Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 8890

Snuffelaar
19 mrt 2018
18
7
yes you're also correct @hooked , now as of today 200e=440NLG. But 440NLG from today adjusted to deflation would become 300NLG in 1996. And i think in 1996 you would not pay more than 150NLG for 1 hour private visit. So with the same budget you could go 2 times more in the 90s at least
We life in 2023 everything cost a lot more,. Food, drink, holidays, women........

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
Why does it have to be said like that @Pietjemeteenrietje :ROFLMAO: ? Either way show us your math then, how do you get to 200 nlg exactly? Meanwhile I stand by that 200e today is roughly 300NLG in the 90s, as explained in this thread in previous comments (y)

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
maybe could've brought it a bit more diplomatic captn. I do enjoy your postings generally. I'm lazy so i'm going to refer to burden of proof. You make a claim with hard numbers without backing it up with evidence. If you can prove your numbers make any form of sense but providing data. I will make an effort to back up my claim.

all i really meant to do was press X for doubt

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
328
Thanks @Pietjemeteenrietje , no offence taken, a lot is lost in translation and by text; it's just that I keep this tone for my friends, so I was a bit surprised by your friendliness 😁 . So in this comment https://www.nzcforum.be/threads/prijzen-van-de-dames.14676/post-178892 , I refer to the official euro to Franc converter by https://www.insee.fr/fr/information/2417794 . This tells me exactly how much 200e in 2022 was worth in 1996, adjusted to inflation/deflation. So from there I get that 200e in 2022 are like 900Fr in 1996. And in 1996, 1NLG was like 3Fr, so in 1996, 900Fr would be like 300NLG.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Leven we hier in NL of in UK?
Gaan we een beetje quasi interessant zitten doen in het Engels.. of kunnen we normaal in het Nederlands communiceren?.
Al vaker gemeld.. de gene met een schrijfgebrek kunnen ook het forum in het Nederlands volgen..

Dus graag NL of ander een .uk forum zoeken om interessant te doen.. erger me nog steeds scheel hieraan

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Dus graag NL of ander een .uk forum zoeken om interessant te doen.. erger me nog steeds scheel hieraan
Ik snap je best hoor. Voor de Nederlander leest 🥸 Nederlands makkelijker weg.
Maar echt erg is het natuurlijk ook weer niet. Als het je werkelijk zo ergerlijk :mad: vindt dat kan je op de 'negeer knop' klikken 👆 voor die leden die in het Engels posten.

Dan hoef jij het niet te lezen toch? Anderen die het wel willen lezen kunnen dat nog steeds. Dan hoeven zij zich niet aan jou aan te passen en jij niet aan hen.

Of onze kapitein het doet 'om interessant te doen' waag ik te :unsure: betwijfelen. Niets interessants aan immers!

De tijd dat je in Nederland op een forum indruk maakte door Engels te gaan spreken ligt ver achter ons ;)

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Je kan ook je tekst even door google translate halen. Zullen er wat kleine foutjes inzitten, maar je leert dan wel Nederlands tegelijkertijd.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
ik niet begrijp waarom jij zo moeilijk doen

@m1ichel tis ook echt een keuze om je aan engels te ergeren hoor. Of het op te vatten als intressant doen. Als ik Engels lees is de kans groot dat ik in het Engels reageer. Denk daar letterlijk niet eens bij na. Het overgrote deel van het land spreekt ook dik prima Engels.

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Alles kost meer, maar ik betaal liever een vliegticket naar mijn favorieten landen Brazilie, Filipijnen en Colombia en dan kom je erachter wat je euro echt waard is, de prijzen zijn gewoon te duur. 100- 250 kun je in de Filipijnen 4 hele leuke dagen beleven met een leuke dame.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Niet alles geloven wat hier geschreven wordt.
50 euro per dag was 20 jaar geleden al achterhaald op de Filipijnen.

Nadeel van de Filipijnen is dat er in hotels vaak moeilijk wordt gedaan wanneer je een dame mee wilt nemen naar de kamer. Dat betekent meestal met wat geld strooien om het toch mogelijk te maken.
In Manila moet je in het stadsdeel Makati zijn voor dames die beschikbaar zijn voor onze hobby.

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Het is achterhaald als de dame je niet aantrekkelijk vindt. Hotel heb je tegenwoordig niet nodig, ik huur via AIRBNB . De dames vind ik via social media en datings site. Ja als je gaat zoeker naar Pro´s dan zullen de prijzen wat duurder kunnen zijn. Ik heb mijn whatsapp lijst vol met dames uit de Filipijnen

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, stuur maar wat dames door dan.
Ik reis veel voor mijn werk en komend jaar ook naar de Filipijnen.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
And in 1996, 1NLG was like 3Fr, so in 1996, 900Fr would be like 300NLG.
Voor de euro was 1 NLG =18 BEF (en niet 3 BEF!)
Ik herriner mij de Poeldijksestraat in Den Haag waar het standaardtarief 15 gulden was (=275BEF)! En de meiden gaven goede service. Toen deed ik wel niet aan NZC.
Het is vooral de euro die de prijzen hebben doen stijgen. In de Doublet werd 25 NLG plots 25 euro! Da's meer dan een verdubbeling. Ido dito in de Geleen en op de Wallen van 50 NLG naar 50 €.
En in Het Antwerpse Schipperskwartier van 1000 BEF (=56 gulden) naar €50. In de Brusselse Aarschotstraat was het toen maar 500 frank (= 25€). Het werd plots €40 of 50.
Duitsland was geen uitzondering. 30 DM in een FKK werd 30 € (=x2)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven