Heeft iemand al ervaring met deze dame?Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen Advertentie klinkt veelbelovend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet zo in zijn algemeenheid te stellen.Bareneuker zei:Betekend dit dat de dames uberhaupt niet z.c. neuken?
Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..Wat mij verwondert, is de schaalgrootte van dit cluster. Deze omvang met meer dan 20 advertenties in 1 beheer heb ik nog niet eerder meegemaakt en Kinky zet zich weer aardig te kakken met de zogenaamde strenge controles. Dat blijkt maar weer eens flauwekul voor de bühne gezien het gemak waarmee deze advertenties zijn goedgekeurd. Zo'n inventariserend topic als Zwerfbaredijsje zou ook onmogelijk zijn op het Kinky-forum of Hookers.
De signalen dat er hier iets niet deugt, zijn zo overduidelijk dat Kinky allang uit zichzelf naar de politie had moeten stappen met alle gegevens die ze hebben om dit netwerk bloot te leggen. Maar ja, ook de Delftse oplichters laat Kinky telkens opnieuw hun gang gaan. En Kinky-eigenaar Florian Albers vaart er wel bij.
.
Jajaja, dat weten we onderhand nou wel ROBINHOOD2017, maar aan dit soort algemene kreten hebben we verder weinig en ze voegen niets toe. Ik lees liever over jouw concrete ervaringen waar we allemaal wél veel aan hebben!ROBINHOOD2017 zei:Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wacht of de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
Zie ik hier in dit land nou een tendens???
ROBINHOOD2017 zei:Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
Midhold heeft toch geen serieuze concurrenten?CWP zei:Onze dockey shot heeft ook als Zen120 een aantal commentaren geplaatst.
werkt waarschijnlijk bij een concurrent van Midhold, wand die mag hij niet zo....
pijpfitter zei:ROBINHOOD2017 zei:Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
Dus jij laat je liever oplichten door het zwerfbaredijsje? Geen behoefte aan nuttige informatie? Advies: ga je roes uitslapen en kom pas terug als je nuchter bent.
Edit CWP, leek er op dat je EmenA een veeg wilde geven, door je dubbele quote ;-)
EmenA zei:Jajaja, dat weten we onderhand nou wel ROBINHOOD2017, maar aan dit soort algemene kreten hebben we verder weinig en ze voegen niets toe. Ik lees liever over jouw concrete ervaringen waar we allemaal wél veel aan hebben!ROBINHOOD2017 zei:Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wacht of de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
.