Prijzen van de dames

Status
Niet open voor verdere reacties.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Realistisch zou zijn:
30 min = 50 + 30 bare
1 uur = 80 + 30 bare
Er is duidelijk een verschil tussen wat realistisch is en wat jij wenst te betalen (en dat geldt duidelijk voor meerdere users in dit topic, ik quote toevallig jouw post 2x)

Kijk, ik betaal ook liever 80 euro dan 150 euro, en ik wéét dat het voor een groot deel om niet-geregistreerde inkomsten gaat, maar realistisch zijn je bedragen gewoon niet. Dames hebben ook kosten, bovendien lopen ze risico bij bare.

Voor een software developer betaal je vlug 95 euro / uur, excl BTW (met uitschieters tot 140 euro / uur)
En dan vind jij (en anderen) dat een dame zich bloot moet geven + zich laten neuken voor 80 euro / uur?

Bij Luderland betaal je 60 EUR voor 2 beurten; 1 dame 20 minuten per beurt. Dit is een gangbare prijs in het heden. Duitsland is toch niet zo verschillend wat betreft welvaartsniveau.

Daarom dat prijzen ook niet (alleen) worden bepaald door welvaartsniveau, maar ook vraag + aanbod. Laat nu het aanbod (en ook de vraag) in DE een stuk groter zijn dan in BE.
Bovendien vind ik de tarieven in DE in je voorbeeld gewoon niet realistisch. Als dame krijg je per uur hooguit 2 klanten per uur afgewerkt als je ietwat jezelf wil ontzien (incl presales, douchen, ...). Van de 60 euro die een dame dus voor die 2 klanten ontvangt moet ze een (allicht aanzienlijk) deel afgeven aan de club.
Stel nog dat ze 50 euro over houdt per uur (schat ik zelfs hoog in denk ik).
Voor 50 euro per uur je de hele dag bare laten afbeuken door wildvreemde venten? Dat is niet realistisch, zelfs niet indien je er geen belastingen meer op moet betalen. Hou er rekening mee dat een deel van die dames ook uren per dag zit te wachten op klanten, maar wél aanwezig moet zijn in de club.

Ja, dat is nog steeds veel meer dan wat ze in hun thuisland zouden verdienen. Maar ze werken in welvaartsland Duitsland waar de verdiensten ook in verhouding mogen zijn.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
zijn wat mij betreft gewoon die uitschieters naar 250 per uur die er dan ook nog 50 minuten van durven te maken dat gewoon echt niet houdbaar is. maja het aanbod is zo mager dat men het wel betaald. vind dat sws als je kijkt naar de nederlandse markt het aanbod wel erg mager lijkt naar de vraag vergeleken met landen als belgie zelfs

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Zelfs voor koningin Maxima zou ik dat te duur vinden.
€150 per uur is de top vind ik..
En dat is al veel geld voor ongeschoold werk waar je in veel gevallen alleen maar op je rug hoeft te gaan liggen.
En zonder belasting af te dragen ook nog eens.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Heel simpel

ik had een advocaten rekening 4 uur werk inclusief btw €1580

Laat een dame dan gewoon vragen wat ze zelf denkt wat ze waard is

Voor €80 heb je tegenwoordig niet eens een metselaar, een poetsvrouw die je zwart betaald vraagt €20 per uur

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Eigenaardige vergelijkingen. Ik zou op gebied van opleiding een sexwerkster toch meer vergelijken met een poetsvrouw ( dus €20/ uur) dan met een advocaat.

Johan54

Toogplakker
17 jun 2019
70
55
€150 per uur is de top vind ik..
Ja, 10 jaar geleden.
Ik ben heel lang goed bevriend geweest met een dvp (helaas een aantal jaren geleden overleden). 10 jaar geleden was haar tarief voor een uur nMc en pzc al 150 euro. Ze had meerprijzen voor anaal +50, golden shower +50 en cim +50. Veel klanten namen bij haar, 10 jaar geleden al, het hele pakket a 300 euro per uur. Dat was 10 jaar geleden. Nu 200 euro voor een uur is dan geen overdreven prijs stijging.
En dat is al veel geld voor ongeschoold werk waar je in veel gevallen alleen maar op je rug hoeft te gaan liggen.
Dit is eigenlijk een belediging naar de dvp's. Een goede dvp is een gastvrouw, entertaint, geeft een GFE, zorgt dat de klant na een uur tevreden weg gaat. In alle jaren dat ik bevriend was met haar veel verhalen van haar gehoord (ze moest vaak even haar hart luchten) over onbeschofte, agressieve, vieze stikkende klanten, bestolen worden. Om het als dvp lang uit te kunnen houden moet ze sterk in haar schoenen staan.
Dvp is geen makkelijk beroep. Respect voor degenen die zich lang staande houden en goede service verlenen.
En zonder belasting af te dragen ook nog eens.
En ja, ze betaalde belasting, stond ingeschreven bij KvK.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik ben het voor een gedeelte wel met je eens maar….

Veel dames doen amper hun best, gaan liggen met benen wijd, van doe je ding maar ff snel.

Poetsen voor €20 per uur is serieus fysiek werk, ben je echt wel uitgeput na 8 uur. Veel dvp's werken 12 uur per dag..

Ik weet zeker dat 99.999% van de sekswerkers op Kinky en SJ 0% belasting betalen.. alles gaat zo zwart foetsie weg.

Dat dvp psychisch een zwaar beroep is kan ik me wel indenken, alhoewel sommige dames er echt totaal niet mee zitten, en er totaal niks van hebben.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Dvps zijn 12 uur aanwezig, maar werken niet 12 uur absoluut niet! Die denkfout wordt vaak gemaakt dat ze €1500 per dag aantikken dat was met CTE vroeger HDC etc en op de wallen maar die tijden zijn van 20 jaar terug

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik ben bij vrouwen geweest die 's ochtends om 11.00 beginnen en 's avonds om 00.00 stoppen en bijna non stop liggen te neuken..
Werken met planners en meerdere Kinky advertenties.
Is echt lopende band werk.
Doen dit een paar weken en dan weer naar huis.

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Het was - en is - heel eenvoudig: wat de gek ervoor vraagt en wat de gek ervoor geeft.

Op het eerste hebben we geen of weinig invloed. Bij een raamdame kun je na een kort gesprek ironisch lachend weglopen en dan later glimlachend weer langslopen: heel soms zakt de vraagprijs voor het erotisch laten zakken van het slipje (maar dikwijls zakt het niveau van haar erotische inzet dan ook).

Bij het tweede heb je alles zelf in de hand. Zolang de intelligente frontaalkwab het maar voor het zeggen houdt en niet bijvoorbeeld de primitieve lust-zoekende hypothalamus.

Het probleem zit soms in een verregaande vorm van je belazeren. Je binnenlokken in het Amsterdamse Wallenstein voor Euro 50,- en dan binnen - nadat de klant die vijftig Euro heeft overhandigd - een prijslijst presenteren voor elk detail - borst één hàlf ontbloten: zoveel; helemáál, zoveel meer; ook borst twee: nog zoveel meer; pijpen met één lip .. met twee ... et cetera ...

Maar aangezien dat type raamdame zweert bij condoomgebruik om zweren te voorkomen (moet je voor het condoom binnenkort ook betalen in Wallenstein ?) is dit laatste voor de lezer op dit forum niet relevant.

Dus in alle gevallen: wat de gek ervoor vraagt en wat de gek ervoor geeft. Alleen: als heel veel gekken geven wat wordt gevraagd, zorgt dat voor een stabilisatie van de vraagprijs en voor het overnemen daarvan door heel veel andere dames.

En voor kreten hier: het moet niet gekker worden ... Wat betreft de :"gekke" vraagprijzen ? Of wat betreft de "gekke" betalers ervan ?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven