Philipijnen - Manila

A

Anonymous

Guest
Naked,
Wat is "een dure grap" in euro? Groot verschil met Thailand?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Naked,
Wat is "een dure grap" in euro? Groot verschil met Thailand?
Zeker een groot verschil met Thailand, in Thailand betaal je de barfine tussen de 300 en 500 bath en daarna de dame tussen de 1000 en 2000 bath voor een LT ( buiten Bangkok) dus tussen de 30 en 60 euro
In de gogo bars in de Philipijnen, betaal je vanaf 3000 pesos of meer barfine daar naast verwacht de dame een tip van minimaal 1000 pesos (80 euro of meer)
Dus voor Aziatische begrippen zeer prijzig.

Wil je voor een redelijke prijs van bil in de Philipijnen, neem een dame ( freelancer) mee uit een normale bar of een massage dame ST die op straat haar massage aanbied.
Of raak in gesprek met een leuke dame, vrijwel iedereen spreekt goed Engels.
Met de bovenste 2 dames onderhandel je een beetje over prijs, de laatste optie geef haar wat ruim taxigeld mee.

Mvg

Naked

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
In de Filipijnen de gogo bars mijden, leuk om een keer te zien, maar om een dame mee te nemen van daar een dure grap!

Idem in Thailand,naar mijn mening hoor! Ik kijk alleen maar naar de meiden in een Thaise GoGo, maar neem veel liever eentje mee uit een beerbar.
Of ik kijk na sluitingstijd waar de dames gaan 'stappen'....Meestal Insomia (oorverdovend dat wel) ... en dan gewoon kletsen.

Als een retourtje naar de Filipijnen onder de 100 euro zit, zal ik een 'tussensprong' overwegen... :D

Dank voor je antwoord, Naked..

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
frankypanky zei:
Als een retourtje naar de Filipijnen onder de 100 euro zit, zal ik een 'tussensprong' overwegen... :D

Dank voor je antwoord, Naked..

Voor 100 euro retour zal lastig worden.
Misschien met Airasia, die hebben wel eens goede aanbiedingen.
Reken op ongeveer 250 euro retour BKK-MNL

Mvg
Naked

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
naked zei:
frankypanky zei:
Voor 100 euro retour zal lastig worden.
Misschien met Airasia, die hebben wel eens goede aanbiedingen.
Reken op ongeveer 250 euro retour BKK-MNL

Airasia vliegt niet meer rechtstreeks van Thailand naar Filipijnen of omgekeerd. (aleen via Kuala Lumpur)
Enige budget airline is dan cebupacificairline Van Bankok (BKK) naar Manila (of omgekeerd). Ik had laatst Manila naar BKK voor 70 euro en
dan de aanbiedingen in de gaten houden anders is het minimaal 200-250 voor retourtje en Philipine airline of Thaiair kosten nog iets meer,
maar hangt ook iets af welk seizoen (regentijd Filijpijnen 2de helft van het jaar) .

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Ik schrijf even een berichtje omdat ik mij niet geheel herken in deze berichten. Ben 3x in de Filipijnen geweest en heb zeer goede ervaring.
De meeste meiden zijn sexueel wet wat minder ervaring dan in Thailand, Pijpen zonder en bare is standaard in de Filipijnen behalve in Manila. Er is eigenlijk weinig reden om naar Manila te gaan. Meiden zijn er duurder en de stad is druk qua verkeer en heeft weinig meer te bieden dan winkelen.

Angeles CIty is the place to be, maar ook vele andere plekken bieden voldoende mogelijkheden. Voor PHP 1.000 (EUR 20), kan je gemakkelijk een ST meisje meenemen naar je hotel kamer. Je mag dan 1x klaarkomen en dan vertrekt het meisje weer. De een blijft nog wat langer dan de ander. Pijpen is altijd zonder geweest, al zijn ze daar hier niet echt goed in. Het ligt niet echt in hun cultuur om dat te doen, waardoor het vrij onervaren pijpsters zijn. NZC is standaard, soms moet je er nog even om vragen op je hotelkamer, maar vaak vraagt het meisje niets kan je zo bare inloggen. Je kan altijd zeggen dat je dat lekkerder vind. 98 van de 100 meiden doen het echt makkelijk zonder. In Manila is het wel iets moeilijker. De barmeisje zijn PHP 2.500 (evt. na onderhandelen), een fooi is niet nodig voor deze prijs, maar is wel gebruikelijk als het meisje echt goed haar best heeft gedaan. Het is wat meer GFE ervaring en vele meiden zijn ook meer opzoek naar een man dan alleen naar sex. Je kan ook makkelijk gratis meiden meenemen naar je hotel kamer, je spreekt ze aan op straat of op Tinder (of een andere dating app). Een vrouw versieren gaat hier vrij makkelijk voor een westerse man.

Straat meiden zou ik meiden, vaak meer problemen en ook meer SOA's. Je kan wel ST bar meiden vinden voor PHP 1.000 of een meisje in de disco oppikken. Het karakter van de Philippina is ook veel beter en liever dan de thaise meiden. Ik heb ook meerdere prive meiden gedaan zonder dat ik iets hoefde te betalen, dat heb ik natuurlijk wel gedaan, maar de meeste meiden hebben echt geen problemen met sex met een westerse man. Zoiets heb ik tot op heden alleen nog maar in de Philipijnen meegemaakt.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Flipper zei:
Ik schrijf even een berichtje omdat ik mij niet geheel herken in deze berichten. Ben 3x in de Filipijnen geweest en heb zeer goede ervaring.
De meeste meiden zijn sexueel wet wat minder ervaring dan in Thailand, Pijpen zonder en bare is standaard in de Filipijnen behalve in Manila. Er is eigenlijk weinig reden om naar Manila te gaan. Meiden zijn er duurder en de stad is druk qua verkeer en heeft weinig meer te bieden dan winkelen.

Angeles CIty is the place to be, maar ook vele andere plekken bieden voldoende mogelijkheden. Voor PHP 1.000 (EUR 20), kan je gemakkelijk een ST meisje meenemen naar je hotel kamer. .............

Kan je ons uitleggen in welke berichten je, je niet herkent?
Je schrijft namelijk over het algemeen het zelfde van wat de meeste in dit topic hebben geschreven.
Alleen ons mede forumlid Zonder Rubber heeft teveel betaald voor zijn dametje, voor de rest komen de bedragen die je noemt overeen met de rest.

Zonder condoom is nergens standaard, dat is onzin, ze gaan alleen makkelijker zonder in de Philipijnen.

Ik weet niet wanneer je voor het laatst in de Philipijnen bent geweest maar de prijzen zijn daar ook wat gestegen.
Ook ik heb de tijd meegemaakt dat je voor 2500 peso all in een gogo bardame mee kon krijgen, misschien nu nog in sommige barren in Angeles, maar niet meer in Manila.
En over een barfine valt niet te onderhandelen in de Philipijnen, dat bedrag is gedeeltelijk een "verzekering" voor de dame dat ze een redelijk bedrag ontvangt en niet belazerd wordt door een krenterige tourist en gedeeltelijk het bedrag wat de bar wenst te ontvangen

Een dame die je meeneemt vanuit een reguliere bar meeneemt mag je wel meer rekenen dan 1000 pesos, tenzij de dame heeft aangegeven dat het "up to you" is
Vooraf vragen is wel zo handig, zodat daar geen onduidlijkheden over onstaan na de daad.

Dat de dames van de straat vaak meer problemen en SOA hebben is natuurlijk ook onzin, die kans is even groot bij iedere dame die je bare wil betreden, dat is het risico van onze hobby.
Ja, als je een zwerfster of een junk van straat af pikt ok, dan begrijp ik je standpunt
Maar de meeste dames zijn gewoon freelancer, die zonder bareigenaar werken en daar door goedkoper hun diensten aankunnen bieden.

Volgens mij heeft Manilla meer te bieden dan Angeles; Buiten Field Avenue en eventueel enkele straatjes daar omheen is er geen reet te beleven in Angeles.
In Manilla heb je naast de gogobars in P Burgos Makati ook vertier in de bars e.d. op en rond Mabinistreet Malate.
Dat zijn de bekenste plekken in Manila

Het is maar net waar je voorkeur ligt.

Mvg

Naked

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen ervaringen, en dat is prima. Ik deel vooral mijn ervaring voor diegene die er mogelijk iets aan hebben. Mijn laatste reis was in december 2016, maar ben er ook meerdere eerder malen geweest. Met een beetje Tinderen of meiden op straat aanspreken kan je ook dingen bereiken, maar een professionele dame is natuurlijk wel makkelijker. Zonder condoom is zeer gebruikelijk in de Filipijnen, als je dat graag wilt. Ik vraag het zelf nooit vooraf, maar pas op de kamer. Er zijn maar zelden meiden die daar moeite mee hebben. Sommige vragen niets en verdwijnt ie zonder dat je er om gevraagd hebt zonder jasje in haar vagina. Sommige meiden vragen het, maar maken er maar zelden een probleem van als je het zonder wilt. Op reisje van 3-4 weken doe ik meestal zo'n 50 meiden, meestal is er dan 1 of 2 meiden die het echt alleen met condoom doen. Ik vermeid wel Manilla, daar is het duurder en doen meer meiden het met condoom. Voorbehoedsmiddelen zit niet echt in de cultuur van de Filipijnse schonen, ze gebruiken dan ook niet allemaal de pil, dus oppassen is het wel dat ze niet zwanger worden, dat gebeurd er regelmatig, al weten ze vaak natuurlijk niet meer wie de vader is. Een beetje relaxte houding helpt ook er goed. De meeste meiden zijn nogal preuts in het openbaar en vele hebben ook niet heel veel ervaring met mannen. De barmeisjes zijn vaak het minste ervaring, de kans op een SOA hou je altijd, maar is wel kleiner dan bij een straatmadeliefje. Vaak is er wel een reden waarom ze een straatmadeliefje zijn, soms ook niet. Straatmadeliefjes verzorgen zich gemiddeld wat minder en zijn vaak ook wat assertiever/gehaaider, gehard door het straat leven zeg maar. Al is het niet te vergelijken met straatmeiden in Nederland of vele andere landen. Ik heb nog nooit problemen gehad met een meisje uit een bar of disco, maar met straatmadeliefjes wel. Vaak willen ze meer geld en / of verlenen ze een slechter service, is mijn ervaring.
Soms kan vooraf een prijs afspreken helpen, maar is niet altijd nodig. In Angeles City in High Society (disco met dvp), weten de meiden dan gelijk dat je een beginneling bent en dat is niet altijd voordelig. Soms kan je vooraf wel een prijs afspreken, maar krijg je toch nog de vraag om meer te betalen om wat voor reden dan ook. Meisjes die al snel over de prijs beginnen vermeid ik, die vaak wat gehaaider, slechtere service en meer problemen achteraf, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
De straat meiden hebben echt meer SOA's, al kan je altijd een goede dame treffen. De barmeiden worden vaker gecontroleerd en hebben minder SOA's, maar uitgesloten is het natuurlijk nooit. Freelancer zijn is voor de meiden vaak ook beter qua betaling. Veel verdienen de meiden vaak niet in de bar. Meestal zo'n 1.000-1.500 pesos van de barfine, dat kunnen ze vaak ook verdienen als freelancer, en dan blijven ze wel korter bij de klant. Als je meer betaald, blijven ze ook langer (daar valt natuurlijk over te onderhandelen). De meeste barmeiden hebben niet veel klanten en al helemaal niet elke dag, daarom gaan vele van hen na sluitingstijd nog even freelancen om toch nog een man te vinden. De meeste meiden verdienen in een bar zo'n 200 tot 400 pesos per dag, zonder barfine. Dat is vergelijkbaar met een normaal salaris in de Filipijnen. 1.000 pesos is dus veel geld voor zo'n meisje, ze zullen dan ook maar zelden nee zeggen.
Manila heeft meer de bieden dan Angeles buiten de meiden om, maar echt een mooie toeristisch stad is het ook niet. Veel verkeer, duurdere hotels en meiden, veel shopping malls, cafe's en eettentjes.
Het is inderdaad maar net waar je voorkeur ligt en dat is voor iedereen weer anders.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Weer terug van een paar weken ontspannen in de zon.
Daar ik echter niet alleen op vakantie was, niet veel DVP kunnen ontvangen

Toch heb ik me een paar uur kunnen ontrekken aan mijn gezelschap.

Onder het mom van een massage en wat drinken vertrokken richting LA Cafe, voor de deur al aangesproken door 3 dames met de vraag waar ik heen ging.
Aangegeven naar LA cafe, dit werd me ontraden door alle 3 want ze zagen hun inkomsten voorbij gaan.

De leukste van het stel, gaf aan ook met mij mee te willen gaan naar een "rustig" plekje
De intresse was bij Naked junior gewekt, haar even apart genomen van de groep om de onderhandelingen te beginnen, haar start tarief was 2000 peso, dit terug gebracht naar 1500 peso.
Hiermee ging ze akkoord, dus op naar het hotelletje naast LA cafe, onderweg nog even aangegeven dat ik geen condoomgebruiker ben, ze aarzelde even en gaf aan dat ik voor het zingen de kerk uit moest, geen probleem gaf ik aan.
600 peso ( voor 3uur) afgetikt voor de kamer en we gingen los.
Oraal zeer verdienstelijk, Vaginaal moest ze even wennen aan het formaat hahaha , alsof ik een kinderarmpje heb staan.
Al met al een aangenaam uurtje.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Een paar dagen voor vertrek, weer even vrij gelaten voor een paar uur:

Weer naar LA Cafe, binnen aangekomen bewonderend aangekeken door de aanwezige dames zonder mannelijk gezelschap, ook een enkele met ;)
Na de pogingen van minder knappe dames om mij te strikken, aan de bar aangekomen, een drankje besteld en zag dat er op het oog een leuke dame naast me zat.

Raakte aan de praat en Naked junior gaf aan dat er weinig tijd was voor een uitgebreide chat, dus aan de dame gevraagd of ze mee wilde, ze wilde mee, maar dacht dat ze eerst een drankje moets krijgen voordat ze mee kon, anders zou ze problemen krijgen met het cafe :shock:
Ik gaf aan bullshit, je kan gewoon mee, we komen zo terug.

Zij dus mee naar buiten, gelukkig was er daglicht buiten, ze was in het licht een stuk minder aantrekkelijk dan binnen.
Haar vriendelijk bedankt en weer terug naar binnen.

In de hoek zaten 2 dames "verscholen" deze aangesproken en een drankje aangeboden.
Zaten volgens eigen zeggen nog geen dag in het vak.
Op de vraag wat ze vroegen voor een uurtje gezelligheid, kreeg ik als antwoord dat ze mij korting zouden geven.
Uiteindelijk afgesproken voor ieder 1500 maar zonder condoom.
Na even nagedacht te hebben gingen ze beide akkoord, weer naar het naast gelegen hotel, dit keer 700 peso voor 3 uur om dat er een 2e dame bij was.

Uitgebreid genoten van beide dames.
Ook hier weer een externe finisch.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Dinsdag begon Naked junior weer te morren dat ie weer buiten wilde spelen.
Dus dit keer gehoor gegeven aan zijn verzoek en op naar LA cafe.

Aangekomen in het café, viel mij meteen op dat er meer mannen dan dames aanwezig waren, en de dames waren in "onderhandelingen" met de mannen.
Dus hier greep ik mis.
Weer buiten zag ik een leuk dametje lopen, die ook aan het lonken was voor wat aandacht

Een babbeltje gemaakt, en op naar het short time hotel naast LA cafe om ff te liggen rollebollen.

De daad was niet echt om over te schrijven maar het was beter dan een persoonlijke hand bediening.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Eergisteren even een korte wandeling gemaakt door Malate en over Mabini street, op dit tijdstip in de ochtend normaal niets te beleven.
tijdens de wandeling zag ik aan de overkant van de straat 2 dames doelloos rondhangen (vaak een teken dat het dames van plezier zijn).

Ik stak over en ja hoor kassa.
Ik werd aangesproken door de dames met de vraag wat mijn plannen waren, ik gaf aan gewoon een stukje te willen wandelen.
Toen gaven de dames aan mij te willen verwennen, plots uit het niets kwam er een derde dame bij.

Toen ik vroeg tegen welke prijs, gaven ze aan 2500 pp, dit vond ik te veel van het goede, dus daarvoor bedankt.
Overigens vind ik 3 dames teveel om echt van te genieten ( behalve als je ze al kent)

Ik gaf aan dat 2 dames voldoende zouden zijn, prijs afgesproken voor elk 1500 peso.
Wilde ze niet meenemen naar een hotel , dus vroeg ik naar een short time hotel.

Met de taxi erheen, aangekomen bij Marina Hotel (een soort drive in hotel) waarbij je "ongezien" je kamer kan betreden met de dame en je auto word afgeschermd dmv van een garage deur.
Prijs 600 peso

Op de kamer gelijk gehaggel over het betalen van, zij wilden graag vooraf betaald worden( slechte ervaringen gehad) en ik wilde graag achteraf betalen( ook slechte ervaringen gehad)
Voor de goede orde legde ik alvast 1000 peso op tafel.

Een dame begon zich uit te kleden ik ook, waarbij de 2e dame mijn onderbroek ging wassen :shock: , die ik die ochtend schoon had aangetrokken.
ik dacht lekker die krijg niet droog op tijd dus zonder ( a la commando) straks weer op weg.

De uitgeklede dame ging samen met mij onder de douche waarbij ze Naked Junior begon et wassen, hierbij hield ik mijn eigendommen scherp in de gaten.
Want ik begon de zaak al niet meer te vertrouwen.
Schoon en wel vroeg ik of de ander dame zich niet ging wassen. antwoord was nee.
Beide dames krabbelde terug op de eerder gemaakte afspraken.
Geen sex dus, ik zag dat de 1000 peso al in een van de zaken van e dames was verdwenen.

Eerst snel even aangekleed en voor de uitgang gaan staan en mijn 1000 peso terug geclaimd.
Allemaal moeilijk en de jank verhalen kwamen naar boven.
Gaf aan daar niets mee te maken te hebben, niets doen is geen geld in mijn ogen.

Uiteindelijk 500 terug gevraagd omdat ze Naked junior gereinigd had.
Geld van hotel kwijt.

Weer een leer momentje ;)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
in de middag ging ik ff een biertje happen in LA Cafe, misschien dat daar nog iets was om te scoren viel.
Ook nu weer weinig dames, diegene die apetijtelijk zijn waren al bezet.

Na een paar biertje ff een rondje lopen rond de bar om te kijken of ik toch niets gemist heb, en jawel ik werd gelonkt door 2 dames aan de bar.
Een daarvan was duidelijk mijn type.
De dames drongen aan op een ménage à trois, hiervoor bedankte ik vriendelijk, was geïnteresseerd in 1.
De dame genaamd Nelia had er wel oren naar, wij naar het naast gelegen ST hotel.
Uitgebreid genoten van haar heerlijke lichaam voor nog geen 1500 peso :)

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren begon het bloed weer te kruipen naar Naked Junior.

Even wezen kijken of er wat op te pikken viel in de Robinson Mall.
Regelmatig staan daar dames wat doelloos rond te hangen om te kijken of ze iets kunnen scoren.

Bij binnen komst zag ik een dame gestrest naar buiten kijken en gelijkertijd op haar telefoon.
voordat ik bij haar was zag ik al een aantal andere gelukzoekers een poging doen om haar te benaderen.

Bij haar aangekomen vroeg ik of alles ok was?
Ze gaf aan dat ze een beetje in de penarie te zitten, ze was op zoek naar extra werk en dat lukte niet erg en had dringend geld nodig om de elektriciteitsrekening te kunnen betalen.

Ik zei dat ik daar wel mee zou kunnen helpen, en vroeg of ze mijn kamer wilde bezoeken.
Ze zei OK en kan ik dan mijn telefoon opladen? , ik zei natuurlijk.

Redelijk opgefleurd naar mijn hotel, onderweg nog vragend naar condooms, gaf aan geen condooms jonge dame, ingecheckt en naar boven.
Op de kamer vroeg ze mij haar niet te beoordelen op haar afkomst en degelijke.
Ik gaf aan haar situatie te begrijpen en daar geen oordeel over zou vellen.

Haar op haar gemak gesteld ( duidelijk nieuw in het vak)
Gevraagd of ik nog foto's mocht maken geen bezwaar zolang ze maar niet online gaan.
Nadat beloofd te hebben mocht ik mijn gang gaan uiteindelijk werden het filmpjes ;) ( kijkt toch lekkerder naar bewegende beelden)

Duidelijk niet erg bekend met het orale gedeelte, maar na wat aanwijzingen werd het zeer aangenaam.
Met het intieme gedeelte had ze gelukkig wat meer ervaring, na wat verschillende standjes werd ik vakkundig klaar gereden.
Wel met een extrene donatie( niet aan de pil).
Ik denk als die vergoed zou worden, men haar gewoon intern kan vol sauzen

Haar 2500 peso gegeven en wat geld voor de taxi.
en haar telefoonnummer gekregen.

Mvg

Naked

Harley

Snuffelaar
15 dec 2019
11
1
Kom net uit the Philippines.....LA cafe nog altijd vol elke avond.... maar ze vragen de hoofdprijs tegenwoordig.
min 3000 tot 5000 peso, .
Later kun je nog wat goedkoper terecht maar dan zijn niet de mooiste...
Vlg. taxichaufeur opletten wie je meeneemt naar je hotel.
Sommige willen extra tip en trekken stelen uit je potemonee of stelen je Phone ..

Harley :mrgreen: :ugeek: :mrgreen:

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Valt wel mee. De meeste, betere hotels in Manila verlangen dat de dame zich registreert en haar id achterlaat. Als ze vertrekken wil belt de receptie jou met de graag of alles in orde is, ze haar mogen laten gaan. Zo werkt het in Manila.

Het ergste wat mij overkomen is in Manila is een bloedmooie meid op de kamer die haar broek liet zakken en wat had hangen ipv een kut. En nog geld eisen ook toen ik het wegstuurde. Welkom in Philippines

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Alibaba,

Da's een heel ander 'avontuurtje' inderdaad...Daarom altijd vooraf even voelen. Onder de mom van 'play-time'.... :mrgreen:
Hoe liep dat verder af?

Harley

Snuffelaar
15 dec 2019
11
1
Its more fun in the Philippines... :eek: :eek: :eek:

Weet iemand toevallig wanneer je er weer heen kunt voor vakantie ??

MvG

Harley :idea:

Harley

Snuffelaar
15 dec 2019
11
1
Its more fun in the Philippines... :eek: :eek: :eek:

Weet iemand toevallig wanneer je er weer heen kunt voor vakantie ??

MvG

Harley :idea:

Terug
Naar boven