Pia - Den Haag (vh Voorthuizen, Putten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
relaxalex zei:
Na mijn avontuur vandaag met oplichters in Arnhem uiteindelijk bij Pia terecht gekomen.
...

Heb je jouw oplichters ervaring ook ergens neergetikt?

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Gisteren weer eens bij Pia geweest. Ze heeft me non-stop een half uur achter elkaar doorgeneukt in verschillende standjes.
Haar pik bleef de hele tijd lekker hard. Ze is voor mij de beste shemale die je vinden kunt.

:arrow:

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Iemand nog bij Pia geweest. Ze gedraagt zich op zijn minst vreemd de afgelopen weken. Dan weer ziek, dan weer alleen webcamsex. Wanneer advertentie online, toch niet ontvangen.

Ik was het wel zat en heb er wat van gevonden.

Resultaat aan het lijntje gehouden op 2 nummer en nu geblokkeerd.

Iemand soortgelijke ervaring gehad?

Ik kap met deze persoon.

david

Snuffelaar
17 mei 2015
13
2
Laatst in Groningen een date met Pia gehad, was snel geregeld. Appen, beeldbellen en gelijk langskomen
De sex was ook goed met veel verschillende standjes en uiteindelijk haar lekkere kontje volgespoten

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ook weer bij Pia geweest. Ze had me gedeblokkeerd.

Standaard-ontmoeting.

Goed te noemen.

aalleexx

Snuffelaar
14 apr 2021
2
0
Na wat rondzoeken laatst bij Pia uitgekomen. Helaas kon ze niet ontvangen maar na wat doorvragen was een cardate wel mogelijk. Ze had hiervoor een bekende sexparkeerplaats op het oog in de buurt van Apeldoorn. Omdat de mogelijkheid om bekeken te worden me wel een keer geil leek hierin toegestemd.
Alle positieve eerdere reacties kan ik alleen maar beamen. Vanaf het moment dat ik haar ophaalde tot het moment dat ik haar weer afzette is het 1 groot geil feest geweest. Vanuit mezelf ben ik redelijk voorzichtig maar Pia laat zelf goed merken dat ze van een stevige aanraking houdt. Ook wordt ze erg geil van een hand om haar keel (ook weer niet te ruw denk ik).
In de auto is het wat behelpen natuurlijk maar ze vouwt haar lichaam in de meest onmogelijke bochten zodat je goed in haar kunt doorstoten. Verder nog elkaar heerlijk afgezogen en de kontjes goed uitgelikt. En uiteindelijk haar strakke anus heerlijk volgespoten.

De 28ste gaat ze naar Eindhoven als het goed is waarna een ritje door het land volgt. Vanaf 30 januari (als ik het goed begrepen heb) is ze weer in Apeldoorn. De planning is dan om een heerlijk uurtje bij haar in huis door te brengen.
Kans op herhaling is dus groot!

Poemelke

Toogplakker
22 okt 2021
31
33
Na lang twijfelen heb ik enkele dagen geleden mijn 1e stappen gezet in de wereld van de transgenders.
Ik kwam de advertentie van Pia tegen en haar foto's en tekst spraken mij zeer aan, via app een afspraak gemaakt voor dezelfde avond in Venlo en er tevens bij gezegd dat dit mijn 1e keer met een TS zou worden.
in de straat aangekomen weer met Pia ge-apped en toen kwam van haar de verontschuldiging dat haar ontvangst locatie helaas bezet was :( .
Ze vond het echter zo sneu dat mijn 1e TS avontuur op deze manier zou eindigen, dat ze aanbood om gezellig met me mee te gaan om te kijken of we toch niet ergens mijn 1e reis konden voortzetten.
we troffen elkaar op straat en ik was direct gecharmeerd van de bijzonder prettige verschijning die me tegemoet kwam, na een spontane zoen en een korte wandeling waarbij het me opviel dat Pia op diverse goedkeurende blikken :D van mannen kon rekenen kwamen we aan bij mijn auto. In de auto heeft Pia zich nogmaals verontschuldigd voor het misverstand in dit werd begeleid met een lekkere tongzoen. Mijn kleine heer kon dit wel waarderen en hij kwam direct op gang. Ook Pia kreeg dit in de gaten en stelde voor om samen ergens naar een rustig plekje te rijden om daar verder op "wereldverkenning" te gaan. Op een rustig plekje aangekomen werd het tongworstelen direct voortgezet en handen van Pia gingen opzoek naar de nooduitgang voor mijn kleine vriend.
Pia stelde voor om buiten de auto op een meegebrachte deken de reis te vervolgen. na het uittrekken van onze kleding presenteerde Pia zich aan mij in haar volle glorie. Deze aanblik had een dermate reactie op mij dat Pia het nodig vond om mijn beste stuk tot een nadere inspectie te onderwerpen. Dit volgde in een hemelse pijpbeurt van haar kant waarbij ik alle zeilen bij moest zetten om niet voortijdig te komen. Na enkele minuten werden de rollen omgedraaid en kon ik voor het eerst in mijn leven genieten van een heerlijke TS penis. Mijn (beginners)techniek kreeg de goedkeuring van Pia en het spel ging verder in de 69 houding. Na een tijdje vroeg Pia me of ik klaar was voor de volgende stap van de reis. Ze presenteerde zich in doggy style en vroeg me met geile stem of ik haar wilde nemen. De aanblik van haar mooie ronde kontje met daarboven haar geile koppie deed mijn laatste twijfels versmelten en begon ik met mijn weg naar TS Heaven. Het gevoel van mijn kleine vriend in haar mooie kontje en mijn trekkende hand om haar penis zorgde er voor dat ik al snel tot een hoogte punt kwam. na mijn orgasme draaide Pia haar hoofd om en zij met een geile stem: Welcome to my world.
We hadden graag nog wat verder willen stoeien maar Pia opperde dat we dit mooie begin beter een andere keer in haar appartement konden voortzetten zodat mijn TS avontuur nog beter zou worden.
Na een gezellige terugreis heb ik haar weer ergens in Venlo afgezet en voor het uitstappen nog even de financiële afhandeling gedaan waar bij er rekening werd gehouden met het begin ongemak :) .
Helaas is Pia enkele dagen later alweer vertrokken uit Venlo maar wat mij betreft zal ik haar nog zeker eens gaan ontmoeten.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren was ik begin van de avond bij Pia geweest. De bijdragen hier waren veel belovend, maar voor de 1e keer contact krijgen is een uitdaging. Op een andere recensie blijkt ze reacties te ook op mijn ongenoegen. Dus bellen maar dacht ik gisteren. Bij de app contact kreeg ik haar straat door. Ik was daar binnen 10 minuten. Ai een buurtfeest en wel in de regen. Iets voorbij deed ze de deur open. Gelijk tongen en voelde gelijk aan mijn cumgun. Die schoot ineens wakker. En wat een mooie meid is ze beter dan op de foto's.

Toen voelde ik dat haar pik hard was en begreep dat ik snel moest uitkleden. Dat ging gepaard met voelen, 150 afrekenen en veel tongen. Snelle was en de pijpfeest begon op het bed. Haar harde pik was nog steeds hard met kwijlslierten en ze had zin om me te neuken. Na lange tijd had ik daar enorm zin in en bij de 2e keer kwam haar harde pik heerlijk zonden condoom in mijn aars. Met poppers is was ik zo geil dat ik haar grof aanmoedigde. En dat deed ze lekker en het geile is om haar tieten goed vast te pakken. Ze weet goed wat neuken is. Zo geil hmmmm. Na een kwartier waren de rollen omgedraaid en mocht ik lekker met de geoliede gun erin. Hmmm wat kan zij geil kreunen. Onze lijven waren geolied en ook dit keer is rustig beginnen nodig. Maar eenmaal erin kon ik haar ook harde stoten geven en ze deed goed mee. 3 standjes verder was er geen houden aan. Pia vind volgespoten worden super geil en de cumgun loste de zaadsalvo's in de diepte van haar neukgrot.

Wat een prachtmeid mocht Na afloop douchen. Mooie studio was het en we hebben een kwartiertje gezellig geflirt en gekletst. Kan te maken hebben dat ze geen klant heeften ze let niet op de tijd. Vandaag zal ze terugkeren naar Apeldoorn en ze zei dat ik daar ook welkom ben. Dat wil ik zeker wat een lekker ding is ze.
Ieder die heer zijn bijdrage geplaatst heeft bedank ik ook. Dat laatste van Poemelke is zeker mooi.

Groetjes Cumgiver

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Shit, had vandaag mijn zinnen gezet op Pia,
Maar ze zei, dat ze vandaag en morgen niet werkt,
en vanaf Woensdag weer in Venlo is.
Dus maar weer wachten totdat ze weer in Den Haag is

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ok maar dat vind ik een slecht forum.
Heb erop gezeten maar admin em mods zijn idioten. Hookers was erg met die Alexanderr, vitale en al die anderen. Girlsreview niet beter met die coronaontkenners ed. Daar ga ik nooit meer op. Big Lebowski pfffff hou eens op zeg.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Onlangs weer bij haar geweest. Het blijft een leuke meid.
Vooral leuk nu met een zomers kleurtje. Nog steeds enthousiast in haar service en lekker kletsen achteraf.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Kan een van de heren, die Pia heeft bezocht hier een antwoordt op geven.
Vele transseksuele zitten aan de hormonen, wat invloed heeft, dat ze dan niet meer klaarkomen (tenminste ze spuiten niet meer).
Komt en spuit Pia nog wel?

Alvast bedankt voor de reactie

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@relaxlex Het klopt dat klaarkomen door de hormonen lastiger is, maar met enige moeite, kan het best lukken hoor.

Ik heb dat bij diverse shemales meegemaakt. Meestal hadden die een hormonale pleister. Het kan ook liggen, aan het moment, waneer de hormonen zijn ingenomen/geplakt.

Ga er maar van uit, dat als een trans een harde erectie kan krijgen, ze ook kan klaarkomen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Jammer dat @david niet de link heeft geplaatst,
ik kan deze niet vinden,
En bij mijn weten, is Pia vanaf morgen weer in Den Haag

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Zat die advertentie te kijken. Maar vindt haar niet zo bijzonder.
Klein lulletje en ook niet zo heel mooi.
Had haar een keer geappt en stuurde ze me een app terug met een kort filmpje en dat het 200 per uur was..
Smaken verschillen maar dat is ze niet waard..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven