- Ban
Wel hilarisch om al die recensies door te lezen. Heel bizar wat deze vrouw allemaal doet en wat die mensen meemaken met haar.
Ik heb me er een goede 20 min met doorlezen mee vermaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel hilarisch om al die recensies door te lezen. Heel bizar wat deze vrouw allemaal doet en wat die mensen meemaken met haar.
Hey john zou je mij een nummer of iets van deze geile dame willen sturen?Ik ken een geile dame dat alles netjes opdrinkt en daarna je lekker pijpt. Ze heeft geen advertentie en komt uit Sittard.
Deze is al vertrokken nummer is niet meer in gebruik, had geprobeerd, maar helaasDie adverteert nu als Candy in Den Helder.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sex_7550291
Maar ik zou er weg blijven. Is zo gek als een deur. Deed eerst een raar dansje toen ik binnenkwam, niet erg opwindend. Maar goed, de nood was hoog, dus haar toch in haar kont geneukt. Er was geen gelegenheid om te wassen, en toen ik om een doekje vroeg had ze dat ook niet, maar stopte ze hem nog maar even in haar mond. Ook schoon.