A
Anonymous
Guest
Naked,
Wat is "een dure grap" in euro? Groot verschil met Thailand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker een groot verschil met Thailand, in Thailand betaal je de barfine tussen de 300 en 500 bath en daarna de dame tussen de 1000 en 2000 bath voor een LT ( buiten Bangkok) dus tussen de 30 en 60 eurosamurai zei:Naked,
In de Filipijnen de gogo bars mijden, leuk om een keer te zien, maar om een dame mee te nemen van daar een dure grap!
frankypanky zei:Als een retourtje naar de Filipijnen onder de 100 euro zit, zal ik een 'tussensprong' overwegen...![]()
Dank voor je antwoord, Naked..
naked zei:Voor 100 euro retour zal lastig worden.frankypanky zei:Als een retourtje naar de Filipijnen onder de 100 euro zit, zal ik een 'tussensprong' overwegen...![]()
Misschien met Airasia, die hebben wel eens goede aanbiedingen.
Reken op ongeveer 250 euro retour BKK-MNL
Flipper zei:Ik schrijf even een berichtje omdat ik mij niet geheel herken in deze berichten. Ben 3x in de Filipijnen geweest en heb zeer goede ervaring.
De meeste meiden zijn sexueel wet wat minder ervaring dan in Thailand, Pijpen zonder en bare is standaard in de Filipijnen behalve in Manila. Er is eigenlijk weinig reden om naar Manila te gaan. Meiden zijn er duurder en de stad is druk qua verkeer en heeft weinig meer te bieden dan winkelen.
Angeles CIty is the place to be, maar ook vele andere plekken bieden voldoende mogelijkheden. Voor PHP 1.000 (EUR 20), kan je gemakkelijk een ST meisje meenemen naar je hotel kamer. .............