Pia - Den Haag (vh Voorthuizen, Putten)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Dank je wel. Heb tijd gezocht maar blijkbaar er over heen gekeken. Je mag niet te oud zijn, dus kan niet meedoen. Veel plezier!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Deze gangbang hoeft hier niet geplaatst te worden omdat

Kosten bedragen 120 euro voor 2 uur ( alleen pijpen en neuken met condoom )

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Je mag niet te oud zijn, maar iedereen is welkom...
Ik vraag me af, hoe dat te rijmen valt. :?:

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Deze slet stond al ff op mijn radar en dit weekend is t er eindelijk van gekomen. Gemengde gevoelens bij deze ontmoeting.

Bij aankomst vond ik haar toch veel minder knap dan de foto's doen vermoeden en ook nog veel mannelijke gelaatseigenschappen. Wel een mooi tenger lijfje met mooie tieten, die poep kan een BBL gebruiken .

Direct op de gang beginnen te tongen en haar getoond wie de baas is. Ff opgefrist in douche en dan naar de kamer voor actie. Niks is deze slet te gek; ik sloeg haar; spuugde haar onder; liet haar me rimmen en heb haar echt ruw afgebeukt; heerlijk vond ze het allemaal. Daarna die kont voorzien van mijn saus en haar het laten uitduwen en opeten .

Daarna nog wat smalltalk; waarbij duidelijk is dat deze Meid niet helemaal spoort in de bovenkamer en verschrikkelijk last heeft van mood swings, precies ene schizofreen bij momenten.
Maar ze was vriendelijk en lief en ben bijna het dubbel van de tijd binnen geweest.

Mogelijks zie ik haar nog wel eens terug als mijn andere vaste adresjes bezet zijn zoals nu t geval was en ik zin heb om eens flink dominant te zijn.

david

Snuffelaar
17 mei 2015
13
2
Zijn er mensen die interesse hebben in een bare gangbang met Pia in Groningen?
150eu pp, datum volgt nog.
Bij interesse kun je een pm sturen.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Geloof me zevende. Ben er 1x geweest en toen had ze zin om mij bare te neuken. Dus dat doet ze. Gewoon een kwestie van bellen. App contact verloopt dramatisch.

Nutts

Snuffelaar
7 okt 2022
5
0
david zei:
Zijn er mensen die interesse hebben in een bare gangbang met Pia in Groningen?
150eu pp, datum volgt nog.
Bij interesse kun je een pm sturen.

Ik heb interesse maar kan geen pm sturen (kweet niet waarom). Als je kan stuur eens naar mij aub.

Zevende

Snuffelaar
30 okt 2020
24
2
Cumgiver zei:
Geloof me zevende. Ben er 1x geweest en toen had ze zin om mij bare te neuken. Dus dat doet ze. Gewoon een kwestie van bellen. App contact verloopt dramatisch.

Ok goed om te weten. Als ze weer eens in de buurt is.☺️

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Nutts zei:
Ik heb interesse maar kan geen pm sturen (kweet niet waarom). Als je kan stuur eens naar mij aub.

Dat je geen pm kan sturen, zal er aan liggen, dat je nog te kort bent ingeschreven, of te weinig hebt gepost.
Beide zou ook nog kunnen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Zevende zei:
Nu zit ze weer in Enschede. Jammer, ik hebs niks met bttm dames.
Ze reist het hele land door, voor je het weet is ze weer bij jou (of mij) in de buurt.

Ze is geen bottom, eerder versa/switch. Ze heeft mij als een wild beest geneukt. Helaas heeft ze mij toen ook geheel leeg getrokken, anders had ik haar ook nog aan mijn sabel geregen.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Ze heeft maar een klein pikkie toch?
Als ik dan toch geneukt wordt dan maar door een shemale met formaat wat Paloma heeft.
Ze vraagt 200 per uur...klap geld voor een shemale met een klein lulletje. Heb haar een keer geappt en kreeg ik een striptease filmpje van haar terug. Heeft echt geen 15 cm. Hoogstens 12 ofzo.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@Scapula Pia heeft inderdaad een klein pikkie, maar volgens Aziatisch formaat is die redelijk te noemen. Jouw vergelijking met Paloma hat volledig mank. Je kan met de beste wil Aziatische Ladyboy, niet meer Zuid-Amerikaanse shemales vergelijken. Dat is appels en peren.

Wat betreft je opmerking over €200, dat is inderdaad een klap geld. Dat geldt voor elke ladyboy, of shemale, die dat bedrag, of meer rekent.

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
200 euro kan wel maar dan voor een topper.
Kan me herinneren van hookers dat een paar leden naar Londen gingen voor Suzana Holmes. En die koste 250 euro. Dat was ze wel waard.
Maar 200 euro voor een shemale die hier in Nederland werkt is te gek. Die Pia vraagt het en ze krijgt het maar zie dat niet zo. Had ze nou 22 cm zoals bv Yasmin Lee dan snap ik het. Maar wat ik van haar zie is toch een middelmatige trans. Niks mis mee maar geen topper. Niet bijzonder knap of groot geschapen. En dat gangbangen vind ik eerder een nadeel.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ze is nu weer bij mij in de buurt. Waar ze ooit begon. En ik heb best wel weer een keer zin om geneukt te worden en haar te neuken. Maar iets weerhoud me. Een paar jaar geleden toen ik dr had bezocht was ze net begonnen. Maar nu weet je gewoon dat als je haar pijpt, dat ze net voor je een andere klant heeft bare geneukt. En dan zit jij dr weer te zuigen. Ook al heeft ze zich gewassen. Het idee alleen

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Dat is het met bare neuken. Heel veel liefhebbers van transen die baresex doen rimmen die transen ook. Tenzij je de eerste bent heb je hetzelfde wat Befchamp hierboven schrijft. Ook alleen het idee al...

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Ze is nu weer bij mij in de buurt. Waar ze ooit begon. En ik heb best wel weer een keer zin om geneukt te worden en haar te neuken. Maar iets weerhoud me. Een paar jaar geleden toen ik dr had bezocht was ze net begonnen. Maar nu weet je gewoon dat als je haar pijpt, dat ze net voor je een andere klant heeft bare geneukt. En dan zit jij dr weer te zuigen. Ook al heeft ze zich gewassen. Het idee alleen
Een paar jaar geleden, was ze net in Nederland begonnen ja. Daarvoor was ze in Zweden en nog eerder gewoon in Thailand actief. Toen had ze echter nog geen tieten, die heeft ze pas in Nederland verworven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven