Petra - Leeuwarden

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Van de moderatoren mag je geen andere dames noemen maar ze wordt veelvuldig besproken op dit forum ;) Slank, Cup F biedt en zit nu "legaal" in Nijmegen en voorheen in Apeldoorn. Dit is voldoende om er achter te komen. Helaas kom ik er niet meer, te ver weg voor mij :cry:

nezorpe321

Snuffelaar
26 aug 2021
1
0
Zijn er ergens foto's van deze dame te vinden? De berichten zijn wisselvallig en dan kan ik zelf oordelen
Als er nog anderen zijn met ervaringen bij haar dan hoor ik het graag!

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
trouwens die site "thuisontvangst " is ook zo goed als dood, er wordt nauwelijks op geadverteerd.
ik heb het al eerder gevraagd maar behalve kinky.nl en sexjobs zijn er niet echt leuke actuele sites ?
of hebben mijn mede forum leden nog sites die ze met ons willen delen?
alvast bedankt

A

Anonymous

Guest
Iemand hier recentelijk nog geweest ?, probeer te mailen/bellen, maar krijg geen contact.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
nee sorry, ze adverteerd wel actief je zou verwachten dat je dan ook je telefoon opneemd

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
aleen aan de telefoon ? je hebt haar niet bezocht ?
ze is wel echt, ik ben er geweest en ze ontvangt wel echt

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
beetje wisseld, ze is wel aardig in omgang , blowjob is oke , neuken zonder ook .
het mooie is er wel af door haar stijgende leeftijd, beetje mager kontje , kleine hang tietjes.
maar voor een keer wel lekker om te doen , herhaling ..... nee was eenmalig, ik hou meer van dames met rondingen

Stefvanvliet

Snuffelaar
1 jul 2022
1
0
Afgelopen week geweest, afgesproken dat ze een geil setje aan zou hebben, viel tegen dus snel alles uit laten trekken. Ze is erg skinny en het mooie is er echt af. Sex is prima maar heb in dit geval niet onze kale hobby uitgeoefend… tijdens date werd ze paar keer weggeroepen door een medebewoner, beetje vies onderkomen, weinig om in de sferen te komen zeg maar… ze heeft me vervolgens langdurig gepijpt en heb haar daarna flink doorgeneukt. Geen herhaling voor mij en zeker geen ba re dump!

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Valt mij wel op iedereen die daar komt gebeurt er wel iets , ruzie, gegooid met de deuren nu weer weg geroepen, zal dit bewust gedaan worden ?

A

Anonymous

Guest
Ben er ook een paar keer geweest, ondanks junk en dat het mooiste er vanaf is kan ik het niet laten om bare te gaan, achteraf zit ik beetje met de risico's in de kop, het is gewoon de verslaving en val op skinny. En ze is de dichtbijzijnde dame voor mij die bare doet.

Iig, paar maanden terug ook geweest, zelfde verhaal, lawaai beneden en ze werd een paar keer naar beneden geroepen, niet goed voor de geilheid, maar wel lekker klaargekomen. Staat wel op haar advertentie dat de relatie weg is, maar waarschijnlijk dus niet het geval:
Untitled.png

Terug
Naar boven