Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke Clubs bezoek je regelmatig? (Feyenoord buiten beschouwing gelaten :lol: )CWP zei:met name omdat ik regelmatig in Clubs vertoef.
Bij White's zeker alleen maar mooie "High Class" DVP's?Ajax3Stars zei:
Ajax altijd mijn 1e clubje. Als getogen Rotterdammer toch Feyenoord als 2e clubje.Glijmiddel zei:Hoe kan je als vroegere Feyenoord supporter die arena toch binnen wandelen ?
CWP zei:Glijmiddel zei:En over mijn uitgavenpatroon zijn al
Genoeg discussies geweest.
Glijmiddel
Er staat nergens dat je Moet reageren....
Ajax3Stars zei:Ajax altijd mijn 1e clubje. Als getogen Rotterdammer toch Feyenoord als 2e clubje.Glijmiddel zei:Hoe kan je als vroegere Feyenoord supporter die arena toch binnen wandelen ?
Ajax3Stars zei:
Ajax3Stars zei:
Richard zei:Ajax3Stars zei:Ajax altijd mijn 1e clubje. Als getogen Rotterdammer toch Feyenoord als 2e clubje.Glijmiddel zei:Hoe kan je als vroegere Feyenoord supporter die arena toch binnen wandelen ?
Vraag me toch wel beetje af hoe je het al die tijd overleeft hebt met zo'n voorkeur in Rotterdam![]()
Nee hoor, valt wel mee, kan gewoon met Ajax shirt over straat.naked zei:Door heel stil te zijn![]()
Ajax3Stars zei:Nee hoor, valt wel mee, kan gewoon met Ajax shirt over straat.naked zei:Door heel stil te zijn![]()
CWP zei:Teller staat inmiddels op 12.900,=
CWP zei:Teller staat inmiddels op 12.900,=