Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat die van Tiktok die je had aangesproken. Hoe lang was de date en wat was de prijs?Ze is geweest een keer anaal en haar kut vol gespoten.
vorig jaar met een hoogzwangere meid gedate die ruzie had met haar vriend (die het tijdelijk afgetrapt was), ze was zeer geil en super boos (op haar vriend)@Janneman morgen terug 200€met mijn Marokkaanse.
Was normaal voor vandaag, maar met dat mijn ander contact stuurde (vraag dit al jaren om haar vast te binden, maar ze wou nooit), kon ik die kans niet laten liggen wetende de beelden die ik kon maken.
Morgen van hetzelfde, gelukkig 50€ minder. Maar nog iets geiler dan vandaag, ook vastbinden en blinddoeken, MAAR...
ze is nu 5 maanden zwanger
Dikke opgezwollen tieties, waar ik klemmen mag op gebruiken.
Deeptroath, anaal, vaginaal en natuurlijk prachtige beelden als souvenir.
Is 200€ dan gerechtvaardigd? Geen idee, maar deze opportuniteiten komen niet veel langs. Dus
Euh... Hoe weet je dan dat er niet meer dan drie mannen met 'jouw' contactje wippen? Omdat ze teveel stuurt dat ze zonder geld zit? Les 1 in de cursus 'Hoereneukologie voor beginners': sexwerkers werken zoals iedereen voor geld, zij proberen zoals iedereen hun inkomsten te maximaliseren. Hierdoor ontwikkelen zij een speciale neus die reageert op (soms wat naïeve) mannen die verliefd of verslaafd worden aan hen, en zij zullen net zolang sturen dat ze geld te kort komen, als dat zo een man geld blijft afdokken. Ook al hebben ze net een kwak geld geïncasseerd van 'liefje' A, dan nog zullen ze naar B, C, D, E, en nog vele anderen de boodschap sturen dat ze geld te kort komen. Hoe zou je zelf zijn, als je weet dat je met een simpele noodkreet kan cashen bij al die mannen? Een goede h**r voelt direct aan welke vent zij met haar spleetje kan uitpersen.Er wordt hier veel geklaagd en gezaagd tegen en over elkaar als het over prijzen gaat.
Wat ik niet begrijp, je betaald 100€/ half u bare in hotel Wommelgem. Jonge meid ok, maar waar er al honderden mannen bare zijn over gegaan. Prijs correct!
Ik betaal tussen de 150-200€ voor hetzelfde met mijn contactjes.
Ben ik de enigste? Waarschijnlijk niet. Maar meer dan 3 zullen er het niet zijn. Daarvoor sturen ze mij teveel omdat ze zonder geld zitten.
Ik heb nog nooit een meisje gezien met een kutje waar een teller op staat. Al de rest is een veronderstelling...Wat krijg ik voor die 50 à 100 meer?
Een kutje dat niet doorgeneukt is,
Ik heb 2 zinnetjes van jou naast elkaar geschoven. Je bijna exclusieve sexcontactje doet dus gangbangs (bare neem ik aan?) maar heeft toch minder kans dat ze iets onder de leden heeft waarvan jij iets kan oplopen.minder kans om wat op te lopen, Mijn 23 jarig contactje die nu wel verbroken is, ja voor diegene die ze geneukt hebben op de mini-gangbang, zij was de perfectie zelf.
Beste bare-addict, de prijzen zijn inderdaad niet onrealistisch voor wat je krijgt bij die meid, dat klopt, maar dat jij er bij wijze van spreken elke dag wil overheen gaan tegen die prijzen: DAT is niet meer realistisch. In ademnood ga je zelfs zover om te proberen om iemand anders met die meid (die toch een beetje 'jouw' meisje is, denk je) te laten neuken en om dan zelf nog gauw te mogen meegaan voor een 'kleine bijdrage' zodat je haar toch nog maar kan blijven neuken ook als je geld er al doorgedraaid is. Daar schuilt jouw gevaar. Die meid pluimt je, en als ze alles heeft en jij niks meer kan geven, zal blijken hoe graag ze jou ziet. Je bent verblind, bedwelmd en maakt jezelf wijs dat zij niet professioneel is maar dat je er een goede zaak aan doet.Denk dus wel dat die bedragen realistisch zijn.
Als het geld op is, eindigt de betaalde "liefde".Aan alles komt uiteindelijk een eind, soms vroeger dan gewenst.
De discussie hier ging maar ten dele over prijzen. Eerder in de zin van 'bare-addict, let toch op, laat je niet kaalplukken. Ieder betaalt inderdaad wat hij zelf verantwoord vindt, maar door jouw eerdere berichtjes vermoed ik dat je zelf twijfelde of het nog wel verantwoord was wat je al uitgegeven hebt op korte tijd aan 1 vrouw.Maar over prijzen kan je blijven discussiëren, uiteindelijk betaalt ieder wat hij zelf verantwoord vindt.