het weer te ver weg of ze is weer verhuisd. Soms wordt ik weer wakker en dan denk ik daar kun je ook corona oplopen dus laat maar.
De laatste tijd dus erg actief op sexjobs en kinky aan het zoeken naar een leuke dame maar het valt me op dat de prijzen abnormaal hoog zijn en ook enorm blijven stijgen. Voor mij weer een extra reden om uit principe niet te gaan.

Hoe denken jullie daar over? Ik heb zoiets van (om Femke Louise maar eens te citeren) #ikdoenietmeermee

Hooked

A

Anonymous

Guest
sexwerk is niet toegstaan.. avondklok.. minder dames

dus ja prijzen gaan omhoog. Gewoon deze dames negeren. Vraag en aanbid komt vanzelf weer in balans ;)

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
In België gaan de prijzen ook omhoog en de service omlaag. Zeker on Brussel waar je vroeger voor 70 voor een half uur al een leuke date had nu 100 eur en meer :oops:

Ook opvallend veel chineesjes.

Ik hoop dat de economie vlug haar werk doet, vraag en aanbod... na corona :lol:

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Ik vind het vooral jammer dat de foto's vaak niet echt zijn of de dame valt in real life toch flink tegen.
Bij een raamdame zie je wat beter welk vlees je visueel in de kuip hebt.
Daarom hou ik ook toch meer van het wandelen langs de ramen.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Het was mij ook opgevallen. Waar 100 voor een half uur bare normaal was zijn er al een hoop opgeschoven naar 150 voor een half uur bare. Als de service nu ook ook meegestegen was, was er nog iets voor te zeggen...

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Meestal krijg je gewoon een kut service en kan je beter je geld aan een goed doel geven..

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Zolang er genoeg bezoekers zijn die deze absurde prijzen willen betalen zal de prijs nog eerder omhoog gaan.
Zodra de bezoekers dit niet meer willen betalen dan merken de dames het vanzelf en door minder inkomsten
zullen zeker gaan zakken in prijs. Ze moeten uiteindelijk ook geld verdienen om te kunnen leven.

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Vraag en aanbod, het aanbod en de kwaliteit zijn alleen ver te zoeken de laatste tijd. Althans dat is mijn beleving. Het lijkt er ook op dat alleen de slechtere oost-Europese dames overblijven in de regio Rotterdam welke totaal niet mijn voorkeur hebben.

Sjaakvaak69

Toogplakker
24 aug 2019
85
15
Prijzen zijn nu zo hoog omdat de ramen en clubs dicht zijn.
Dus binnenkort zullen deze dames wel merken, dat ze een probleem gaan krijgen.
Zelfde geldt voor de dames, die nu niet bereikbaar zijn, geen bericht terug sturen of waar je nu niet langs kunt komen, omdat je geen klant bent...
Deze dames kunnen er wat mij betreft ook op rekenen, dat ik, als ze ineens merken dat de ramen en clubs weer open zijn en hun klanten hiermee zien verdwijnen, dan ook geen klant meer wil worden!

Dus hopelijk gaat de service omhoog en de prijs naar beneden vanaf 19 mei!

lassie

Toogplakker
12 jun 2015
161
36
In Duitsland betaal je 30 eu voor een wip. En sommigen (niet dat ik daar ooit op aanstuur) gaan nog onder die prijs. Concurrentie weet je wel. Overaanbod zeg maar.
Als het daar eens tegenvalt is de schade niet zo groot.

Als je bij ons 100 euri neertelt in privéontvangst en de dame lijkt niet op de foto of is gewoon een andere dame, en je durft niet weg te gaan, daarboven op nog povere of slechte service en in 20' weer op straat: dat is echt zonde.
Ik hou me aan mijn prijzen, vraagt een dame me teveel, sorry. De volgende. Plan b. Of c enz...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi Allemaal,

Fijn dat er ook een topic aangemaakt is over de prijzen.
Ik ben het over het algemeen eens met de onvrede van de verhogingen van de prijzen. Je hoeft de 2 bekende sites kinky.nl en sexjobs.nl te raadplegen en je meet het. Voor de wandelaarbroeders heb ik begrip voor de ergenis.

De sector van sekswerkers staat zeker onder druk en laten we een ding wel snappen dat de aanbied(st)ers van seksuele diensten enig risico lopen. Daarnaast ook de aanbieders van kamers tot complete woningen aan de sekswerkers. Eigenlijk vind ik de maatregelen hypocriet omtrent de sekswerkers, met die meldingen op de voorgenoemde sites alsof deze advertenties

JohnBare

Ervaringsdeskundige
5 jul 2020
264
91
We gaan het mee maken volgende week.
Vooral op Kinky. SJ staan genoeg tussen €100 en €130
Vele gaan natuurlijk ook naar vaste dames die niet adverteren.
Als je goed bent heb je geen advertenties nodig.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Verder:

Ik twijfel of de prijzen omlaag gaan. We moeten begrijpen dat dit een grijze sector is. Als de dames van de raambuurten een fikse huurverhoging krijgen dan is het logisch dat hun prijzen omhoog gaan.

Ook zie ik hier reacties terug bij andere recensies, uitgebreider dan "prijs is mij te hoog". Zelfs bij een dame, waar ik zelf niet geweest ben, maar haar advertentie al jaren bekeken heb. En die hanteert dezelfde prijzen. Dat is irritant en logisch dat onze moderator een bezem door heen haalt. Ik nodig onze moderator uit om de grens hierin aan te geven. Zelf vind ik een mening delen prima, als je hier ook je ervaringen gedeeld heb. Dan kunnen de lezers je bijdragen raadplegen en hun bezoek plannen. Dit is volgens mij de enige taktiek voor deze forum om tegen de woekerende prijsverhogingen tegen te gaan.

Cumgiver

A

Anonymous

Guest
Blijft een dure hobby. Maar ik je moet een beetje geluk hebben met het vinden van een leuke Dame. Ik betaal rond de 175-200 voor een date met mijn vaste contact waarbij er niet op de klok gelet wordt. En de dame moedigt het zelfs aan om in haar Poes klaar te komen.

Terug
Naar boven