Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddywandelaar

Toogplakker
2 okt 2023
34
55
Wanneer je opnieuw een budgetje hebt, vergeet dan die meid even en ga eens elders neuken. Misschien leer je nieuwe favorietjes kennen, en hoe meer je er kent, hoe minder gevaar dat je je op eentje van hen gaat vastpinnen.
Helemaal waar, maar heb ook ervaring met het tegenovergestelde. Bij een paar vrouwen kom ik vaker en zij hebben hun prijzen daarom naar beneden bijgesteld.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Als je dacht dat het niet gekker kon; dates mc zijn inmiddels €150 en voor bare wordt langzamerhand +100 met uitschieters >200 gevraagd.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Priscilla 23 j 3 uurtjes pijpen neuken anaal zonder condoom 250 .noa 18 j buiten date 1 uur 100 euro pijpen neuken zonder condoom .marieke 37 j thuis ontvangst pijpen en neuken zonder condoom. sharon 20 j 125 euro 2 uurtjes pijpen en neuken zonder condoom spuiten op gezicht

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Zorg dat je een of paar vaste adresjes hebt, werkt aan 2 kanten. Dame weet waar ze aan toe is, en als contact leuk is zal ze je niet de hoofdprijs rekenen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik heb trouwens een keer een hele leuke dame van de AH zc mogen neuken!
Was in avond rond sluitingstijd (22.00) en de dame stond buiten onder afdakje in regen
te wachten tot het droog werd.
Ik had auto voor de deur van appie staan na thuiskomst van werk en snel nog even boodschapje
gedaan en zei: ik woon hier om de hoek, je mag best even bij mij schuilen en wat warms drinken.
Tot mijn verbazing wilde ze dat graag en van het één kwam het ander.
Dat warme drankje werden enige rum/cola`s en daarna kwam ze lekker los.
Heb haar na afloop nog een fooi meegegeven en dat werd gewaardeerd.
Daarna haar daar niet meer gezien, werd overgeplaatst naar ander filiaal hoorde ik, jammer.
Geen prijs dus maar wel leuke aanvulling op de post van PulaSigur inzake AH.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ik heb trouwens een keer een hele leuke dame van de AH zc mogen neuken!
Was in avond rond sluitingstijd (22.00) en de dame stond buiten onder afdakje in regen
te wachten tot het droog werd.
Ik had auto voor de deur van appie staan na thuiskomst van werk en snel nog even boodschapje
gedaan en zei: ik woon hier om de hoek, je mag best even bij mij schuilen en wat warms drinken.
Tot mijn verbazing wilde ze dat graag en van het één kwam het ander.
Dat warme drankje werden enige rum/cola`s en daarna kwam ze lekker los.
Heb haar na afloop nog een fooi meegegeven en dat werd gewaardeerd.
Daarna haar daar niet meer gezien, werd overgeplaatst naar ander filiaal hoorde ik, jammer.
Geen prijs dus maar wel leuke aanvulling op de post van PulaSigur inzake AH.
Lekker hoor! Heb je wel je bonuskaart gescand voor het afrekenen bij de dame
Scheelt toch weer 😂😂😂

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb al enkele weken kriebels om nog eens een bezoek te brengen aan een vrouwelijk wezen dat diensten aanbied.
Maar als ik redlights en Co bekijk verdwijnen die kriebels gewoonlijk al snel.
Ik snap dat prijzen omhoog gaan, maar de prijzen die ik de laatste tijden zie zijn toch wel hoog aan 't gaan.
120 euro, 140 euro,...voor een half uurtje. En da's dan nog met condoom.
Zo maken ze hun eigen business toch kapot?
Ok, er zijn er goedkoper. Maar dan heb je een oude afgeleefde van 60, een vreemde die geen letter verstaat ofwel iets marginaals dat je nog met geen tang zou vast pakken.
Ik weet wel enkele die nog normaal prijzen hanteren, maar die heb ik al meermaals bezocht en wil eens nieuwe ervaringen opdoen.
Maar de prijzen...niet meer normaal imo

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Dat is idd een mogelijkheid MAAR!!! Er zijn veel mannen die dat tegenwoordig doen dus verwacht niet dat je mailbox volloopt 2/2,5 jaar geleden had je vaak nog wel enkele reacties maar door het grote aanbod moet je geluk hebben dat ze jou eruit pikken

Heb zelf op die manier nu 4 vaste contacten 2dien nzc en 2pzc neuken met

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Kun je beter over de grens naar Duitsland gaan want vanaf 50€ is complete service al mogelijk voor een half uur en met 70 of 80€ moet dat zeker lukken. Kleine prijsjes waar je in NL alleen nog maar van kan dromen.

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Ik ga bijna uitsluitend nog naar Duitsland om die reden. Op een paar vaste dames in nl na.

Gister nog een bare trio gehad, 30 minuten, all in, schrik niet, 120e

Weinig behoefte om voor de zoveelste keer door een Roemeense voor 150 voor 30 minuten afgeraffeld te worden, als ze al haar beloftes waarmaakt

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
En waar in Duitsland is dat als ik zo vrij mag zijn te vragen en kun je van te voren ook iets zoeken zoals bv sexjobs of kinky?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven