Petra - Leeuwarden

Peter6666

Snuffelaar
26 jan 2022
20
1
Stuurt mij ook regelmatig berichtjes met stuur geil filmpje maar heb geen data om te sturen wil je betalen , een keer gedaan en niks gekregen , maar wel weer mail , nu ga ik echt sturen hoor beloofd …. Trap er niet in na tweede keer stuurt ze alsnog niks , wil alleen maar geld , vanavond wilde ze ze 10 euro anders maakt ze er een eind aan , zou naar flat gaan schreef ze om te springen , best heftig en zielig.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Oke das best heftig en dat ze dan klanten erbij gaan betrekken, vind ik absurd maar ja drugs zal de oorzaak zijn dan

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
Ik kreeg afgelopen zaterdag ook een aanbod. € 40 euro alles zonder, ze moeste zo gezegd haar telefoon betalen.
Heb ik genegeerd. Hoezo iedereen betaald contant neem ik aan, en hoezo moet je voor 12 uur 's-nachts je telefoon betalen??

gebondenman1961

Snuffelaar
25 dec 2022
3
0
Ben vaak bij haar geweest en nog steeds.
Ze pijpt heerlijk, klaarkomen in de mond en ook doorslikken.

Die man roept altijd....

Gr.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ben er 1x geweest. Ik kreeg de indruk dat het afgesproken werk is. Om je zo snel mogelijk je geld uit je zak te kloppen, je zaad uit je andere zak en de deur uit te werken. Gewoon een ongemakkelijke situatie creëren opdat je weg wilt. Had achteraf spijt dat ik mijn lul erin heb gehangen bij Petra. Wat een ellende, nooit weer.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
bij gebrek aan dames zc haar toch maar bezocht , inderdaat na 10 min de man roepen van beneden dat ze naar onder moest komen.
toen ze dan snel de slip weer aan deed en naar beneden ging heb ik haar gezegt dat ik dit heel onprettig vond, na een paar minuten was ze weer boven en kon ze opnieuw beginnen, na 5 min vent weer roepen , zij dat negeren , hij luider roepen , zij weer naar beneden met duizend keer sorry.

ik heb me aangekleed en toen ze weer boven kwam had ze echte tranen, waarschijnlijk slaat die gast haar.
ik heb aangegeven dat ze door dit gedoe klanten verliest en ze wilde het goed maken , kon ik later gratis terug komen .................
nou jongens ik bedank , ze is ook oud en lelijk maar goed ze pijpt goed en neuken is op zich ook lekker maar dit gaat echt niet werken..

70 euri weggegooid

TMM voor mij

Peter6666

Snuffelaar
26 jan 2022
20
1
Gewoon niet meer heen gaan , dit zijn allebei oplichters , veel zielige verhalen en de dates altijd met hindernissen van die eikel die loopt te roepen , en ze weet dit hoor , heb haar al eens gevraagd waar hij is , hij woont hier niet meer , toch maar heen , maar hij is er gewoon hoor, en idd steeds roepen

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Zou ze trio willen ,en als hij gaat roepen dan 1 naar beneden en hem aanspreken v

Peter6666

Snuffelaar
26 jan 2022
20
1
Toch maar heen gegaan , vent was weg En idd ze was alleen , 50 al inn zei ze , dus even gepijpt wel lekker , toen de rubber er om , ik zij nee het was zonder nee hoor inc was altijd met , heb me aangekleed en ben weg gegaan , echt nooit meer dit , ze beloofd heel veel maar doet niks Echt slecht dit gedrag , zou morgen wel weer mail krijgen dat ze zo ziek is en geld nodig is voor updaten data voor tel , niet meer intrappen Dit is echt een nul , als je geil bent kan je je beter aftrekken dan hier heen gaan

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Tja hoe dom kun je wezen Peter
4 recensies heb je over haar geschreven. 4 keer negatief en trapt er dus steeds weer in.
Zij kan dan een oplichtster zijn maar jij licht jezelf steeds op blijkbaar.

Is zij nu zo slim of jij zo dom@ eigen schuld dikke bult zoals ze vroeger altijd zeiden.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Dan maar met condoom neuken, ze kwam er niet zo makkelijk mee weg gewoon doggy en condoom eraf halen en door stoten toch , je had net zo goed dan 50 door de brievenbus kunnen doen :lol: :ugeek: :ugeek:

Peter6666

Snuffelaar
26 jan 2022
20
1
Ha ha. Klopt wel ja , gelukkig zijn jullie niet zo dom als ik , maar na wat zielige mail ga ik toch domme dingen doen , gaat mij er om dat je weet wat haar praktijken zijn

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
he mannen hebben we nu geconstateerd dat deze dame definitief het stempel TMM verdiend heeft ??
van mij wel !

Terug
Naar boven