Plasseks

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Iemand ervaring met plassen in een kutje ? Klinkt een beetje moeilijk : je moet hard zijn om in het kutje te gaan te gaan, maar slap om te plassen.
Onlangs geprobeerd om na het klaarkomen te plassen (terwijl ik nog in haar zat), maar glibberde er uit voor ik kon plassen :)

Sarah

Toogplakker
1 nov 2022
114
192
Ja ik zou daar ook ni blij mee zijn… deed je dit dan met toestemming van de dame?

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
zorg dat je een paar flinke glazen gedronken hebt - na het klaarkomen half hard ontspannen en proberen te plassen - is zeker iets geils om te doen samen - zowel poesje als kontje (ik heb een suikerdame gehad die kickte op plassex)

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Plassex is best geil golden shower,mondje vullen en eventueel doorslikken/opdrinken maar iemand op die manier vullen gaat me toch een beetje ver en lijkt me nagenoeg onmogelijk.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Tis wachten op ene die haar foef wil uitlekken als ge erin gezeikt hebt.
Awel, daar wil ik nu eens op wedden dat er hier zeker wel ergens eene zal rondhangen die daar zou op geilen.
Als ik alles bijeen tel wat ik pakweg het afgelopen jaar hier heb zien voorbijkomen ben ik er 100% zeker van dat er hier zo zullen zitten.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.103
@Rumba is fan van "uro" zoals hij het noemt, dus wilt misschien ook wel een piskutje uitlikken.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Neen, enkel als het vrouwelijke urine is dan doe ik mee

Ben 200 pct hetero en extreme

Dus geen mannenpis voor Rumba

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
Ik ken een geile dame dat alles netjes opdrinkt en daarna je lekker pijpt. Ze heeft geen advertentie en komt uit Sittard.

michel

Toogplakker
13 dec 2023
100
43
Ik weet niet of het al genoemd is maar Kelly Apeldoorn mag ook graag je plasje drinken en ook geven.

Terug
Naar boven