Poll: Hoeveel geld geef je uit per maand aan een DVP

Poll: Hoeveel geld geef je uit per maand aan Prostituees?

• Maandelijks € 100,- of meer

Stemmen: 65 56,5%
  • Maandelijks € 300,- of meer

Stemmen: 40 34,8%
  • Maandelijks € 800,- of meer

Stemmen: 9 7,8%
  • Maandelijks € 1500,- of meer

Stemmen: 2 1,7%

• Totaal stemmers
    115

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ben zeer benieuwd naar het bedrag wat een forum bezoeker nu per maand uit geeft aan het bezoeken van een ( meerdere ) DVP.
Als ik naar mij zelf kijk is dat fors te noemen, met name omdat ik regelmatig in Clubs vertoef.

wvrkn

Snuffelaar
5 mei 2015
8
0
het is een dure hobby zoals iemand hier op het forum al opmerkte, maar zolang we kunnen waarom niet?? leef een beetje daarna is het te laat.......

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Nr1 White's, maar ik denk dat ik zoiets niet in een poll moet plaatsen, aangezien het daar soms fors uit de hand kan lopen qua €€ en ik de eigenaar Paul te goed ken.

Nr2 ( vroeger ) Villa Weizicht sinds 2008 dicht meen ik.

Nr3 Heel af en toe als we met een groepje het stadion uit waggelen kom ik wel eens in de OQ, al moet ik zeggen dat ik daar maar zelden ga kameren, niet echt mijn type's, maar wel een gezellige tent om door te zakken.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
Nr1 White's

Nr3 Heel af en toe als we met een groepje het stadion uit waggelen kom ik wel eens in de OQ
Bij White's zeker alleen maar mooie "High Class" DVP's?

Ik vroeger toen in nog jong was en alleen nog een fiets had in Vak R in de Kuip, tegenwoordig in Arena Vak 405.

A

Anonymous

Guest
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
Nr1 White's

Nr3 Heel af en toe als we met een groepje het stadion uit waggelen kom ik wel eens in de OQ

Ik vroeger toen in nog jong was en alleen nog een fiets had in Vak R in de Kuip, tegenwoordig in Arena Vak 405.[/quotes]

Hoe kan je als vroegere Feyenoord supporter die arena toch binnen wandelen ?

Heb een paar stoelen in het Philips stadion voor relaties kom er al vanaf mijn 6e jaar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om iets in de arena te ondernemen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
En over mijn uitgavenpatroon zijn al
Genoeg discussies geweest.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
En over mijn uitgavenpatroon zijn al
Genoeg discussies geweest.

Glijmiddel

Er staat nergens dat je Moet reageren....

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
139
Ajax3Stars zei:
Glijmiddel zei:
Ajax altijd mijn 1e clubje. Als getogen Rotterdammer toch Feyenoord als 2e clubje.

Vraag me toch wel beetje af hoe je het al die tijd overleeft hebt met zo'n voorkeur in Rotterdam :p

Maar beetje ontopic.. dure hobby.. geef dan ook elke keer weer eigenlijk net iets te veel uit :lol:, probeer me wel beetje in te houden maar dat lukt niet altijd. Zeker rond deze periode als ik net mijn vakantie geboekt heb en de rekening toch eventjes wat lager staat toch even iets rustiger aan doen.. helaas..

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
Nr1 White's

Tja het is maar hoe je het ziet, High Class is ook maar een benaming, de meiden die in de White's werken verdienen niet meer dan als ze zelfstandig zouden werken. een uurtje kost ca € 350,- waarvan ze minder dan 50% krijgen, als de klant met creditcard betaald moeten ze 30 dagen wachten op hun geld. ivm eventueel storneren. en de competitie tussen de meiden is hoog... High Class is wat Paul er van maakt. alles duur, dus High Class. een Champagne flesje begint bij € 150,-....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
CWP zei:
Nr1 White's

Tja het is maar hoe je het ziet, High Class is ook maar een benaming, de meiden die in de White's werken verdienen niet meer dan als ze zelfstandig zouden werken. een uurtje kost ca € 350,- waarvan ze minder dan 50% krijgen, als de klant met creditcard betaald moeten ze 30 dagen wachten op hun geld. ivm eventueel storneren. en de competitie tussen de meiden is hoog... High Class is wat Paul er van maakt. alles duur, dus High Class. een Champagne flesje begint bij € 150,-....

De keren dat ik daar zonder condoom heb geneukt zijn wel vrij hoog, maar dan was je wel een aantal uurtjes boven.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Richard zei:
Ajax3Stars zei:
Glijmiddel zei:
Ajax altijd mijn 1e clubje. Als getogen Rotterdammer toch Feyenoord als 2e clubje.

Vraag me toch wel beetje af hoe je het al die tijd overleeft hebt met zo'n voorkeur in Rotterdam :p

Door heel stil te zijn :D

ontopic:
Ligt eraan waar ik ben in Nederland ongeveer 100 per maand, op vakantie soms 400 per week :D

Mvg

Naked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als die stelling representatief is, 39 stemmers, gemiddels 330 euro pm. 1427 leden op het forum. gaat er via het NZCforum,be ca 500.000 per maand naar de DVP's.... dat is een hoop :lol:

Terug
Naar boven