Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

De prijs was 250 euro die gene van tiktok was een gewilde date ze is 3 uur geweest ongeveer en 2 keer gedoneerd zowel anaal als vaginaal

Laatst bewerkt door een moderator:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
inmiddels begint 150+50 de norm te worden voor een half uur bare. Ik ga daar iig niet aan meedoen, maar schijnbaar maakt het niet uit wat er gevraagd wordt want genoeg mannen die elk bedrag neerleggen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Precies. Als je die dames op die achterlijke prijzen aanspreekt dan krijg je vaak het antwoord, als je me niet kunt betalen zoek dan maar een junk.
Nou, dat niet kunnen betalen, maak je daar geen zorgen over haha, het is meer, heb ik het er voor over. Dat antwoord is kort...nee!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik ben jammer genoeg zo dom dat ik teveel geld neertel voor sommige dates. Ook al is het éénmalig. Vandaag nog 250 gegeven voor half uurtje bare. Mocht haar wel blinddoeken en vastbinden, zijn dingen die ik geil vind.
Daartegenover staat dan wel dat ik tot aan mijn dood kan genieten van deze prachtige beelden die ik heb. Ergens zie ik het beetje als een investering.
Is ook geen pro, wel ene van mijn contactjes.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
@Janneman morgen terug 200€🫣 met mijn Marokkaanse.
Was normaal voor vandaag, maar met dat mijn ander contact stuurde (vraag dit al jaren om haar vast te binden, maar ze wou nooit), kon ik die kans niet laten liggen wetende de beelden die ik kon maken.
Morgen van hetzelfde, gelukkig 50€ minder. Maar nog iets geiler dan vandaag, ook vastbinden en blinddoeken, MAAR...
ze is nu 5 maanden zwanger
Dikke opgezwollen tieties, waar ik klemmen mag op gebruiken.
Deeptroath, anaal, vaginaal en natuurlijk prachtige beelden als souvenir.
Is 200€ dan gerechtvaardigd? Geen idee, maar deze opportuniteiten komen niet veel langs. Dus

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Just nog es mij laten pijpen en anaal geneukt voor 25€
Dus t'ene maakt het ander goed🤣.
T'is nu welletjes geweest voor vandaag.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
@Janneman morgen terug 200€🫣 met mijn Marokkaanse.
Was normaal voor vandaag, maar met dat mijn ander contact stuurde (vraag dit al jaren om haar vast te binden, maar ze wou nooit), kon ik die kans niet laten liggen wetende de beelden die ik kon maken.
Morgen van hetzelfde, gelukkig 50€ minder. Maar nog iets geiler dan vandaag, ook vastbinden en blinddoeken, MAAR...
ze is nu 5 maanden zwanger
Dikke opgezwollen tieties, waar ik klemmen mag op gebruiken.
Deeptroath, anaal, vaginaal en natuurlijk prachtige beelden als souvenir.
Is 200€ dan gerechtvaardigd? Geen idee, maar deze opportuniteiten komen niet veel langs. Dus
vorig jaar met een hoogzwangere meid gedate die ruzie had met haar vriend (die het tijdelijk afgetrapt was), ze was zeer geil en super boos (op haar vriend)
na een lange babbel en massage geile seks met haar gehad en beide meermaals genoten..
ze was gekalmeerd en haar vriend is kort daarna teruggekeerd..
was ook een eenmalige gelegenheid, ik heb nog contact met haar maar voorlopig niets meer
en er niets voor hoeven te betalen :)

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Er wordt hier veel geklaagd en gezaagd tegen en over elkaar als het over prijzen gaat.
Wat ik niet begrijp, je betaald 100€/ half u bare in hotel Wommelgem. Jonge meid ok, maar waar er al honderden mannen bare zijn over gegaan. Prijs correct!
Ik betaal tussen de 150-200€ voor hetzelfde met mijn contactjes.
Ben ik de enigste? Waarschijnlijk niet. Maar meer dan 3 zullen er het niet zijn. Daarvoor sturen ze mij teveel omdat ze zonder geld zitten.
Wat krijg ik voor die 50 à 100 meer?
Een kutje dat niet doorgeneukt is, minder kans om wat op te lopen, een leukere thuisomgeving, mijn fetish hun vastbinden en blinddoeken en leuk beeldmateriaal.
Denk dus wel dat die bedragen realistisch zijn. De ene gaat natuurlijk meer vragen dan de andere. Heb iemand waar ik voor 40€ anaal mee neuk, slank, 30j, lekkere kont, maar niet super knap.
Mijn andere ziet er natuurlijk stuk lekkerder uit voor haar leeftijd.
Mijn 23 jarig contactje die nu wel verbroken is, ja voor diegene die ze geneukt hebben op de mini-gangbang, zij was de perfectie zelf.
Goed van prijs, knap, slank, en super gewillig.
Aan alles komt uiteindelijk een eind, soms vroeger dan gewenst.
Maar over prijzen kan je blijven discussiëren, uiteindelijk betaalt ieder wat hij zelf verantwoord vindt.

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Er wordt hier veel geklaagd en gezaagd tegen en over elkaar als het over prijzen gaat.
Wat ik niet begrijp, je betaald 100€/ half u bare in hotel Wommelgem. Jonge meid ok, maar waar er al honderden mannen bare zijn over gegaan. Prijs correct!
Ik betaal tussen de 150-200€ voor hetzelfde met mijn contactjes.
Ben ik de enigste? Waarschijnlijk niet. Maar meer dan 3 zullen er het niet zijn. Daarvoor sturen ze mij teveel omdat ze zonder geld zitten.
Euh... Hoe weet je dan dat er niet meer dan drie mannen met 'jouw' contactje wippen? Omdat ze teveel stuurt dat ze zonder geld zit? Les 1 in de cursus 'Hoereneukologie voor beginners': sexwerkers werken zoals iedereen voor geld, zij proberen zoals iedereen hun inkomsten te maximaliseren. Hierdoor ontwikkelen zij een speciale neus die reageert op (soms wat naïeve) mannen die verliefd of verslaafd worden aan hen, en zij zullen net zolang sturen dat ze geld te kort komen, als dat zo een man geld blijft afdokken. Ook al hebben ze net een kwak geld geïncasseerd van 'liefje' A, dan nog zullen ze naar B, C, D, E, en nog vele anderen de boodschap sturen dat ze geld te kort komen. Hoe zou je zelf zijn, als je weet dat je met een simpele noodkreet kan cashen bij al die mannen? Een goede h**r voelt direct aan welke vent zij met haar spleetje kan uitpersen.
Wat krijg ik voor die 50 à 100 meer?
Een kutje dat niet doorgeneukt is,
Ik heb nog nooit een meisje gezien met een kutje waar een teller op staat. Al de rest is een veronderstelling...
minder kans om wat op te lopen, Mijn 23 jarig contactje die nu wel verbroken is, ja voor diegene die ze geneukt hebben op de mini-gangbang, zij was de perfectie zelf.
Ik heb 2 zinnetjes van jou naast elkaar geschoven. Je bijna exclusieve sexcontactje doet dus gangbangs (bare neem ik aan?) maar heeft toch minder kans dat ze iets onder de leden heeft waarvan jij iets kan oplopen.
Denk dus wel dat die bedragen realistisch zijn.
Beste bare-addict, de prijzen zijn inderdaad niet onrealistisch voor wat je krijgt bij die meid, dat klopt, maar dat jij er bij wijze van spreken elke dag wil overheen gaan tegen die prijzen: DAT is niet meer realistisch. In ademnood ga je zelfs zover om te proberen om iemand anders met die meid (die toch een beetje 'jouw' meisje is, denk je) te laten neuken en om dan zelf nog gauw te mogen meegaan voor een 'kleine bijdrage' zodat je haar toch nog maar kan blijven neuken ook als je geld er al doorgedraaid is. Daar schuilt jouw gevaar. Die meid pluimt je, en als ze alles heeft en jij niks meer kan geven, zal blijken hoe graag ze jou ziet. Je bent verblind, bedwelmd en maakt jezelf wijs dat zij niet professioneel is maar dat je er een goede zaak aan doet.

Wanneer je opnieuw een budgetje hebt, vergeet dan die meid even en ga eens elders neuken. Misschien leer je nieuwe favorietjes kennen, en hoe meer je er kent, hoe minder gevaar dat je je op eentje van hen gaat vastpinnen.
Aan alles komt uiteindelijk een eind, soms vroeger dan gewenst.
Als het geld op is, eindigt de betaalde "liefde".
Maar over prijzen kan je blijven discussiëren, uiteindelijk betaalt ieder wat hij zelf verantwoord vindt.
De discussie hier ging maar ten dele over prijzen. Eerder in de zin van 'bare-addict, let toch op, laat je niet kaalplukken. Ieder betaalt inderdaad wat hij zelf verantwoord vindt, maar door jouw eerdere berichtjes vermoed ik dat je zelf twijfelde of het nog wel verantwoord was wat je al uitgegeven hebt op korte tijd aan 1 vrouw.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@PulaSigur: als bare-addict jouw en mijn raadgevingen en overdenkingen niet eens wil
lezen, dan zoekt hij het maar lekker uit.
Ik begrijp jouw verhaal volkomen en ben het met je eens, het loopt beslist uit de hand.
Maar als hij dat zelf niet vindt of wilt lezen en begrijpen, dan is het maar zo.
We hebben ons best gedaan, je kan niet iemand helpen die niet geholpen wil worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven