Petra - Leeuwarden

Johan61

Toogplakker
15 feb 2020
77
55
Ook afspraak gemaakt en alles was mogelijk. Die schreeuwerd was volgens haar niet meer in beeld. Op bed nog gevraagd hoe het met die man zat want geen zin in gezeik. Bevestigd ze nogmaals dat ze weer alleen is.
Ze wilde vooraf geld maar heb gezegd eerst je afspraken nakomen en dan betaal ik of ik ga nu weg.
Zit ze net te pijpen begint die gek te schreeuwen en zij riep naar hem: niet doen hij heeft nog niet betaald!!!
Dus ze doen dit welbewust.
Heb me aangekleed en wou weggaan, hij gaat voor de deur staan, dus heb hem de keus gegeven om aan de kant te gaan of n pak slaag te krijgen. Dus gepijpt zonder te betalen, maar dat geschreeuw hebben ze afgesproken om makkelijk geld te krijgen zonder tegenprestatie.

Shanky

Snuffelaar
7 aug 2020
7
1
Serieus, dat mensen hier nog naartoe gaan, wetende wat hierboven allemaal is beschreven. Is er dan echt niets beters te vinden?

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
hallo Johan 61
je hebt niet echt iets opgestoken van bovenstaande berichten .......
ik kom er niet meer, in het verleden 70 euri betaald voor pzc en nzc maar 2x door die eikel van haar door roepen onder aan de trap verstoord en daana weggaan , ook de laatste keer specefiek gevraagt of die vent niet thuis was , "nee geen probleem , zit daar niet overin" en dus wel he.
TMM of te wel Te meiden meid
ik kom er nooit meer , ze is ook nog echt lelijk om te zien jongen voor 70 euri kun je echt mooie meiden neuken op de weaze, welliswaar met condoom maar dan nog is dat aantrekkelijker.

Johan61

Toogplakker
15 feb 2020
77
55
Ik had al gevraagd over die kerel en zelfs nog toen ik al bij haar binnen was en ze garandeerde dat ik daar geen last van zou hebben.
Ik had wel gezegd dat ik na de date zou betalen dus heeft mij niks gekost.

Voormalig lid 38345

Snuffelaar
30 jun 2023
1
0
Kon het niet laten gister en er weer geweest, dit was dan ook echt de laatste keer (komt ook door het karige aanbod hier in Friesland). Kerel kwam nu half de trap op te roepen naar Petra en daarbij kwam ook nog dat toen ik zei dat ik neuken wilde (zoals afgesproken) begon ze tegen te sputteren, dat was de eerste keer van de 4-5x dat ik er geweest ben. Ik dacht 'laat maar'. Klaar laten pijpen, dat kan ze als de beste, ze verslikte zich een beetje in de hoeveelheid....€70 voor een klein halfuurtje. Wordt idd zo langzamerhand een TMM...

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik blijf erbij. Volgens mij is het allemaal toneelspel om je de deur uit te krijgen. Ik ben er 1x geweest en het leek mij echt op een toneelspel. Snel geld pakken, en jij snel weg willen om die vervelende kerel. Nooit meer, haal dat kunstje maar bij een ander uit maar niet bij mij. Waardeloze ervaring dit mens

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Waarschijnlijk lezen hun ook mee hier en lachen zich rot , want ze heeft in haar advertentie al een tijdje staan dat ze alleen woont ,maar dat is zeker niet zo , dit is sowieso een afgesproken werk van hun trap er niet in en ga liever maar naar de weaze dan daar

bare

Toogplakker
19 apr 2023
179
100
Heb regelmatig overwogen om naar haar toe te gaan als ik in lwd was, maar zag nooit een telefoonnummer staan

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Kan deze worden gesloten ?. En in de titel worden beschreven. tMM. En een oproep ga naar de politie als je het niet vertrouwd of maak een melding bij Meld Misdaad Anoniem of ga naar de gemeente en maak anoniem een melding.

Voormalig lid 39760

Toogplakker
21 sep 2023
69
32
Ook al is ze een tmm, hier nog wat nieuwe foto's, heb in het verleden goede ervaringen, val op skinny, maar helaas nog steeds die kerel erbij..
1.png
2.png
3.png

Voormalig lid 39760

Toogplakker
21 sep 2023
69
32
Nog wat nieuwe foto's van haar als backup, ik hoop nog steeds dat ze terug komt naar Leeuwarden (zonder die schreeuwende kerel), leuk mee gespeeld en volgespoten destijds:
petra-20241002232042.jpgpetra-20241017125038.jpgpetra-20241101112229.jpg

Terug
Naar boven