Petra - Leeuwarden

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ben je er geweest? In de adv staat geen bare en dus ook geen prijs. Ik vindt haar juist wel een lekker slank figuurtje hebben dus lijkt me wel het bezoeken waard. Hoeveel voor bare 30 minuten? En mag je haar volspuiten? Ze doet ook CIM maar slikt ze ook? Dat zou een alternatief kunnen zijn als interne donatie niet kan :D

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
En je kunt haar alleen een bericht sturen. Reageert ze vlot en hoe daarna verder? Alleen mail, of app/tel.?

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
Pijpt wel zonder gebit, dat vind ze lekkerder. Neukt goed vrij strak is ze nog en condooms heb ik niet gezien en is ook niet over gepraat. Heb € 150 voor een uur betaald en ik schoof hem er zo in. Zij zei wel dat doe ik anders nooit.

chiel123

Toogplakker
5 okt 2019
52
8
ze is slank maar wel een afgeleefd lichaam ze gebruikt drugs in kleding zag het best goed uit en Hat ze beste tieten tot de kleding uitging en bh uit ging toen beleven er twee kleine theezakjes over en volspuiten liet ze gewoon toe maakt de tijd vol dus meerdere keren is geen probleem verder is ze wel aardig en eerlijk herhaling als er niks anders in de buurt is wel

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Volspuiten - Ja
Afgeleefd - Nee
Drugs - Nee
Theezakjes - Nee

Vooralsnog 3x Nee tegen 1x Ja.

Dan bezoek ik liever mij favoriete slanke rondborstige twintiger, die onlangs contactverboden etc zich gewillig laat volspuiten :D

Deze Petra is een stuk dichter bij huis maar dus alleen als er helemaal niks anders meer is komt ze misschien in aanmerking.

Janterhorst

Toogplakker
13 apr 2020
25
4
Het betreft hier om een dakloze vrouw van ruim in de 50, ze ontvangt bij een kennis thuis en verwacht niet veel van de lokatie. Dame zelf zuigt hem er helemaal in, heb er nog weinig gezien die de neus dubbel geknikt hebben tegen m'n buik aan haha! Het pijpen is wel in een heel laag tempo, ben ik zelf niet zo van
Tijdens doggy d'r ster wat gemasseerd en de duim floept en zo in. Na een aantal minuten het condoom er af gehaald en blank verder, werd niets van gezegt. Nog weer later na paar keer aandringen kon ik over op anaal. 1e ronde pijpen/trekkend klaar gekomen en 2e ronde niet gelukt, werd net niet geil genoeg door haar uiterlijk. Herhalings gevaar is laag, heen gaan voor een snelle goedkope dump

A

Anonymous

Guest
Hoeveel heb jij betaald ? En voor hoelang?

Ik ben vorig jaar eind devember bij haar geweest, in de mail al gevraagd of NZC mogelijk was voor wat meer, daarop zei ze 'dat komt vast wel goed'. De uiteindelijke afspraak via de telefoon gemaakt, aan de telefoon klinkt ze vrij vlot.

Met de OV naar Leeuwarden en op het station nog een keer bellen voor het adres. Vanaf het station is het een paar minuten lopen. Best wel nerveus toen ik voor de deur stond, ik doe dit niet heel vaak, alleen bij hoge nood. Toen ze open deed zag ik een slank vrouwtje. Over haar uiterlijk is het meeste wel gezegd. Niet moeders mooiste maar wel slank, eerder skinny. Ik word altijd best wel geil van zulke skinny afgeleefde vrouwtjes ;). Boven aangekomen aangegeven dat ik NZC wil, ze zei dat doe ik maar met een iemand anders, ik zei dan komt er nog eentje bij.

Eerst uitkleden en op bed liggen en een beetje friemelen in haar kutje. Deze was wat droog, ze deed er wat olie op. Ze had net gedouched, dus mooi schoon.

Tijdens het friemelen zat ze me lekker te pijpen en daarna kwam ze op me zitten, altijd geil als ie er voor het eerst in gaat tijdens de sex en helemaal als het een bare kutje is. Ik zei als je het lekker vind dan mag 'm ook wel in je kontje stoppen, maar daar was ze niet op voor bereid. Ik dreigde al snel klaar te komen, toen heeft ze me nog even gepijpt. Daarna nog even op mij en toen was het alweer gebeurt met een paar dikke stralen. Het was jammer dat ze er direct af ging, had nog wel even willen na genieten, maar ze was bang dat er vlekken op het bed kwam.

Was wel een redelijke ervaring ga er denk ik tzt weer heen, niet zoveel keus in het noorden. Het was €100 voor een half uur. Ik zei dat ik wel wat reclame voor haar kan maken, maar dat had ze liever, vandaar eerst ook geen recensie.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Na de voorgaande berichten maar zelf gaan buurten.
Weet niet wat de voorgangers onder skinny of slank verstaan, maar dit is echt uitgemergeld met lang zwart haar. Of ze is ineens 20 kilo kwijt
Junk ja
Theezakjes zeker weten
Grote uilenbril
Ik ben niet zo desperate geweest om mijn pik hier in te steken maar aan de deur gezegd: dit wordt hem niet. Dit vis je op op een tippelzone en nog geen 10 euro waard.
In een woord: bah. Of je moet 80 zijn of niets gewend zijn. Kom op heren 80 voor een half uur?

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ben er ook een keer geweest zij Woont vlakbij de Jumbo supermarkt. Luguber straatje. Je gaat in een heel oud huisje wel rommel het zuigen wasgoed maar er was elke keer iemand beneden met de deuren te slaan. Want dat was niet prettig heb €50 betaald was blij dat ik weg was.

Herhaling ? Nee deze vrouw is volgens mij erg drugsverslaafd. Ze begon met de prijs van €100 auto mocht het voor €50 omdat ik zei ik zoek even verder. Dus ze heeft dringend geld nodig en zal er alles voor doen om te kunnen krijgen. Mijn ervaring was niet fijn waar wat ik gewend ben. Slaapkamer was vies, vieze matras met lakens. Nee niet weer.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
Ben er geweest. Tja ik was bloed geil. Mager of niet hij moest erin. Pijpen wel oke, neuken matig.
Geen herhaling voor mij.
Btw ik denk / ze ziet eruit als eind 50 tegen de 60.

Terug
Naar boven