Pia - Den Haag (vh Voorthuizen, Putten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik ben toen nog bij dr geweest in Nederland dat ze nog geen tieten had. Ze ziet dr nu wel beter uit. En ze was toen wel aardig. Maar hoeveel duizenden verschillende heeft ze wel niet gehad door al die jaren heen. Ze zegt wel dat ze aan de Prep zit en dat het dan allemaal niks uit maakt. Dat het dan gewoon veilig is om bare te neuken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Same here, @Befchamp helaas ben ik er nog steeds niet aan toegekomen, haar nieuwe verworvenheden in the flesh te bespelen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Prep is enkel een middel om geen HIV te krijgen,
elke andere geslachtsziekte kan je wel krijgen.
Ik gebruik zelf ook Prep

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@underkoffer en dan is er altijd nog de aftercare. Pep voor Hiv of antibiotica en dergelijke, voor andere SOA's.

Herpes hoef je al sowieso niet bang voor te zijn, dat heeft ±90% van de bevolking, al onder de leden.

Als je bang bent om exposed te worden door je huisarts, gebeurt niet want die heeft zwijgplicht, HA/patiënt vertrouwensband (what happens in Vegas etc.), dan ga je toch naar de GGD!? Daar kan je anoniem getest worden en indien nodig wordt er een recept uitgeschreven en haal je je medicatie op bij elke willekeurige apotheek.

david

Snuffelaar
17 mei 2015
13
2
Mensen die interesse hebben in een (mini) gangbang met Pia aanstaande dinsdag in Groningen kunnen mij een PM sturen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Befchamp

Iedere trans die Bare gaat rimt, neukt, laat neuken, spuit laat zichzelf volspuiten, etc etc

Waarom vraag je je dit zelf specifiek bij Pia af?

Alle transen zitten aan de prep dus wat is het probleem?

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Mevrouw is aardig arrogant geworden. Alleen al bij de vraag en na veel moeite contact leggen of de oude prijs voor oudgedienden nog van toepassing is, gelijk blokkade.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik betaal nog altijd de oude prijs. Vorige week in Groningen nog. Gewoon afspraak maken, bij binnenkomst komt geef ik wat ik altijd heb betaald. Daarbij idd het spelletje spelen, al is deze hoer bij mij altijd behoorlijk opgewonden.

Die prijzen die veel van de "heren" vragen voor een half uur is mij echt te gek.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Dat is het nadeel van dat ze hier en op andere fora besproken wordt. Ze lezen mee en zien al die geweldige recensies en dan gaan ze teveel in zichzelf geloven. Denk zelf dat ze wat overschat wordt kwa uiterlijk dan. Over haar dienstverlening kan ik niet meepraten maar als ik de bezoekers zo lees moet dat wel goed zijn en daar twijfel ik ook niet aan. Kwa uiterlijk zijn er echt mooiere maar dat is smaak.

sam187

Snuffelaar
30 jul 2023
3
1
Zo te lezen betalen jullie wel de hoofdprijs. Ik bezoek haar vaker en betaal altijd gewoon 50 euro

sam187

Snuffelaar
30 jul 2023
3
1
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

40 min ben ik er geweest

Laatst bewerkt door een moderator:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@sam187 dat like mij de prijs van een vluggertje, maar wel een met bonustijd.

sam187

Snuffelaar
30 jul 2023
3
1
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

40 min lijkt me niet echt een vluggertje

Laatst bewerkt door een moderator:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze vraagt nu 250 euro per uur... geen idee of iemand dat wil betalen. Maar deze dvp denkt dat ze heel wat is en moet ze eigenlijk niet doen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@relaxalex mijn idee gap. Ik kan niet wachten, tot ik weer los kan gaan, in LoS. Met de huidige koers, is €250 een dikke THB 9600. De laatste keer, betaalde ik voor shorttime (1u-2u) rond de thb1000. Dus reken maar uit, hoe vaak en hoe lang, je voor €250/THB9600 onder de pannen bent.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Lekker op vakantie daar. Beetje aan het strand en voor een koopie plat met die Thaise schonen. Pia zal wel populair zijn want anders wordt dat niet betaald. Ik vind dat soort prijzen wat te gortig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven