Petty - Utrecht

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Bedankt voor je snelle reactie Beffer. Het klonk dus allemaal weer veel te mooi om waar te zijn.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bareneuker zei:
Betekend dit dat de dames uberhaupt niet z.c. neuken?
Dat is niet zo in zijn algemeenheid te stellen.

Bij de weinige recensies komt telkens naar voren dat de bezochte dames geen andere taal dan Spaans spreken.
Al kan het natuurlijk ook zijn dat ze maar doen alsof.

Mijn vermoeden is dat het 'management' simpelweg een zwik advertenties heeft aangemaakt die verder weinig van doen hebben met de concrete dames die onder hun hoede zijn.
Dat leid ik tenminste af uit het verschijnsel dat ik een keer bij een advertentie 's morgens Eindhoven zag staan, in de middag Groningen, en 's avonds Zoetermeer. Oftewel als je reageert op een advertentie, stuurt degene die de telefoon beantwoordt je naar een dame die op dat moment beschikbaar is.

Daarnaast sluit ik niet uit dat er meer advertenties zijn dan dames.
Of wie weet is het juist andersom en zijn er meer dames zijn dan advertenties.

Wat mij verwondert, is de schaalgrootte van dit cluster. Deze omvang met meer dan 20 advertenties in 1 beheer heb ik nog niet eerder meegemaakt en Kinky zet zich weer aardig te kakken met de zogenaamde strenge controles. Dat blijkt maar weer eens flauwekul voor de bühne gezien het gemak waarmee deze advertenties zijn goedgekeurd. Zo'n inventariserend topic als Zwerfbaredijsje zou ook onmogelijk zijn op het Kinky-forum of Hookers.

De signalen dat er hier iets niet deugt, zijn zo overduidelijk dat Kinky allang uit zichzelf naar de politie had moeten stappen met alle gegevens die ze hebben om dit netwerk bloot te leggen. Maar ja, ook de Delftse oplichters laat Kinky telkens opnieuw hun gang gaan. En Kinky-eigenaar Florian Albers vaart er wel bij.
.

A

Anonymous

Guest
Wat mij verwondert, is de schaalgrootte van dit cluster. Deze omvang met meer dan 20 advertenties in 1 beheer heb ik nog niet eerder meegemaakt en Kinky zet zich weer aardig te kakken met de zogenaamde strenge controles. Dat blijkt maar weer eens flauwekul voor de bühne gezien het gemak waarmee deze advertenties zijn goedgekeurd. Zo'n inventariserend topic als Zwerfbaredijsje zou ook onmogelijk zijn op het Kinky-forum of Hookers.

De signalen dat er hier iets niet deugt, zijn zo overduidelijk dat Kinky allang uit zichzelf naar de politie had moeten stappen met alle gegevens die ze hebben om dit netwerk bloot te leggen. Maar ja, ook de Delftse oplichters laat Kinky telkens opnieuw hun gang gaan. En Kinky-eigenaar Florian Albers vaart er wel bij.
.
Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..

Zie ik hier in dit land nou een tendens???

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
ROBINHOOD2017 zei:
Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wacht of de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
Jajaja, dat weten we onderhand nou wel ROBINHOOD2017, maar aan dit soort algemene kreten hebben we verder weinig en ze voegen niets toe. Ik lees liever over jouw concrete ervaringen waar we allemaal wél veel aan hebben!
.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Onze dockey shot heeft ook als Zen120 een aantal commentaren geplaatst.
werkt waarschijnlijk bij een concurrent van Midhold, wand die mag hij niet zo....

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
ROBINHOOD2017 zei:
Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wachtof de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..

Dus jij laat je liever oplichten door het zwerfbaredijsje? Geen behoefte aan nuttige informatie? Advies: ga je roes uitslapen en kom pas terug als je nuchter bent.

Edit CWP, leek er op dat je EmenA een veeg wilde geven, door je dubbele quote ;-)

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
Onze dockey shot heeft ook als Zen120 een aantal commentaren geplaatst.
werkt waarschijnlijk bij een concurrent van Midhold, wand die mag hij niet zo....
Midhold heeft toch geen serieuze concurrenten?
Ze domineren de markt en de rest zit slechts in de marge dacht ik.
Anders zouden de mensenhandelaren daar wel hun handel aan de man brengen.

.

A

Anonymous

Guest
pijpfitter zei:
ROBINHOOD2017 zei:

Dus jij laat je liever oplichten door het zwerfbaredijsje? Geen behoefte aan nuttige informatie? Advies: ga je roes uitslapen en kom pas terug als je nuchter bent.

Edit CWP, leek er op dat je EmenA een veeg wilde geven, door je dubbele quote ;-)

Hahaha pijpfitter,

Je begrijpt echt niks van mijn post. Maar geeft niet. Misschien kan je niet beter. Wat heeft mijn post te maken met het liever laten oplichten door zwerfbaredijsje. Ik vind de posts en info van Enema juist top en als je mijn berichten leest onderschrijf ik ook zijn zorgen. Wat hij doet is zich inzetten en moeite doen wat weinig nadoen.

Dus ik begrijp je commentaar totaal niet.

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
ROBINHOOD2017 zei:
Lijkt wel de Nederlandse politiek, oh wacht of het leger, oh wacht of de zorg, oh wacht of de Nationale Politie, hahaha..
Jajaja, dat weten we onderhand nou wel ROBINHOOD2017, maar aan dit soort algemene kreten hebben we verder weinig en ze voegen niets toe. Ik lees liever over jouw concrete ervaringen waar we allemaal wél veel aan hebben!
.

Begrijp ik en hartelijk dank voor compliment.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Bij de weinige recensies komt telkens naar voren dat de bezochte dames geen andere taal dan Spaans spreken.

Laat ik dan de Spaanse taal machtig zijn, in lezen schrijven en spreken. De taal zou voor mij dus geen probleem mogen zijn.
Al is het dan wel dat mijn onderbuikgevoel zegt dat ik ze niet ga proberen. Ik moet hard werken voor een paar kleine eurootjes en vind het super zonde van het geld als een date uiteindelijk slecht is.

Heeft 1 van de genoemde dames een goede recentie is het veelal van iemand die nog geen tien berichten heeft geschreven, de nieuwkomers dus. Ook dit maakt het voor mij twijfelachtig

Terug
Naar boven